משלושה יצאה חנות: הכירו את קולקטיב מעצבים ישראלים

0 פורסם על ידי - 12/08/2018 - אופנה

שלושה מעצבים ישראלים החליטו לשים את האגואים בצד לטובת הגשמת חלום – חנות בלב תל אביב. כך נולדה NO 227 – התחנה הבאה שלכם במסע חיפוש אחרי השמלה המושלמת לאירוע הקרוב. הושבנו את העומדים מאחורי המיזם לשיחת היכרות

 

קארין זלאיט. צילום אייל אסרף, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל

קארין זלאיט. צילום אייל אסרף

איתי א. גורביץ'עורך אופנה Efifo

בחלקו הצפוני של רחוב דיזנגוף בתל אביב נפתחה לאחרונה חנות חדשה – NO 227. כולה אופנה ישראלית, עם דגש על הז'אנר הפופולרי בקרב הלקוחות המקומיות – שמלות ערב וכלה. רק במקרה הזה, מאחורי החידוש האופנתי לא עומד יזם שמאגד תחתיו מספר מעצבים. וגם לא מעצב אחד שהחליט לקפוץ אל המים העמוקים של הוצאות בלתי נגמרות המתלוות לעניין, אלא שלושה מעצבים.
נא להכיר את קארין זלאיט (31), ברק להב (34) וורד בוחבוט (33), שאחרי לימודים בחו"ל (פריז, לונדון ומילאנו) וחזרה לארץ, החליטו לשים בצד את התחרותיות והאגואים למען מטרה משותפת – הצלחה.

 

ברק להב. מעצב אופנה. צילום יחצ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל

ברק להב. צילום: יח״צ

אופנה ואני

קארין: ״מאז אני זוכרת את עצמי, לא רציתי להתלבש כמו כל השאר. כל הזמן ניסיתי לשנות את פרטי הלבוש שקנו לי. כבר בתיכון התחלתי לגזור, לצבוע ולהדביק בגדים שקניתי בחנויות יד 2. בגיל 20 הגעתי למילאנו כדי להגשים חלום וללמוד עיצוב אופנה בבית הספר היוקרתי IED. במהלך הלימודים התחלתי לעצב תלבושות ללהקת רקדנים בינלאומית״.

ברק: ״כבר בתור ילד הייתה לי משיכה לעולם האופנה ותמיד עניין אותי איך בגד מורכב. הייתי מכור לקטלוגים, עד שבגיל 12 נחשפתי בפעם הראשונה למגזין ווג ומשם הכול היסטוריה. את לימודי האופנה התחלתי בתיכון ויצ"ו צרפת. כבר אז התחלתי לעצב, לתפור וולמכור לחברות של אימא וידידות. אחרי הצבא לקחתי קורסים בלימודי חוץ של שנקר ובהמשך נרשמתי ללימודים במרנגוני בפריז״.

 

ורד בוחבוט. צילום יחצ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל

ורד בוחבוט. צילום יחצ

 

ורד: ״מאז ומתמיד. אבל נראה לי שבפועל הקשר שלי עם עולם האופנה התחיל בסביבות גיל 15, כשביקשתי משקפיים של גוצ'י וקשרתי מטפחות משי על הצוואר. זה היה נראה לי ממש לגיטימי. לפני 12 שנים, אחרי שעברתי לגור בלונדון, הבנתי שאופנה זה עולם השראה שלם. שם נחשפתי למוזיאונים, אופנה גבוהה, אופנת רחוב והסגנון האירופאי שהיממו אותי וגרמו לי להבין שאני רוצה להפוך את זה למקצוע. שנה אחרי שהות בלונדון התחלתי בלימודי עיצוב אופנה במרנגוני״.

 

קולקציה של קארין זלאיט. צילום שי קדם, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל - 33

קולקציה של קארין זלאיט. צילום: שי קדם

 

קריירה

קארין: ״כשסיימתי את הלימודים, זכיתי בתחרות של עיצוב טי-שירט. הפרס היה סטאז' בן חצי שנה בכפר המעצבים של דיזל העולמית. היה לי ברור שאשאר במקום החלומי הזה. תוך חצי שנה קיבלתי את המשרה הנחשקת – מעצבת אופנת גברים של ליין הפרימיום דיזל בלאק גולד. כעבור שנתיים, עברתי לעצב לנשים באותו הליין. כשחזרתי לארץ, התחלתי לעצב שמלות כלה בלבד. זה סיקרן אותי. כשראיתי שבשוק הישראלי חסרות שמלות כלה מגניבות, קלילות ובמחירים הגיוניים, החלטתי לתת מענה לצורך הזה״.
ברק: ״זו הקולקציה ה-11 שלי. לפני שש וחצי שנים פתחתי מותג על שמי. בעבר, הקולקציות שלי היו מחולקות לקז'ואל וערב. מאז פתיחת החנות העיצובים שלי פונים בעיר לערב״.
ורד: ״זו הקולקציה ה-8 של המותג שלי – studio v. מתחילת דרכי המקצועית אני מתמקדת בקו ערב מחויט וקליל בו זמנית״.

 

קולקציה של סטודיו וי של ורד בוחבוט. צילום: מיכאל טופיול, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל -1

קולקציה של סטודיו וי של ורד בוחבוט. צילום: מיכאל טופיול

 

הייחודיות שלי

קארין: ״השמלות שלי מאוד קלילות, אבל באותה נשימה גם מאוד מרשימות. יצירה של כמעט כל שמלה תסתיים בעבודות יד. אין מחוכים או נצנצים. יש גזרות מאוד לא שגרתיות שמעניקות את המראה המיוחד״.
ברק: ״בדים איכותיים במראה עשיר ודגמים שיכולים להחזיק שנים ולא מאבדים את הרלוונטיות שלהם״.
ורד: ״גזרות מחויטות שמונחות על הגוף בצורה די מדויקת. פרקטיות של הפריטים שאני עושה, שחייבים להיות שמישים ליותר מפעם אחת. הסגנון של המותג הוא מחויט עם קריצה נערית״.

 

קולקציה של ברק להב. צילום: רותם לבל , אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל - 11

קולקציה של ברק להב. צילום: רותם לבל

 

ההנאה שבאופנה

קארין: ״בעבודה עם הכלות שלי. אני כל כך אוהבת להתעורר בבוקר עם הודעה מרגשת של אחת הכלות. להבין שבערב הכי מרגש בחייה היא לבשה שמלה שאני עיצבתי לה״.
ברק: ״קלישאה ככל שתהייה, אבל אין כמו שיחת טלפון של לקוחה מרוצה שלבשה בגד שלך וקיבלה מחמאות״.
ורד: ״הלקוחות שחוזרות וגורמות לי להמשיך ליצור לוקים חדשים ומעודכנים עבורן״.

 

קולקציה של קארין זלאיט. צילום שי קדם, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל, -20

קולקציה של קארין זלאיט. צילום: שי קדם

 

לא הכל ורוד

קארין: ״נשים ישראליות הן לא קהל קל. יש מקרים בהן הלקוחה דורשת ודורשת וזה מאוד מתסכל. קשה להישאר בנתינה מתמדת כשיש לקוחות שיכולות לנצל את זה שאת מעצבת פרפקציוניסטית״.
ברק: ״בארץ, לעומת מדינות אחרות, לא רואים את תחום האופנה כנכס, כמו שקורה בהיי-טק או בריאות. לצערנו, אין תמיכה ממשלתית בתחום האופנה, שיכול להכניס המון כסף למדינה ולעזור למעצבים מקומיים לפרוץ גבולות״.
ורד: ״עלות ייצור של פריט אופנתי, איכותי ומקורי מאוד יקרה והופכת את המוצר שלנו ללא מספיק נגיש. מה שמקטין משמעותית את קהל הלקוחות. מבאס מאוד״.

 

קולקציה של סטודיו וי של ורד בוחבוט. צילום: מיכאל טופיול, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל - 3

קולקציה של סטודיו וי של ורד בוחבוט. צילום: מיכאל טופיול

 

הקולקטיב

קארין: ״הרעיון נולד מהצורך. חלמתי על חנות בדיזנגוף, עם חלון ראווה בו יוצגו השמלות שלי. ביררתי על עלויות והבנתי שלבד זה כמעט בלתי אפשרי. התחלתי לחשוב על מעצבים ישראלים שאני מעריכה ושגם לא נהווה תחרות אחד לשני. ברק להב מיד עלה במוחי. תחילה הוא קצת חשש, אבל אני עקשנית ולא נתתי לו הזדמנות לוותר על הרעיון. תוך חודש פתחנו חנות משותפת. את ורד צירפנו לאחרונה, כשיצאתי לחופשת לידה, עזבתי את החנות לארבעה חודשים וורד תפסה את מקומי.
כשחזרתי מחופשת הלידה, ברק הודיע לי שהוא וורד זה סיפור אהבה. קצת קינאתי, אבל הבנתי שורד נותנת מענה נוסף ללקוחות שלנו. כך הפכנו לשלישייה. פעם בכמה חודשים אנחנו מארחים מעצב אורח – נעליים, תיקים או תכשיטים, בתנאי שהיצירה היא מקורית כחול-לבן״.

 

קולקצייה של ברק להב. צילום: רותם לבל, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל -1

קולקצייה של ברק להב. צילום: רותם לבל

 

ומה עם האגו?

קארין: ״יש עבודה לכולם. אני אוהבת לפרגן למעצבים מוכשרים, לכן היה לי כיף לחלוק את החלל עם מעצבים אחרים שיוצרים בסגנון שונה ממני, אבל מאוד מוערכים בעיניי״.
ברק: ״למזלנו, לאף אחד מאתנו אין אגו ואנחנו תמיד פתוחים לקבל ביקורת אחד מהשני, לטוב ולרע, ולפתור בעיות בצורה בוגרת, מקצועית וחברית״.
ורד: ״להרגשתי, אין אגו. יש פריטים יפים של שלושתנו, והם שונים מאוד אחד מהשני. די ברור שהלקוחה של כל אחד מאתנו היא אחרת. האינטרס המשותף הוא להלביש את מי שנכנסת. מהניסיון שלי, ללקוחה שנכנסת לחנות יש טעם מאוד ברור. היא תיקח רק מה שהיא אוהבת בכל מקרה״.

 

קולקציה של קארין זלאיט. צילום שי קדם, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל, - 9

קולקציה של קארין זלאיט. צילום שי קדם

 

חלום שהתגשם

קארין: ״עצמאות עסקית, משפחה, ניסיון חיים בחו"ל״.
ברק: ״להציג בשבוע האופנה הקרוב בפריז״.
ורד: ״ההמשכיות והיצירה של המותג שלי״.

 

קולקציה של סטודיו וי של ורד בוחבוט. צילום מיכאל טופיול, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל - 8

קולקציה של סטודיו וי של ורד בוחבוט. צילום מיכאל טופיול

 

חלום שעדיין לא התגשם

קארין: ״לפתוח סניפים של המותג שלי בארץ. חו"ל לא מדבר אליי. הייתי שם במשך 9 שנים, עשיתי, ראיתי. אני רוצה להצליח בגדול פה, בארצנו הקטנטונת והנחמדת״.
ברק: ״להלביש את השחקניות דיאן קרוגר ושרלוט גינסבורג״.
ורד: ״פיתוח השפה הויזואלית של המותג למוצרים אחרים״.

 

קולקצייה של ברק להב. צילום רותם לבל, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל - 3

קולקציה של ברק להב. צילום: רותם לבל

 

האינסטגרם של קארין זלאיט: karin_zalait
האינסטגרם של ברק להב: barak_lahav
האינסטגרם של ורד בוחבוט: studio_v_

 

טווח מחירים: 200-6,500 שקל
NO 227 – קולקטיב מעצבים ישראלים
דיזנגוף 227, תל אביב, 050-4436005

 

 

איתי גורביץ - 1

עורך אופנה Efifo – איתי גורביץ׳

איתי גורביץ' – מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool

 

Efifoמגזין האופנה של ישראל

 

Image of a share button

אין תגובות

השאר תגובה