חדשות האופנה: אורבן אאוטפיטרס ותיקי טומי הגיעו לארץ, ריקי דלאל השיקה ארמון באשדוד, ישראלים שקיבלו 150,000 אירו מ-H&M, רוח חדשה בבית לואי ויטון

|
ניקול מצ'טנר ליפו תל אביב - קולקציה אביב 2018. צילום: ענבל מסיקה - 2

אמנם, היה נדמה ששבוע האופנה בתל אביב היה הדבר היחיד שהעסיק את כולנו במהלך החודש האחרון, אבל קרו עוד דברים בתעשיית האופנה. כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להיות בעניינים

איתי א. גורביץ', עורך אופנה – Efifo

 

בגד ים של urban. צילום יח"צ
urban. צילום יח"צ

אורבן אאוטפיטרס נחתה בארץ

מוקד עלייה לרגל של כל פאשניסטה מצויה, רשת אורבן אאוטפיטרס, הגיעה סוף סוף לישראל. אחרי שלל דיווחים וספקולציות, נפתח במרכז ביג פאשן באשדוד הסניף הישראלי הראשון של הרשת, שהוקמה ב-1970 בארצות הברית וכיום מונה כ-200 חנויות ברחבי העולם. גם אצלנו מוצעות קולקציות לנשים וגברים, לצד מגוון רחב של אביזרים שתרצו לאמץ מבלי להבין את הצורך בהם. בהמשך, צפוי להיפתח סניף נוסף, בשדרות ממילא בירושלים.
אתר הרשת: www.urbanoutfitters.com

אופנה לגבר של urban. צילום יח"צ
urban. צילום יח"צ

תיקי Tumi עכשיו גם בארץ

לא רק אורבן אאוטפיטרס. קבלו חבר נוסף שעשה עלייה. מותג התיקים האמריקאי Tumi, שנרכש לאחרונה על ידי סמסונייט העולמית, משיק חנות דגל ראשונה בישראל – בקניון רמת אביב בתל אביב.

סניף הדגל של מותג TUMI בקניון רמת אביב צילום אסף לוי,
סניף הדגל של מותג TUMI בקניון רמת אביב. צילום: אסף לוי

קולקציות המותג כוללת מגוון רחב של מוצרים לנשים ולגברים, ביניהם: תיקים, תיקי נסיעה, תיקים לטיולי שטח, תיקי גב, תיקי עסקים, תיקים לנשים, מזוודות, כיסויים לסמארטפונים ועוד. במהלך השנה הקרובים צפויים להיפתח שני סניפים נוספים.
אתר המותג: tumi.com

הזוכה של נייקי הגיע לתל אביב

בשנת 2015, השיקה נייקי את קמפיין "Vote Forward", במהלכו אפשרה למעצבים, אספנים ומובילי דעת קהל לבחור בדגם אייר מקס אחד מהעבר לטובת הנפקה מחדש. הפרויקט הפך להצלחה ולמסורת. קבלו את הזוכה בתחרות לשנת 2017 נבחר העיצוב של שון ווטרספון, אספן וינטג' ונעליים. שון חיבר בין שני דגמים מצליחים וקלאסיים עם גפה עליונה של אייר מקס 97 וסוליה של אייר מקס 1.

נעלי NIKE AIR MAX 971. צילום: יח״צ
NIKE AIR MAX 971. צילום: יח״צ

הדגם מוצע למכירה במהדורה מוגבלת שלא פוסחת על ארצנו הקטנה. ב-26 במרץ נחתו הנעליים, בכמות מוגבלת, בסניקרבוקס בתל אביב. מחיר: 749 ש"ח.
להשיג בסניקרבוקס, בן יהודה 225, תל אביב.
אתר: www.sneakerboxtlv.com

 

 

סוכנות טרנדים בינלאומית צופה בנו

גואפו (GUAPO) – בית ספר לאופנה נבחר לשתף פעולה עם סוכנות חיזוי הטרנדים הבינלאומית promostyl.

promostyl. צילום: יח״צ-2
promostyl. צילום: יח״צ

במסגרת שיתוף פעולה זה ישמשו בית הספר ותלמידיו כמקור לחיזוי טרנדים עתידיים, זאת דרך חשיפת נציגי הסוכנות לעיצוביהם של התלמידים – הן באמצעות חשבון האינסטגרם של גואפו והן דרך קשר ישיר ושוטף שיתקיים בין נציגי גואפו לנציגי הסוכנות. במקביל, ייהנו תלמידי גואפו בתקופת הלימודים מתחזיות טרנדים המוצעות על ידי הסוכנות, וזאת ללא תשלום מצד התלמידים.
גילוי נאות: כותב שורות אלו הינו מבעלי בית הספר וגאה מאוד בשיתוף פעולה זה.

promostyl. צילום: יח״צ - 1
promostyl. צילום: יח״צ

אתר: www.guapo-fashion.com

 

הארמון של ריקי דלאל

בית ריקי דלאל. צילום: עמית אנג'ל ושחר אושרת - 11
ריקי דלאל. צילום: עמית אנג'ל ושחר אושרת

בזמן שרובנו קיפצנו בין התצוגות השונות של שבוע האופנה בתל אביב, אשדוד זכתה לחגיגת סטייל משלה – השקת בית האופנה החדש של מעצבת שמלות הכלה ריקי דלאל. ליתר דיוק, מדובר בהיכל ענק, מרשים ומושקע הנמצא בקניון סימול שבאשדוד.

ריקי דלאל. צילום: עמית אנג'ל ושחר אושרת - 1
ריקי דלאל. צילום: עמית אנג'ל ושחר אושרת

דלאל מוכרת את שמלותיה ב-82 נקודות מכירה בעולם ומחזיקה בסניף דגל ברחוב אוקספורד היוקרתי בלונדון. עכשיו היא גם מתגאה בחלום נוסף שהתגשם – בית אופנה יוקרתי בעיר, שהפכה באופן רשמי לבירת הכלות של ישראל – אשדוד.
האתר של ריקי דלאל www.rikidalal.co.il

ברטה תציג בניו יורק

שמלות כלה של ברטה בלונדון. צילום: יח״צ
ברטה בלונדון. צילום: יח״צ

ברטה, מעצבת שמלות כלה וערב ישראלית, ממשיכה לככב בעולם. מיד אחרי חגיגת המצות והמופלטות, ב-13 באפריל, תציג במסגרת שבוע אופנת כלות יוקרתי בניו יורק. על המסלול ייחשפו דגמי קולקציית 2019. תצוגה זו מצטרפת לרשימה ארוכה של הישגים מרשימים מעבר לים, בהם תצוגה שקיימה ברטה ממש לאחרונה בלונדון. אנחנו, אתר Efifo, נהיה שם ומבטיחים לחזור אליכם עם דיווחים מלאי גלאם. אז אל תלכו לשום מקום.

 

שמלות כלה של ברטה בלונדון. צילום: יח״צ - 1
ברטה בלונדון. צילום: יח״צ

הישראלים שקיבלו 150,000 אירו מ-H&M

החודש התקיים בסטוקהולם טקס ה-Global Change Award השלישי. במסגרת התחרות של  קרן H&M, זכו במענק של מיליון אירו חמישה רעיונות חדשניים ופורצי דרך המקדמים אופנה מתחשבת יותר בסביבה. לראשונה, צוות ישראלי היה בין חמשת הרעיונות הזוכים.
רננה קרבס ואביה ד"ר עודד קרבס, שגברו על למעלה מ- 2,600 הצעות, זכו ב-150,000 אירו לפיתוח הרעיון שלהם – מיזם ייחודי ההופך אצות ים לסיבי ביו ולצבע ידידותי לסביבה ולעור.

מה זה אומר? שיטות הייצור הקונבנציונליות של אריגים גורמות לבעיות סביבתיות רבות. גידול סיבים טבעיים, כגון כותנה, מצריך כמויות גדולות של מים. בנוסף, גם צביעת הטקסטיל היא בעיה עצומה, הן מבחינת השימוש הרב במים והן מבחינת הזיהום. הצוות הישראלי פתר את שתי הבעיות, אחרי שמצא משאב בלתי מנוצל – אצות ים, אותן ניתן להמיר לסיבים ביולוגיים ולצבע ידידותי לסביבה. יתרון נוסף בלבישת בגדים העשויים מאצות הוא שהאריג משחרר לעור נוגדי חמצון, ויטמינים ומרכיבים תזונתיים אחרים.

 

הגבר החדש של לואי ויטון

virgilabloh. צילום יח״צ
virgilabloh. צילום יח״צ

אפשר לסגור את בורסת ההימורים שהעלתה את כל השמות האפשריים למשרת המעצב האמנותי של ליין הגברים בבית האופנה לואי ויטון. ויג'יל אבלו הוא האיש שנבחר להיכנס לנעליו של קים ג'ונס שפרש לאחרונה באופן מפתיע מתפקידו.
ויג'יל אבלו, יליד רוקפורד, אלינוי, הוא אמן, אדריכל, מהנדס, מנהל קריאייטיבי ומעצב. ב-2012 יסד מותג אופנה ראשון בניצוחו. בשנת 2013, הושק מותג אופנה עונתי לגברים ונשים שהציג אוספי ביגוד מוכן ללבישה במהלך שבוע האופנה בפריז מאז 2015. הוא זכה בפרסים שונים, ביניהם פרס האופנה הבריטית ופרס המעצב הבינלאומי של השנה של מגזין GQ גברים לשנת 2017. בשנת 2019 צפויה לו תערוכה גדולה של עבודתיו, במוזיאון לאמנות עכשווית של שיקגו, אילינוי. ועכשיו הוא גם מחזיק בתואר המעצב השחור הראשון בתולדות לואי ויטון.
קולקציה ראשונה בעיצובו של ויג'יל אבלו ללואי ויטון תוצג במסגרת שבוע האופנה לגברים בפריז שיתקיים בחודש יוני הקרוב.
אינסטגרם של ויג'יל אבלו: virgilabloh

נשים חכמות יותר. גם בשופינג

מחקר בינלאומי שערכה חברת ההייטק אופטימוב מגלה, שנשים יודעות לקנות בזול יותר מאשר גברים. הן גם חכמות יותר בניצול הנחות המוצעות על ידי החנויות. מחקר המבוסס על ניתוח רכישות של 66 מיליון לקוחות באתרי קניות און-ליין, העלה שנשים מבצעות 2.5% יותר עסקאות רכישה באינטרנט מאשר גברים, אולם הסכום הממוצע לכל רכישה נמוך יותר. הסיבה לכך שנשים נוטות לנצל את מסלולי ההנחה בשיעור גבוה ב-7% מאשר גברים, שפחות נוטים להתמקד במבצעים, אלא קונים באתר לפי תכנון מראש או את הפריט המוצג בפניהם באותו הרגע.

 

ניקול מצ'טנר ליפו תל אביב - קולקציה אביב 2018. צילום: ענבל מסיקה - 1
ניקול מצ'טנר ליפו תל אביב – קולקציה אביב 2018. צילום: ענבל מסיקה

ניקול מצ'טנר היא הפנים של יפו תל אביב

רק לפני חודש היה נראה שרשת יפו תל אביב הולכת להיעלם, בעקבות הגשת בקשה להקפאת הליכים עקב מצוקה תזרימית שנקלעה אליה, וכבר החיים וורודים יותר. ניקול מצ'טנר, אחותה הקטנה והיפה לא פחות של הדוגמנית המצליחה סופי מצ'טנר, נבחרה להוביל את קמפיין אביב-קיץ 2018 של הרשת. זהו קמפיין ראשון לניקול, שכבר חתומה בסוכנות R&R של רוברטו בן שושן ורותם גור. בקיץ הקרוב תטוס, לראשונה, לפריז, לסדרת אודישנים ופגישות. כלומר, שימו לב אליה!

 

 

 

איתי גורביץ - 1

עורך אופנה Efifo – איתי גורביץ׳

איתי גורביץ' – מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Efifo – אופנה
מגזין אופנה ישראלי, חברתי

Efifo – Fashion
Fashion Magazine

פורסם בקטגוריה חדשות אופנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובות פייסבוק