האפור האופנתי של בגיר

0 פורסם על ידי - 15/08/2016 - אופנה, חם בארץ, מה שזז כאן

מותג החליפות הוותיק ׳׳בגיר׳, מנסה למשוך אליו את הדור החדש. משימה לא קלה, אך אפשרית

מאת: אפי אליסי

בגיר קולקיית חליפות 2017-3

״למשוך אלינו את גילאי 25-35״. חיים רייך, מנ״כל בגיר. עם הפרזנטורים של החזון שלו. צילום: אפי אליסי

הוזמנתי להיות העיתונאי היחיד שיסקר את צילומי קולקציית 2017 של ׳בגיר׳. סוג של בלעדיות. אני זוכר את ׳בגיר׳ עוד מילדותי. אבא ז״ל היה נוהג לקנות שם. החלל הזה, ״1947״, בתחנה המרכזית הישנה של תל אביב, שימש את הסט. התבוננתי מהצד ועלו בי זכרונות. המקום הטרנדי הזה, שעושים בו אירועי יוקרה, נמצא בג׳יפה של תל אביב. זה לא ממש קשור למה שבאתי לסקר. אבל החיבור הזה של החצר האחורית של תל אביב, עם ׳פואה גרה׳ התגלגל לי בראש.

על הסט הצטלמו שני דוגמנים. מיכה עמוס לסוכנות ׳רונן אור צרפתי׳ ויפיוף בינלאומי, Julius naegeli, של ׳יולי׳, שהגיע מגרמניה לחודש, ועשה את ׳בגיר׳ רגע לפני שחזר למולדתו. את הסטייליסטית הפרילנסית ששכרו לצילומים, לימור ריחנה, לא ממש הכרתי, היא נזפה בי קלות על כך. ועדיין, גם היא לא ממש הכירה אותי. אז הכל בסדר. שני צלמים היו שם. על הסטילס פיקד שי קדם ואת הוידאו, צילם הצלם הכי חתיך שאני מכיר, זוהר שטרית. יוני שיין היה שם לסדר את השיער והאיפור שהבנים של ׳בגיר׳ ייראו הכי מעודכנים שיש.

בגיר קולקיית חליפות 2017-1

האפור חוזר להיות אופנתי. צילום: אפי אליסי

האיש שהקסים אותי הוא חיים רייך, מנכ״ל ׳בגיר׳. איש חברותי, סחבקי משהו, שהזכיר לי דמות של מושבניק עירוני. את בגיר קנתה משפחתו דרך חברה משפחתית שהיתה בבעלותם. שני אחיו עובדים איתו בחברה ואחראים על נושא השיווק והמכירות. רייך אחראי על הייצור. מה שאומר שהוא יושב על הראש של ענת ביטמן, המעצבת הראשית של החברה, על מנת שתביא לו את החידושים שהוא מדמיין בראשו. אז מה החידושים אתם שואלים? בואו נתחיל מהבעיה של ׳בגיר׳. ׳בגיר׳ נתפסת כמותג למבוגרים בלבד. הקו החדש ואיתו הפרזנטורים הנחשקים, מנסים למשוך אליהם את אלו שלא נכנסים ל׳בגיר׳ (גילאי 25-35) ומדובר ברשת שיש לה 30 נקודות מכירה ברשת ׳המשביר לצרכן׳ ו-10 חנויות דגל.

אז איך מביאים אותם את אלו שחושבים שאתם מותג זקן משהו?
חיים ריייך, מנכ״ל ׳בגיר׳: אני מדבר על חדשנות הן מבחינת חומרים, והן מבחינת הצבעוניות, אותם אנו מכוונים לאנשי עסקים צעירים בתקווה שיהיה להם מעניין. אני נהנה ללבוש בגיר. אני מרוצה מאוד מהקולקציה החדשה, זה החזון שלי, זה מה שדמיינתי. יש לי צוות נהדר שאני סומך עליו. ועדיין, אני מאוד מעורב בתפיסה של הכיוון והצוות זורם עם הרעיונות שלי. המטרה שלי היא, שהלקוחות שלנו יוכלו להתלבש לכל אירוע ולהרגיש נוח ומכובד. החשיבה היא להביא את הדור הצעיר אלינו. יש לנו שם של אופנה למבוגרים והמציאות שונה לגמרי. ואגב, רוב המדידות נעשים עליי, לפי המידות שלי.

בגיר קולקיית חליפות 2017

שנות השבעים בדמות ז׳קט הקורדרוי נראים טוב על Julius naegeli, הדוגמן הבינלאומי של יולי. צילום: אפי אליסי

נו, מה יש לך לחדש?
ענת ביטמן, מעצבת ראשית: ״עיצבתי ליין מחוייט לאירועי אופנה בגוונים אפורים שלא דיבר לקהל לפני כן. מבחינתי החידוש העיקרי הוא שהאפור חזר להיות בון טון אופנתי ולא אותו אפור אפרורי כבד קלאסי ומיושן. לצידו הכחולים, שמקבלים גם השנה ביטוי, ומוכיחים עצמם שוב כצבע נחשק. טקסטורות: בהם נוכחים פסי סיכה, משבצות בתוך האריגה עצמה. חידוש: צווארון ׳פיק לאפל׳ שהוא למעשה צווארון מחודד שפיצי. כיסי שפה מעודנים ודקים, שקטים ומינורים. הבלייזרים כפריט בטקסטורות ומרקמים, כטרנד שנות של שנות השבעים, והקורדורוי מקבל חשיפה מחודשת״.

בגיר קולקיית חליפות 2017-2

מיכה עמוס לסוכנות ׳רונן אור צרפתי׳ והסטייליסטית לימור ריחנה. צילום: אפי אליסי

אז האם האפור שחוזר להיות אפור אופנתי ולא סבאי, יצליח להכניס את הצעירים ל׳בגיר׳? אולי יהיו אלה הז׳קטים מקורדרוי שמאוד אהבתי. אני מקווה בשביל בגיר שכן. אולי יש להם שם של מותג למבוגרים, אך בנושא אחד אין ויכוח. מדובר בחליפות עילית ובאיכות גבוהה מאוד.

רשת בגיר

 

Image of a share button

2 תגובות

  • […] גאה וגאווה. אני זוכר אדם שכתבתי עליו מבלי להזכיר את שמו ״כמו בכל מקום ישנם אנשים קטנים שלא אוהבים שיש לידם אנשי…. הטיפש הזה הבין שמדובר בו. שוב, שמו לא הוזכר! כנראה […]

  • […] וגאווה. אני זוכר אדם שכתבתי עליו מבלי להזכיר את שמו ״כמו בכל מקום ישנם אנשים קטנים שלא אוהבים שיש לידם אנשי…. הטיפש הזה הבין שמדובר בו. שוב, שמו לא הוזכר! כנראה […]

  • השאר תגובה