Rosie Huntington

0 פורסם על ידי - 16/01/2015 - טרנדים

אופנה: אתר אופנה, תוכן שיווקי, לפרסום: efifo@efifo.co.il, מגזין אופנה, טיפוח, moroccanoil, רוזי הנטינגטון וויטלי, Rosie Huntington-Whiteley, INSPIRED BY WOMEN, המגזין Marie Claire הצרפתי בחר בסרום לשיפור מראה מרקם העור של מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's, כאחד מתוך 7 מוצרי הביוטי לשנת 2015, "הבוטיק של ענת", מתאים ללקוחותיו את פריטי הלבוש הנכונים והמדויקים ביותר בהתאם לנטיותיהן, לאורח חייהן ולמבנה גופן

 

רוזי הנטינגטון וויטלי תוביל קמפיין להעצמת הכח הנשי: "INSPIRED BY WOMEN", של חברת moroccanoil

Moroccanoil, החברה הבינלאומית והחלוצה בתחום החדרת שמנים במוצרי הטיפוח שלה, השיקה קמפיין  גלובלי חדש: "INSPIRED BY WOMEN". קמפיין פרסום, שינסה לעורר ולהעצים נשים ברחבי העולם. הקמפיין מלווה בסדרת סרטוני וידאו קצרים על נשים מעוררות השראה. את הסרטונים ביימה ברייס דאלאס הווארד (Bryce Dallas Howard), זוכת Academy Award and Emmy.
מי שנבחרה כפנים של הקמפיין, שיושק במקביל, במספר מדינות ברחבי העולם, היא רוזי הנטינגטון וויטלי (Rosie Huntington-Whiteley ) שחקנית ודוגמנית בריטית, בחירת האישה הסקסית בעולם של מגזין MAXIM. כיכבה בסרטים ושימשה כפרזנטורית של המותג 'ברברי. קמפיין INSPIRED BY WOMEN מציג חמש נשים אמיצות וחזקות שהביאו לשינוי תודעתי על ידי חשיפת רגעים משפעים ומעוררי השראה בחייהן.

INSPIRED BY WOMEN

האשה הסקסית בעולם. רוזי הנטינגטון וויטלי

רוזי הנטינגטון וויטלי: "לכבוד הוא לי להצטרף למסע המופלא של חברת moroccanoil, החוגגת את עוצמתן של הנשים המופלאות הללו. אני מקווה שסיפוריהן מעוררי ההשראה יעודדו נשים נוספות לשנות דברים בחייהן או בחייהם של אחרים".

כרמן טל מייסדת moroccanoil: "רוזי היא סמל ליופי הנצחי והגלובלי, בעלת ביטחון עצמי,חוזק פנימי ויציבות, המגלמת את  האסטיטיות של המותג moroccanoil. אנו שמחים לצרף אותה למסע שלנו בכדי להעצים את כל הנשים בעלות הבטחון העצמי וללא עכבות, להגשים את החלומות שלהם".

 

המגזין Marie Claire הצרפתי בחר בסרום לשיפור מראה מרקם העור של מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's, כאחד מתוך 7 מוצרי הביוטי לשנת 2015

Kiehl's-1

הסרום החדש של מותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס HYDRO-PLUMPING SERUM CONCENTRATE סרום מרוכז לשיפור מראה מרקם העור ולהזנת העור בלחות, זכה בפרס המצוינות היוקרתי של מגזין הנשים. הסרום נבחר על ידי 19 עיתונאים מומחים בתחום הביוטי בכל העולם.
קיל'ס קטף את הפרס היוקרתי Marie Claire Prix d'Excellence בטקס הענקת הפרסים שערך המגזין בפריז. Prix d'Excellence de la Beaute מציין לשבח את מוצרי היופי הטובים ביותר כבר למעלה מ- 25 שנים. כל פרס נבחר בקפידה על ידי פאנל מומחים המורכב מ- 19 עיתונאים בינלאומיים ומוענק על חדשנות ואפקט ה"וואו". השנה נבחרו 7 מוצרים מנצחים מקרב מאות השקות.
Marie Claire: "ג'ל סרום של קיל'ס שלראשונה משפר את לחות העור. כעבור שבוע ימים של שימוש בסרום מרקם העור משתפר ב-30%, מדובר בפורמולה חדשנית השומרת את הלחות עמוק בתוך שכבות העור השטחיות כדי לטפל ב"התייבשות הקשורה לגיל".

לינק לכתבה באתר של מגזין Marie Claire

מחיר מומלץ לצרכן: 249 שקל
תכולה: 50 מ"ל

ניתן להשיג:
Kiehl's דיזינגוף סנטר תל אביב טלפון: 03-5221417
קניון רמת אביב, תל אביב, טלפון: 03-6053677

 

מה יותר חשוב, המשקל או הפרופורציה?

גזרות מחמיאות מטשטשות או מדגישות את מה שצריך, אך גם מטפלות בפרופורציות של הגוף. אישה בעלת פרופורציה נכונה ולבושה בהתאם תראה נפלא, גם אם באמתחתה כמה קילוגרמים מיותרים. קבלו מספר טיפים איך להבליט את מה שצריך ולטשטש את מה שלא

מאת: ענת קרטס

כשאנו באים להביע דעה האם מישהי נראית טוב או לא, מה חשוב, המשקל שלה או הפרופורציות? אם תשאלו אותי, אני בוחרת בפרופורציות וזאת במקביל לעובדה שאני מטיפה לאורח חיים בריא ולספורט, שבזכותו הקילוגרמים נושרים ממילא…. נקודת המוצא שלי היא קבלה – לקבל את מה שיש באהבה ולהיראות הכי טוב שאפשר עם מה שיש. כשמדובר בנשים אמיתיות (לא אלו הקופצות מהז'ורנלים והערוכות בפוטושופ), יש לעיתים בטן (תזכורת ללידות), רגלים עבות, ידיים רופסות וחזה גדול מאוד או קטן מאוד. את כל אלה ניתן לטשטש על ידי פרטי לבוש נכונים, המורכבים מבדים נעימים וגזרות מחמיאות. אז איך עושים זאת?

ענת קרטס-1

ענת קרטס

אל תתביישו ללכת צמוד – בניגוד לנטייה של רבות מהנשים הגדולות ללכת עם בגדים גדולים, מתוך אמונה שהם יסתירו את שיש להסתיר לדעתן, הקונספט של גזרה מחמיאה היא דווקא ללכת עם בגדים יחסית צמודים (אך לא צמודים מדי). הדגש הוא על גזרה מדויקת עם תיפורים במקומות הנכונים ולא על כמות הבד. פרטי לבוש אלו ידגישו את שרצוי להדגיש ויטשטשו את שיש לטשטש. למה אני מתכוונת בגזרות מחמיאות? גזרות מחמיאות מטשטשות או מדגישות את מה שצריך אך גם מטפלות בפרופורציות של הגוף. אישה עם פרופורציה נכונה ולבושה בהתאם תראה נפלא ולא משנה אם יש לה כמה קילוגרמים מיותרים.

הכירו את הפרופורציות הייחודיות של גופכן – פרופורציות הן הדרך בה חלקי הגוף שלנו מתייחסים לשאר החלקים. אישה נראית טוב מרחוק כאשר היא בעלת פרופורציות טובות או כאשר הבגדים יעשו עבורה את התיקון המתאים וייצרו לגופה פרופורציה נכונה יותר. לדוגמא, נשים בעלות חלק עליון גדול או רחב לעומת רגליים מאוד דקות, מומלץ שילבשו מכנס "ישר" ולא סקיני או טיץ המדגיש את הדיספרופורציה.

טשטשו רק היכן שצריך בלי לוותר על כל ה"חבילה" – כאן נכנס לתמונה השימוש באשליות אופטיות, המאפשרות לנו לשנות את פרופורציות גופינו ו"לתקן" באופן נקודתי את הדורש תיקון.  המטרה היא לטשטש אזור ספציפי ולא את כל מה שנלווה אליו. לכן, יש להיות ממוקדים בכדי לא לפספס את ההזדמנות להציג לראווה את "הנכסים" היפים בגופנו.

האריכו את מראה הרגליים – הפרופורציה בין אורך פלג גוף עליון, המותן ואורך פלג גוף תחתון (הרגליים) היא חשובה ביותר, ואין לכך שום קשר לגובהך האמיתי. מדובר בחלוקה פנימית בין חלקי הגוף אצל כל אחת ואחת. אחת השיטות היעילות ביותר לתת תחושה שירדנו במשקל (מבלי שלמעשה רזינו)  הוא להאריך את מראה הרגליים. ניתן לעשות זאת אם נלבש מכנסים באורך מלא ולא 3/4, 7/8 המקצרות את הרגלים מבחינה ויזואלית. רצוי לנעול מגף/מגפון מתחת למכנס ולא מעליו כי גם הם מקצרים את החזות של הרגל. כשלובשים שמלה עדיפה נעל פתוחה על עקב או סירה על נעל סגורה.

אזני בין רוחב הכתפיים לעומת רוחב הירכיים – למשל במקרה של כתפים צרות וירכיים רחבות, ניתן להשיג תיקון לפרופורציה על ידי: חולצה בגזרת סירה, עליונית/ז'קט עם כותפות, חולצה עם תיפורי כתפיים עם כיווצים, חולצה עם צבע בהיר בכתפיים או עם הדפס, פסי רוחב באזור הכתפיים, חולצה עם צוארון רחב ודש שפונה לצדדים.  על החולצה/עליונית להגיע לאמצע הישבן ולא לכסות אותו.

פרופורציות נכונות הן לא בהכרח פונקציה של גובה ומשקל – למרות מה שנהוג לחשוב, שגבוהה ורזה נראית טוב ונמוכה ושמנה תיראה פחות טוב, אישה יכולה להיות גדולה או נמוכה עם פרופורציות מושלמות, או גבוהה ורזה לגמרי ללא איזון.

אחת הסיבות לכך שאישה נראית שמנה, נמוכה ולא אטרקטיבית בבגדים מסוימים היא איזון לא נכון  בין הפרופורציות של הבגדים לפרופורציות של הגוף. איזון לא טוב מבליט חסרונות ואיזון נכון מטשטש אותם. בנוסף, הפרופורציות של הגוף ישפיעו מאוד על איך תיראה האישה במגוון סגנונות הביגוד.

*ענת קרטס היא בעליה של "הבוטיק של ענת", המתאים ללקוחותיו את פריטי הלבוש הנכונים והמדויקים ביותר בהתאם לנטיותיהן, לאורח חייהן ולמבנה גופן.

 

אופנה: אתר אופנה, תוכן שיווקי, לפרסום: efifo@efifo.co.il, מגזין אופנה, טיפוח, moroccanoil, רוזי הנטינגטון וויטלי, Rosie Huntington-Whiteley, INSPIRED BY WOMEN, המגזין Marie Claire הצרפתי בחר בסרום לשיפור מראה מרקם העור של מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's, כאחד מתוך 7 מוצרי הביוטי לשנת 2015, "הבוטיק של ענת", המתאים ללקוחותיו את פריטי הלבוש הנכונים והמדויקים ביותר בהתאם לנטיותיהן, לאורח חייהן ולמבנה גופן

 לפרסום: efifo@efifo.co.il

 

Image of a share button

אין תגובות

השאר תגובה