חיפוש

אדידס סמבה – הדגם ששיגע את המדינה!

כולנו כבר נתקלנו בנעלי הסמבה. סוליה חומה, צבע אחיד ושלושת הפסים המפורסמים של אדידס בגזרה נמוכה – ״וינטג׳ שיק״.

 

על מה מדובר?

נעלי האדידס סמבה מגיעות בכל מיני צבעים אך עדיין שומרות על המראה האחיד, נעל נמוכה שנראית מעט כמו נעל גולף. הנעליים מתאימות לכל תלבושת ובמיוחד לסטייל של collage core”״ והeffortless style”״. הנעל השיקית היא לא מהדברים שיצאו מהאופנה בקרוב, העיצוב הפשוט והצבעים הניטרליים יבטיחו שהיא תתאים לכם למלתחה גם כשכבר יצא הדבר הבא לשוק.

הנעליים מתאפיינות במראה לא מתאמץ אך עם זאת אופנתי. הנעליים הקלאסיות מגיעות בצבע שחור לבן ועם סוליה חומה מעור ופלסטיק.

נעלי אדידס סמבה

מה הקשר בין נעליים לאופנה?

מאז ומתמיד נעליים נחשבו כאביזר אופנה חשוב להשלים כל מראה ולשדרג כל תלבושת. בשנים האחרונות התחזקה תרבות ה״סניקרס״ שמתרכזת בעיקר בסטריט סטייל. עם עליית הפופולריות של הסניקרס בעולם התחילו חברות שלפני נחשבו כמותגי ספורט ולבוש אתלטי להכנס לתחום האופנה הרבה יותר ולייצר כמה סגנונות חדשים, בינהם האדידס סמבה, נייק ג׳׳ורדנס ועוד.

נעליים הם חלק חשוב מתלבושת והן יכולות להיות הצלע המקשרת בין צבעים שונים בלוק וגם להפוך מראה ליותר רגוע או יותר חגיגי. סניקרס הם דרך מצויינת להפוך כל מראה ל״לא מתאמץ״ רגוע וקול.

 

איפה אפשר למצוא אותם?

את כל סוגי הסניקרס וגם את האדידס סמבה תמצאו בחנויות המותגים כמו אדידס וגם בחנויות מיועדות לסניקרס שמתמחות בכל תחום ההנעלה האופנתית. חנויות נעליים יעודיות יציעו מגוון רחב יותר של סניקרס ולפעמים גם נעלים מהשקות נדירות או נעלים בלעדיות.

השקות מיוחדות הן כשמותג משיק כמות מוגבלת של נעליים, לרוב בשיתוף פעולה עם אמנים, יוצרים או עם חברה אחרת. הנעליים המיוחדות לרוב עולות בהרבה מהשווי המקורי שלהן בשל הכמות המוגבלת. אדידס סמבה לדוגמא הן נעלי סניקרס שחלק מהדוגמאות והדגמים שהשיקו בגזרה נחשבות ל״נדירות״ וניתן לחפש אותם בחנויות ספציפיות וגם באתרי אינטרנט.

המבחר ברשת הוא עצום ויש יותר אתרים שמתמחים בנעליים מאשר חנויות, בנוסף אם אתם כבר מכירים את המידה שלכם או שאתם אספנים אין סיבה שתלכו פיזית לחנות. לרוב המחירים באינטרנט יהיו נמוכים יותר ותוכלו למצוא הטבות שוות.

 

לסיכום-

נעלי האדידס סמבה הן סניקרס פשוטות, מתאימות לכל תלבושת ובגזרה מיוחדת. המראה הנמוך שלהן מזכיר את הold school והן מוצר חובה בכל מלתחה. הפשטות של הנעל והצבעים הניטרליים שלה מקנים לה וורסטליות להתחבר עם כל מראה וגם לשדרג ולהקליל לוקים.

סניקרס הם ז׳אנר של נעליים שהוא איפשהו בין נעלי ספורט לנעלי אופנה והן משתייכת לסטריט סטייל, הסמבה מתאימות גם לסגנונות יותר רגועים וקלאסים. את הנעליים תמצאו בחנויות סניקרס ובאינטרנט והם קיימות במגוון רחב של שילובי צבעים ודוגמאות.

נעלי אדידס סמבה

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »