אופנת גברים: קוד לבוש. רובי זיגי איש הצווארון הלבן

0 פורסם על ידי - 28/03/2018 - אופנה

גברים, לפני שאתם נפגשים עם לקוח לפגישה עסקית רצוי שתקראו מה יש לרובי זיגי לומר לכם. את הג׳ינס תשאירו בארון

 

רובי זיגי. צילום: יח״צ - 1

צילום: יח״צ

 

מאת: חן קרופניק

גברים בכל העולם כבר יודעים, גם הגברים הישראלים לומדים לאט לאט שלסטייל עסקי יש חוקים. אי אפשר להגיע לפגישה בלבוש מרושל או עם גרביים שאינן תואמות את החליפה, בנעלי ספורט או בחולצה לא מגוהצת. רק בישראל הג'ינס עוד נחשב בגד לגיטימי לאירועים ולפגישות עסקים. בחו"ל הוא לא נלבש בפגישות עסקיות כלל ונחשב לבגד יום יומי לגמרי.

רובי זיגי הבין את קוד הלבוש כבר לפני כמה שנים כשהתחיל להתעניין באופנה עלית ובחשיבות של לבוש נכון.רובי זיגי, בן 35 מראשון לציון בא מתחום הכושר – הוא מאמן בחדר כושר ומורה לאומנויות לחימה. בשנות ה-20 לחייו החל להתעניין באופנה. הוא ניסה להבין מדוע יש מותגים שעולים הרבה יותר ממותגים אחרים ומה זו בכלל אופנה גבוהה.

 

רובי זיגי. צילום: יח״צ - 3

צילום: יח״צ

 

רובי זיגי החל לקרוא כתבות ומאמרים בתחום ונרשם לקורס אונליין אצל אנטוניו סנטנטו בעל ערוץ יוטיוב לסטייל של גברים Real men real style על מנת לשפר את הסטייל האישי שלו. "גברים צריכים להיראות טוב. בעיקר אנשי עסקים – הם צריכים לשדר איכות ומקצועיות והלבוש והסטייל משדר את זה" אומר רובי זיגי. לאחר חודשים של קריאה ברשת וקורסים אונליין ששיפרו לו את הלוק הכללי וגם גרמו לו להתעניין יותר בתחום נתקל רובי בפטנט האמריקאי Million Dollar Collar. ממציא הפטנט הוא בחור אמריקאי שנמאס לו שהצווארונים של החולצות שלו לא מגוהצים לאחר שהוא מסיר את העניבה, ולכן חיפש כיצד לייצב אותם בצורה קבועה. הוא המציא פטנט שנתפר לתוך אזור הכפתרה – מהצווארון למטה לכיוון הכפתורים ומייצב את הצווארון. הפטנט נשאר בתוך החולצה ועמיד בכביסה, בייבוש, בגיהוץ ובניקוי יבש.

רובי זיגי התלהב מהפטנט ופנה ישירות לממציא על מנת להיות היבואן הבלעדי של המוצר בארץ. לאחר מגעים עם בעל הפטנט הוא קיבל את הזכיינות הבלעדית בארץ והבין שיש לו ביד עסק.

במקביל למגעים עם בעל הפטנט, רובי זיגי החל ללמוד יזמות עסקית דרך הסוכנות לעסקים קטנים והמעוף "הבנתי שיש כאן פוטנציאל עסקי אדיר, אבל אני חייב לדעת להתנהל נכון. הגברים בישראל עדיין לא לגמרי מבינים את החשיבות האופנתית לא מתלבשים מחויט, זה נכנס יותר ויותר ולכן חשוב שיכירו את הפטנט" . לאחר שסיים את הקורס פנה לקבלת יעוץ כלכלי שוטף ולמשרד יחסי ציבור והחל לקדם את מכירת המוצר.

 

רובי זיגי. צילום: יח״צ - 5

צילום: יח״צ

"השלב הראשון היה להיכנס לכמה שיותר מכבסות ומתפרות שאנשים פרטיים יכירו את המוצר וישתמשו בו, אבל המטרה היא למכור אותו לחברת אופנה גדולה שתתפור אותו במסות לבגדים ולקולקציות וכך להגיע לקהל רחב יותר" הוא מסביר.
כרגע רובי זיגי במגעים עם מספר רשתות אופנה ויש עוד כמה פרויקטים בדרך, מה שבטוח: לפגישה עסקיתהוא יגיע עם צווארון מסודר ומיוצב!

דף עסקי של רובי זיגי: Million Dollar Collar Israel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Efifo – אופנה
מגזין אופנה ישראלי, חברתי

Efifo – Fashion
Fashion Magazine

Image of a share button

אין תגובות

השאר תגובה