חיפוש

אבא יש רק אחד: מה קונים מתנה לאבא?

יום ההולדת של אבא שלכם מתקרב ואתם רוצים למצוא את המתנה המושלמת? הענקת מתנות ביום מיוחד זה היא דרך להראות לאביכם כמה אתם אוהבים ומעריכים אותו. לפעמים קשה למצוא השראות למתנות חדשות משנה לשנה, אבל אל דאגה – במיוחד בשבילכם ריכזנו מספר רעיונות מקוריים ומיוחדים, שיצליחו להתאים לאבא שלכם ולשמח אותו. 

 

גאדג׳טים ואלקטרוניקה

אולי זאת קלישאה שגברים אוהבים גאדג׳טים מגניבים ומוצרי אלקטרוניקה חדישים- אבל לרוב זה באמת המקרה. גם אם אבא שלכם הוא לא איש מחשבים מושבע שמחפש כל היום את ההמצאות החדשות ביותר באינטרנט הוא עדיין יוכל ליהנות מגאדג׳טים, בין אם הם כאלה שיכולים לעזור ולהקל בביצוע פעולות יומיומיות מסוימות ובין אם הם סתם מבצעים טריקים שכיף להסתכל עליהם.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של גאדג׳טים שניתן לבחור מביניהם. אם זה גאדג׳טים למטבח כגון מסחטות מיץ אלקטרוניות או פותחן יין חשמלי, ובין אם זה שעון הולוגרמה שיכול להקרין את השעה על הקיר- יש המון חפצים מגניבים שיעלו חיוך על פניו של אבא. בתחום האלקטרוניקה ניתן לבחור מתנות שאבא שלכם צריך. לדוגמא, שעון חכם שמתחבר לטלפון עם פונקציית מדידת צעדים ומדידת איכות השינה של העונד אותו יכול להיות מתנה מצוינת שמועילה גם לבריאות.

שעון יוקרתי

הלבשה ואקססוריז

אולי גברים אוהבים להתנהג כאילו לא אכפת להם מאיך שהם נראים, אבל כולנו יודעים שזה לא המקרה. לכבוד יום ההולדת אפשר לפרגן לאבא שלכם ולרכוש לו פריט ביגוד אלגנטי או חולצה עם ציור שהוא יאהב. אפשר להעניק כמתנה גם שעון יוקרתי שאוטומטית גורם לכל גבר שעונד אותו להיראות מתוקתק ומקצועי. שעון ארמני לדוגמא הוא מתנה לטווח ארוך שיכולה ללוות את אבא שלכם שנים ארוכות.

 

נוחות ופנאי

כל אחד נהנה משעות הפנאי שלו, אז אין לנו ספק שגם אבא שלכם נמנה בהם. אפשר לקנות לו מתנה שתגרום לשעות הפנאי שלו להיות נוחים ומהנים יותר משהם עכשיו. אם זה בהענקת בגדים נוחים שיאפשרו לו לבלות שעות על הספה בכיף ובשלווה ובין אם זה פאזלים או ספרים שיעסיקו אותו זמן רב- אתם מכירים את אבא שלכם הכי טוב על כן תוכלו לדעת כיצד לשפר את השעות המעטות ביום בו הוא יכול לעשות את מה שבא לו באמת.

שעון יוקרתי

אלכוהול

אלכוהול איכותי הוא מתנה שתמיד יימצא לה שימוש. כדאי ללכת על בקבוק וויסקי טוב או ברנדי יוקרתי שיאפשר לאבא שלכם להירגע לעת ערב ואף לצרף אליו חברים ומשפחה למשקה.

 

בושם ומוצרי טיפוח

זה אינטרס משותף שלכם ושל כל המשפחה שאבא שלכם יריח ויראה טוב. בושם בריח עדין, קרם לחות ושאר מוצרי טיפוח לגברים הם דברים שאבא שלכם לא בהכרח היה קונה לעצמו- אבל ישמח שיהיו ברשותו לעת צרה.

שעון יוקרתי

אולי תאהבו גם את