חיפוש

אופנה מעבר לים – 3 טרנדים חמים מסביב לעולם

לכל ארץ טעמים משלה, נופים משלה וגם – סטייל משלה. ביקור במדינות חדשות מביא איתו חוויות שונות ומרגשות, כמו גם הזדמנות נהדרת לספוג אופנה מיוחדת ולרכוש כמה פריטים אותנטיים, כדי שבאירוע הבא שתבקרו בו לא יהיה סיכוי שמישהו או מישהי ילבשו בגד זהה לשלכם.

אם אתם מתכננים טיול שיכלול בתוכו מגוון מרתק של פעילויות וגם קניות, כדאי לבחור בביצוע שופינג במדריד, טיול אופנה באירלנד או טיול שכולו סטייל בפריז – 3 יעדים חמים מסביב לעולם שיספקו לכם חווית אופנה בלתי נשכחת.

 

שופינג במדריד

הספרדים המקומיים ידועים בסגנון האופנתי שלהם, כאשר הם מתלבשים בקפידה אפילו ליציאה קצרה. אם התמזל מזלכם ואתם טסים למדריד בקרוב, תבחינו בכך מיד. במדריד תוכלו להנות מעיר המציעה מגוון רחב של חנויות רחבות ידיים, המשלבים בין אופנה מיוחדת לבין המותגים המוכרים והאהובים. לאורך רחוב "פרסיאדוס" שזורות חנויות מותגים מקומיים וכן בין לאומיים.

אם חשקה נפשכם במיזוג – תוכלו לבקר באחד מהאוטלטים המרשימים שמצויים במדריד, למשל באוטלט סאן-סבסטיאן שנמצא בסמוך לעיר ופתוח לאורך כל היום, מהבוקר עד שעות הערב המאוחרות. אך אלה כמובן רק דוגמאות, כאשר שופינג הוא פן בלתי נפרד, ושווה במיוחד, מהחופשה הבאה שלכם במדריד.

 

אופנה באירלנד

לאירלנד יש המון מה להציע, דוגמת נופים מדהימים, אטרקציות וטיולים מיוחדים, אך אל תתנו לקסם של אירלנד לשכר אותכם יתר על המידה ולהשכיח מכם את אחד החלקים החשובים של החופשה – הקניות. לא תרצו לפספס את האופנה האירית המקומית וכן את המותגים הבינלאומיים שיש למדינה להציע.

באירנלד פזורים מגוון אוטלטים כגון מרכז הקניות של דנדרום, שמציע אופנה, קוסמטיקה גאדג'טים וכל אחד, אפילו סרבני שופינג, ישמחו לטייל בין החנויות המעניינות ולהתחדש בפריטים מרגשים. אם אתם חובבי אופנה מושבעים, "Brown Thomas" הוא המקום עבורכם. חנות ענקית ואהובה מאוד על האירים, המציעה הכל מקטן ועל גדול בתחומי האופנה – בה ניתן למצוא גם מותגי-על.

לידיעת המטיילים המתכננים לבקר בצפון אירלנד, כדאי להשקיע בשופינג ובאופנה באופן מיוחד, בין היתר כיוון שהמטבע הלאומי הוא לירה שטרלינג, עובדה ההופכת את הקניות למשתלמות במיוחד.

 

שופינג בפריז

עיר שכולה סובבת סביב אופנה ושיק ייחודי מקומי. בכל טיול ברחובות פריז תתקלו בבוטיקים, חנויות וקניונים המתאימים במיוחד למטרה לשמה התכנסנו, אופנה. בין חנויות בין לאומיות אהובות לחנויות פריזאיות מקוריות, תמצאו הזדמנות לבקר בחנויות אופנת-על, שניתן לשוטט בהן גם כמו במוזיאון, ולספוג את האופנה המרגשת.

 

סיכום

בבחירת היעד הבא שלכם לחופשה הכוללת גם אופנה וקניות, בחרו מבין היעדים הטרנדיים ביותר של השנים האחרונות לכך, מדריד, אירלנד או פריז. כך תהנו משילוב של תרבות מרתקת וסטייל בלתי נגמר. המלצה נוספת לסיום, בין החנויות הענקיות והשופעות, אל תוותרו על ביקור בחנויות קטנות ומסקרנות, שמחביאות מעצבים מוכשרים ומקומיים שמוכרים את עיצוביהם הייחודיים!

טרנדים חמים ברחבי העולם

אולי תאהבו גם את

מתי כדאי לקנות באינטרנט?
מתי כדאי לקנות באינטרנט?

גולשים רבים תוהים לא פעם לגבי הזמן המתאים ביותר לביצוע רכישות באתרי האינטרנט השונים. שכן, זה ידוע שיש תקופות בשנה שנחשבות למשתלמות יותר. מדריך זה

קראו עוד »