להתאפר עם ריבה

0 פורסם על ידי - 29/12/2016 - איפור, ביוטי, חם בארץ, מה שזז כאן, סטייל, צלמים

סילבסטר 2017

לוקים מיוחדים לקראת הסילבסטר. מוצרי האיפור: מעדני פרי 100% של המותג הבינלאומי ״סנדלפור״. 100% אחוז פרי. 100% גלאם

סילבסטר 2017. להתאפר עם ריבה. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן

סילבסטר 2017. להתאפר עם ״סנדלפור״. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן

צלם האופנה גיא הכט והמאפרת עדה לזורגן נעזרו רק במוצרי ״סנדלפור״, מעדן הפרי, כמוצרי איפור להפקת הביוטי לסילבסטר 2017. הצבעים העזים נמרחו ונמשכו על שפתיה ופניה היפות של הדוגמנית הבינלאומית קייט ( קייט בת ה-22, במקור ממוסקווה, הבסיס שלה במינכן ובישראל. היא מצטלמת לקמפיינים ברחבי העולם: ׳איב סאן לורן׳, ׳לוריאל׳, ׳מאק׳ ו׳אסתי לאודר׳. קייט עלתה לארץ בעקבות אהבה לבחור ישראלי בשם עידו).

סילבסטר 2017. להתאפר עם ריבה. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן-1

סילבסטר 2017. להתאפר עם ״סנדלפור״. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן

 

״סנדלפור" כובשת את שוק הריבות בישראל

קטגוריית "מעדן פרי" הנשלטת על ידי מותג "סנדלפור" הינה על פי נתוני ״סטורנקסט״, הקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הריבות בישראל הכולל ריבות, קונפיטורות ומעדן פרי בשנת 2015. נתח השוק של מעדני 100 אחוז פרי בארץ נאמד בכ-23 מליון שקל בשנה והינו הקטגוריה הצומחת ביותר בשוק זה בשנה החולפת, עם צמיחה שנתית של כמעט 5%. בעוד שקטגוריה זו צמחה, בקטגוריות האחרות ניכרת צמצום בצמיחה: שוק הריבות הכולל את כל הסוגים (מעדן פרי, קונפיטורות וריבות) – עלה ב 0.6%, מתוך זה ״סנדלפור״ עלת ב-6%, ״יד מרדכי״ ירדו ב-0.6% ו-״778״ ירדו ב-8.8%. שוק מעדני הפרי עלה ב-3%. ב-״סנדלפור״ גדלו ב-6% והמתחרים האחרים ספגו ירידות.

סילבסטר 2017. להתאפר עם ריבה. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן-3

סילבסטר 2017. להתאפר עם ״סנדלפור״. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן

שוק הריבות בישראל הכולל ריבות קונפיטורות ומעדני פרי מגלגל כ-65 מליון שקל בשנה. חברת ״סיימן״ באמצעות מותג מעדן הפרי "סנדלפור", מחזיקה בכ-36% מסך כל השוק שכולל ריבות קונפיטורות ומעדן פרי. "סנדלפור" מובילה את הקטגוריה ועלתה השנה מנתח של 30% ל-36%. מדי שנה נמכרות מעל 2 מליון יחידות "סנדלפור". במהלך השנה נצרכים בישראל 1,816 טון בשנה. לקראת חנוכה, בחודשים נובמבר ודצמבר, מסתמנת עלייה של כ-25-30 אחוזים לחודש בממוצע.

סילבסטר 2017. להתאפר עם ריבה. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן-3

סילבסטר 2017. להתאפר עם ״סנדלפור״. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן

מעדני הפירות של "סנדלפור" ללא תוספת סוכר ומכילים 100% פרי טבעי. הם מגיעים במגוון רחב של טעמים: כגון תות, פירות יער, תפוזים, פטל, אפרסקים, אוכמניות ועוד. "סנדלפור" משווקת את מוצריה בישראל מזה 18 שנים ובמהלכם הפכו מעדני הפירות שלה למותג האהוב והנמכר ביותר בתחומו בשוק הישראלי. הצלחתו של המוצר בישראל שינתה את הרגלי הצריכה של הישראלי בכל הנוגע לצריכת קונפיטורה וריבה, והפכה מקור לחיקויים רבים על המדפים. הטעם הנמכר ביותר בשוק הישראלי הוא כמובן תות.

סילבסטר 2017. להתאפר עם ריבה. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן-5

סילבסטר 2017. להתאפר עם ״סנדלפור״. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן

מפעלי ״סנדלפור״ ממוקמים באזור מטעי הפירות השופע באירופה וזהו המקור למירב הפירות המשמשים חומר גלם לסדרת מעדני הפרי המונה 18 סוגים שונים של טעמים. מעדני ״סנדלפור״ מיוצאים לכ-100 מדינות ברחבי העולם על פני 5 יבשות. כל המעדנים מיוצרים על בסיס פירות ומיצי פירות ללא כל תוספת של סוכר או חומרי שימור וטעם למיניהם, אלא רק מיץ ענבים טבעי כממתיק. הייצור מבוסס על תהליך רקיחה אשר מקורו במשפחת המייסדים של החברה וזהו סוד הטעמים הטבעיים של מעדני ״סנדלפור״. אחד הסודות הנוספים המבטיחים את הטעם והארומה הטבעיים של סדרת המעדנים הוא שיטת הפיסטור של האריזה, השומרת על הטעמים הטבעיים של הפרי במוצרים השונים.

סילבסטר 2017. להתאפר עם ריבה. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן-6

סילבסטר 2017. להתאפר עם ״סנדלפור״. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן

חברת ״סיימן״, יבואנית ״סנדלפור״: ״מגמת הבריאות העולמית, המתבטאת בין היתר בשינויים בהרגלי התזונה של הישראלים, מאיצה את צריכת מעדני הפרי המבוססים על 100 אחוז פרי ללא תוספת סוכר. מוצרי הריבות מתאפיינים ברמת סוכר גבוהה וכתוצאה מכך חלה ירידה מתמשכת בשוק הריבות מלבד מעדני הפרי של ״סנדלפור״ אשר רשמו עלייה משמעותית במכירות."

סילבסטר 2017. להתאפר עם ריבה. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן-4

סילבסטר 2017. להתאפר עם ״סנדלפור״. צילום: גיא הכט. איפור: עדה לזורגן

 

 

Image of a share button

אין תגובות

השאר תגובה