סיון לוין. מעצבת לגברים

0 פורסם על ידי - 05/12/2016 - אופנה, אופנת גברים, המגזין, מה שזז כאן, מעצבים

EFIFO מגזין אופנה

סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME, בוגרת ויצו חיפה, זוכת פרס ARTS OF FASHION FOUNDATION: ״הגשמתי חלום ילדות״

 EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-4

EFIFO מגזין אופנה. "אני מרגישה שניצחתי את עצמי והגעתי למקום שרציתי להגיע אליו״. סיוון לוין

כבר אז.
״אמא שלי תמיד מספרת שמגיל קטן היה לנו ריב קבוע בשעות הבוקר, רגע לפני שיצאנו לגן, תמיד החלטתי בעצמי מה אני אלבש. תמיד זה היה הרבה יותר מדי בשביל גן ילדים. בגיל 12, מול הטלוויזיה, הייתי מרותקת לתצוגות אופנה. חלמתי שיבוא יום ואני זו שאצא בעקבות הדוגמנים בסיום התצוגה, ואקבל את מחיאות הכפיים של הקהל. מי שחיברה אותי לעולם הזה היא סבתא שלי, שהיתה אובססיבית לבגדים ואקססוריז. היה לה שיק מטורף ותמיד היתה מתוקתקת מכף רגל ועד ראש״.

 EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-11

EFIFO מגזין אופנה. קולקציית הגמר של סיון לוין בויצו חיפה. צילום: גלעד בר שלו

אז בבית הספר.
״ללימודים בויצו התקבלתי לאחר המתנה ממושכת. ארבעה חודשים לאחר שכולם קיבלו תשובה, קיבלתי את התשובה החיובית המיוחלת, הייתי המאושרת באדם. הרגשתי שקיבלתי את מתנת חיי באותו יום. בסמסטר הראשון של שנה א' כמעט נכשלתי בקורס הכי חשוב. לקחתי את זה מאוד קשה. החלטתי שזו הפעם האחרונה שאגיע שוב לסיטואציה דומה. בסמסטר השני כבר קיבלתי 91,  באותו קורס שכמעט ונכשלתי בו, הבנתי שאם רוצים באמת, הכל אפשרי.

 EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-1

EFIFO מגזין אופנה. קולקציית הגמר של סיון לוין בויצו חיפה. צילום: גלעד בר שלו

מי שלא למד בחייו לימודי עיצוב אופנה, לעולם לא יוכל להבין כמה אנרגיות הם שואבים: 5 ימים בשבוע, ממוצע של 40 שעות לימוד שבועיות, 12-15 קורסים בסמסטר, לכל קורס יש עבודות בית ופרויקט גמר בכל סוף סמסטר. היו ימים שהגענו ללימודים ב-8 בבוקר, ונשארנו לעבוד גם בשעות של אחרי הלימודים. ב-6 בבוקר קפצנו הביתה להתקלח וחזרנו שוב ליום לימודים. מעבר לשעות, ללילות הלבנים, ולחוסר השינה, המצב הנפשי בתקופת הלימודים לא היה במיטבו. בכל יום ישנה הביקורת. ביקורת שלי כלפי עצמי, ביקורת מהמרצה, ביקורת מהסטודנטים וביקורת מהראש מחלקה.
את הכל קיבלתי באהבה ושיפרתי את מה שצריך. עשיתי הכל כדי להוציא את הכי טוב שאני מסוגלת. אני מרגישה שניצחתי את עצמי והגעתי למקום שרציתי להגיע אליו״.

 EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-12

EFIFO מגזין אופנה. קולקציית הגמר של סיון לוין בויצו חיפה. צילום: גלעד בר שלו

התחרות.
״באמצע שנה ד', בזמן העבודה על פרויקט הגמר, נרשמתי בהמלצת ראש המחלקה דאז, רן שבני, לתחרות בסן פרנסיסקו מטעם הקרן ARTS OF FASHION FOUNDATION, תחרות למעצבים צעירים וסטודנטים לעיצוב אופנה מכל העולם. באוקטובר 2015 טסתי לסן פרנסיסקו עם 2 דגמים נבחרים מפרויקט הגמר שלי לתצוגת האופנה של התחרות.

 EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-9

EFIFO מגזין אופנה. הקולקציה של סיון לוין בתחרות OF FASHION FOUNDATION בקליפורניה

חוויה מדהימה. 50 מעצבים מכל העולם. רב תרבותיות, שהמילה המחברת בין כולם היא אופנה. השראה מדהימה בעיניי. זה היה מושקע כל כך. חלום. התחרות נערכה נמשכה יומיים במהלכם היו הרצאות ודיונים על אופנה, מפגש עם השופטים בו כל מעצב מסביר על ההשראה שלו לפרויקט, ובסיום, תצוגת אופנה עם קהל מקליפורניה.

 EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-8

EFIFO מגזין אופנה. הקולקציה של סיון לוין בתחרות OF FASHION FOUNDATION בקליפורניה

8 משתתפים בתחרות זכו בפרס ואני הייתי אחת מהם. זכיתי בסטאז' של 3 חודשים בבית האופנה ANNE VALERIE HASH בפריז. התרגשות מטורפת. כשזכיתי לצעוד על המסלול בסיום התצוגה, עם דוגמנים הלבושים בבגדים בעיצובי וזכיתי לתשואות ומחיאות כפיים מהקהל, זו היתה התגשמות חלום הילדות שלי״.

 EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-7

EFIFO מגזין אופנה. ״חלמתי שיבוא יום ואני זו שאצא בעקבות הדוגמנים בסיום התצוגה, ואקבל את מחיאות הכפיים של הקהל״. הקולקציה של סיון לוין בתחרות OF FASHION FOUNDATION בקליפורניה

אני. מותג
כששבתי לארץ מניו יורק התחילו להתרוצץ במוחי תהיות ומחשבות על המשך דרכי. לא רציתי להיות שכירה. כאב הראש הזה שנמשך זמן רב, הסתיים כשקיבלתי החלטה. ויתרתי על הנסיעה המתוכננת לפריז והחלטתי להקים את המותג שלי בארץ. החלטה איתה הלכתי עד הסוף.
באפריל 2016 התחלתי לעבוד בעצמי על המותג שלי. המון עבודה בזמן קצר מאוד. זה כלל בניית עסק, עיצוב קולקציית ביכורים ומיתוג העסק. ההחלטה גררה המון בירוקטיה והתנהלות מול גורמים רבים. מזל שיש לי משמעת עצמית.
ביולי 2016 הפקתי ערב השקה מטורף ב-SPEAK EASY ברחוב רוטשילד בתל אביב. היו שם 200 איש. אירוע סגור שבו נערכה המכירה הראשונה של הקולקציה.
שכרתי סטודיו במתחם בזל, בו עבדתי וקיבלתי לקוחות. לקח זמן עד שהבנתי מה חסר לי. התחלתי לחפש חנות בדיזינגוף. בנובמבר 2016 נפתחה החנות שלי ברחוב דיזינגוף 320, תל אביב, שמשמשת אותי גם כסטודיו״.

EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-5

EFIFO מגזין אופנה. ״תמיד ידעתי שאהיה מעצבת אופנה״. סיון לוין והדוגמן שלה עומרי רוזנגרט בהשקת המותג SOLOCHROME ב-SPEAK EASY

יום העסקים הקטנים.
״להקים בארץ עסק זה דבר לא פשוט בכלל. המון ביורוקרטיות, עריכת חוזים והתנהלות מעיקה מול הבנקים. למזלי, משפחתי היקרה היתה שם בשבילי וידעה לתת לי את התמיכה והמענה לצרכים שלי. זהו תתהליך המלווה בהמון לחצים, פחדים וחששות. תחושות של הולכים אל הלא נודע. ההוצאות להקמת עסק הן גדולות. יש להוסיף על זה את התהליך המורכב של עיצוב הקולקציה ותפירתה. עשיתי המון טעויות קטנות בתחילת הדרך. למדתי לקבל אותן באהבה והיתה בי ההבנה שאם לא מנסים, לא טועים. למדתי מהטעויות.
לצד הפחדים הגדולים, ישנה התרגשות מאוד גדולה. כל צעד בתהליך הוא עוד צעד לקראת מימוש החלום, שהולך והופך ממשי ואמיתי. לעתים אני מביטה מהצד ולא מעכלת שיש לי חנות אופנה משלי. אני אומרת תודה כל בוקר. אני עושה את מה שאני אוהבת ומקווה שאמשיך לומר את זה כל יום בחיי״.

 EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-3

EFIFO מגזין אופנה. SOLOCHROME מותג הגברים של סיון לוין. צילום: גלעד בר שלו

אשה בעולם של גברים.
״כבר בשנה ב' הבנתי שנמאס לי לעצב שמלות, שזה משעמם אותי. חיכיתי בכיליון עיניים לקורס בגדי גברים שמתקיים בשנה ג' וכבר אז ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות. פרויקט הגמר שלי היה קולקציית בגדי גברים.
חודש לאחר תצוגת הגמר התחלתי לעבוד בסטודיו של דורון אשכנזי, בצמוד אליו. שם הבנתי שבגדי גברים זה הייעוד שלי. הרבה מתכונות האופי שלי הן גבריות. אני מסתדרת עם גברים הרבה יותר טוב מאשר עם נשים. אני מבינה את הראש שלהם ולרובם קל מאוד להתחבר אליי. יש לי הרבה יותר חברים גברים מאשר חברות.
שוק אופנת הגברים בארץ הוא מצומצם. יחס הפוך לאופנת נשים. הרגשתי שזו נישה בה אוכל להשפיע קצת על האופנה הגברית בארץ.
אופנת גברים בעיני היא עולם ומלואו. הכל יותר מוקפד ומאופק, לא ניתן להשתגע יותר מדי והחשיבה העיצובית היא בעיקר בפרטים הקטנים, בחיתוכים, בבדים וכמובן בגזרה.

EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-5-5

EFIFO מגזין אופנה. הלוגו

השם שלי.
״המותג נקרא SOLOCHROME מהמונח MONOCHROME – צבע אחד על גווניו השונים, הצבעוניות של המותג היא שחור, אפור, לבן וכחול. SOLO עם אותה משמעות של MONO אלא שהיא למעשה גם ראשי התיבות של שמי. אני מגדירה את המותג כסטריט אלגנטי, אופנת רחוב יומיומית שמתאימה לעבודה, לערב ולאירועים. ההשראה למותג מגיעה בעיקר מעולם האדריכלות המודרנית ומהצורות הגאומטריות. אלו תמיד משתלבים בהשראה מהעולם האישי שלי ומהעירוניות התל אביבית. כל זה מתבטא בגזרות א-סימטריות, חתכים גאומטריים וצבעוניות מונוכרומטית. כל הבגדים מיוצרים בארץ ובאיכות גבוהה.
הקולקציה שנמכרת כעת בחנות היא קולקציית סתיו-חורף המורכבת מטישרטים, חולצות מכופתרות, סריגים ומכנסיים, לצידה נמכרת גם קולקציית הקיץ בהנחות ניכרות״.

EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-2

EFIFO מגזין אופנה. SOLOCHROME מותג הגברים של סיון לוין. צילום: גלעד בר שלו

ההשראה לקולקציות IN-VISIBLE.
״בחיי היום יום שלנו אנו מסתירים דברים שאנו מרגישים, מילים שאנו רוצים לומר מקבלים משמעות הפוכה. נראה ואינו נראה-הדברים שאנו רואים מול הדברים הנסתרים מעל פני השטח. ההשראה מגיעה ממבנים ארכיטקטוניים המחביאים בתוכם דברים שהאדם המתבונן לא יצליח לראות או להבין מה הוא רואה במבט חטוף, הסתרה וחשיפה של המבנים. ההשראה מתבטאת בגזרות א-סימטריות, אשר החתכים בהם גורמים לתחושה של דבר בתוך דבר. כיסים מוסתרים-גלויים, חתכים גיאומטריים המגיעים מהארכיטקטורה, אורכים א-סימטריים וכו'.
בדים: פשתן, כותנה, דריל, ויסקוזה, כותנה-ניילון, פוליאסטר, כותנה-לייקרה, כותנה-פוליאסטר

EFIFO מגזין אופנה. סיון לוין, 29, מעצבת אופנת גברים: SOLOCHROME-10

EFIFO מגזין אופנה. SOLOCHROME מותג הגברים של סיון לוין. צילום: גלעד בר שלו

הגברים שלי
״הלקוחות שלי הם גברים בגילאים 24-45. גברים עם ראש פתוח שמתמסרים לעולם האופנה. גברים המחפשים את הייחודיות שאני יכולה להציע להם. אלו שיש להם את הג'ינס והטישרט בארון. ועדיין, רוצים קצת יותר מזה. גברים המעריכים איכות ואוהבים להתלבש. כשאני מעצבת, אני חושבת על הגבר שלצידי ומה הוא לובש. החלום הגדול שלי שהגברים יבינו שיש עולם שלם מעבר לג'ינס וטישרט. אני מאמינה בגיוון ובשילוב של גבוה ונמוך בארון הבגדים״.

סיון לוין

אתר המותג:  www.solochrome.com
עמוד בפייסבוק:  solochromemenswear
עמוד אינסטגרם: solochrome_menswear

 

Image of a share button

אין תגובות

השאר תגובה