ARKETA. MEN-WOMEN

0 פורסם על ידי - 30/11/2016 - אופנה, אופנת גברים, אופנת נשים, המגזין

EFIFO מגזין אופנה

ישראל פרץ מעצב אופנת ARKETA, מותג הנשים ומעכשיו גם לגברים: ״הקמתי את העסק כביזנס בלבד, לא הייתה לי אהבה מיוחדת לעולם האופנה, ייבאתי לארץ אקססוריז מהמזרח ושיווקתי אותם לחנויות כאן בארץ״

 

EFIFO מגזין אמנות. ARKETA. MEN-WOMEN-6

EFIFO מגזין אופנה. ״אני מעצב את הדברים שאני אוהב ללבוש ולובש אותם״. ישראל פרץ. צילום: ענת מוסברג

מאת אפי אליסי

ישראל פרץ, מעצב המותג ARKETA, החל את דרכו בתעשיית האופנה לפני ארבע שנים. בתחילה הוא ייבא פריטי אופנה ואקססוריז לנשים אותם שיווק ברחבי הארץ. כעת משיק ישראל פרץ קולקצייה לנשים וגברים שעיצב במו ידיו. קולקציית הגברים, לדבריו, ״חדשנית ונועזת במיוחד״.

 

EFIFO מגזין אמנות. ARKETA. MEN-WOMEN-1

EFIFO מגזין אופנה. ARKETA. קולקציית נשים וגברים, 2016-17. צילום: עדן גבאי. סטיילינג: אלעד בראון

 

אופנה.
״עיצוב אופנה הוא ליצוק את התשוקות שלך על גבי רישום שהופך לדגם ומעטר את האדם שלובש אותו. עיצוב פריט אופנה, הוא עיצוב אלמנט שמישהו ייקח ויאמץ אותו אליו, כי הוא התחבר  לאנרגיה שלו, ולמה שהוא מסמל. לעתים, כשאני מצילח להתאים פריט בצורה מדויקת לאדם שלובש אותו והוא מרוצה. זו המהות של עיצוב אופנה בעיניי.״

 

 

הסנדלר דווקא כן.
״אני מעצב את הדברים שאני אוהב ללבוש ולובש אותם.״

 

EFIFO מגזין אמנות. ARKETA. MEN-WOMEN-2

EFIFO מגזין אופנה. ARKETA. קולקציית נשים וגברים, 2016-17. צילום: עדן גבאי. סטיילינג: אלעד בראון

 

סטייליסטו.
״קולקציית הנשים שלי מאוד מגוונת. ניתן למצוא בה פריטי אובר סייז קלילים ומגניבים ליום יום, לצד שמלות ערב מחטבות ומוקפדות, בצבעוניות מגוונת ובגזרות שונות. בקולקציית הגברים החדשה ניתן למצוא  מאפיינים ברורים של פאנק וסטריט. בקולקציה נעשה שימוש נרחב בצבע השחור ובאלמנטים של מאטל.״

 

מה העניינים.
״הקמתי את העסק כביזנס בלבד. לא הייתה לי אהבה מיוחדת לעולם האופנה. ייבאתי לארץ אקססוריז מהמזרח ושיווקתי אותם לחנויות כאן בארץ.״

 

״את ההשראה לקולקציות שאב המעצב מהרחוב ומעולם האופנה היפני והקוריאני כאשר ניתן לראות שימוש רחב בדמוי עור, ניטים ואלמנטים מטאליים״

 

EFIFO מגזין אמנות. ARKETA. MEN-WOMEN-3

EFIFO מגזין אופנה. ARKETA. קולקציית נשים וגברים, 2016-17. צילום: עדן גבאי. סטיילינג: אלעד בראון

 

אני לא מאמין.
״הרגשתי שמדובר בעסק ריווחי. בתחילת הדרך צירפתי לנסיעות שלי אשת אופנה מקצועית שהיתה אחראית על הקניינות. זה לא כל כך עבד. באיזשהו שלב הבנתי שאני זה שצריך לבחור וללהכיר את השוק סביבי, לראות מה אנשים לובשים, ומה הצרכן אוהב. משם דברים התחילו להצליח.״

 

עם ישראל.
״אני לא מעצב עבור מישהו ספציפי ואין לי  מוזה מסויימת. אני עוקב וצורך אופנה מכל העולם. אני מושפע מטרנדים. בסופו של דבר הטריגר ליצירת פריט, הוא האם אני אוהב את התוצר או לא.״

 

EFIFO מגזין אמנות. ARKETA. MEN-WOMEN-4

EFIFO מגזין אופנה. ARKETA. קולקציית נשים וגברים, 2016-17. צילום: עדן גבאי. סטיילינג: אלעד בראון

 

הריון, לידה, בגד.
״תהליך היצירה הוא לא קבוע. אני יכול לראות את הדגם בעייני רוחי ולצייר סקיצה, ולעתים כשאני מול בד ייחודי, אני מרגיש שאני חייב ליצור ממנו פריט או יותר.״

 

 

אני כאן. 
״יש לי עשרות נקודות מכירה מהצפון ועד הדרום. אנחנו מנהלים את השואו רום שלנו ביפו, (10:00 ועד 18:00) הוא למעשה הבוטיק שלנו.״

 

״בקולקציית הגברים ניתן לראות פריטים במראה יום יומי לצד מראה מוקפד, גברי ומלא סטייל. הצבע הבולט והמרכזי בקולקציות הנשים והגברים הוא הצבע השחור לצד צבעי אדמה כהים״

 

 

EFIFO מגזין אמנות. ARKETA. MEN-WOMEN-5

EFIFO מגזין אופנה. ARKETA. קולקציית נשים וגברים, 2016-17. צילום: עדן גבאי. סטיילינג: אלעד בראון

 

לעוף.
״בעבודה שלי אני נתקל בלא מעט רגעי שיא, החל מהרגע שעיצוב יורד מהדמיון שלי אל הרישום בנייר ועד לרגע שהמוצר מקבל חיים ומישהו לובש אותו. כשאני פוגש אנשים שמתחברים לדגם מסוים ומרגישים כאילו הוא נתפר עבורם, זה בהחלט רגע שיא.״

 

זה הכל בשבילך.
״הקמתי מותג אופנה חדש שהביא אתו הרבה תעוזה, רעננות ואמירה משלי. העובדה שיש מי שלובש את הפריטים שלי מאילת ועד קריית שמונה, מציג שינוי בדפוסי האופנה בישראל.״

 

טווח מחירים:
נשים: 200-1000 שקל
גברים: 200-1500 שקל
ניתן להשיג:
ב-ARKETA HOUSE רח'  קדם 86 יפו.
ובבוטיקים נבחרים

 

Image of a share button

אין תגובות

השאר תגובה