חיפוש

איזה נעליים מומלצות כשלובשים שמלה

נעליים יכולות להיות התשוקה של אישה אחת והסיוט של אישה אחרת. נעליים צריכות להתאים למגוון רחב של פריטים, אבל לפעמים מרגיש שהן פשוט לא מתאימות לכלום. קחו לכן רגע לקרוא את הכתבה לפני שאתן באות להתאים את הנעליים לשמלה שלכן היום.

 

ארץ המגף

אחד הדברים שהכי קשה אבל הכי שווה להתאים ביחד זה שמלה ומגפיים. כשאנחנו באות לבחור מגפיים להתאים לשמלה, אחד הדברים החשובים הוא אורך השמלה אותה אנחנו רוצות ללבוש. אם אנחנו לובשות שמלה קצרה, מגפון יכול לפעמים לא להתאים ולחתוך את הרגל.

מצד שני, אם המגפון מעט רחב, זה יכול דווקא לתת לוק מגניב. מגפיים גבוהים עד הברך יכולים לתת לוק מעודכן מאוד כשלובשים שמלה קצרה, ממש כאילו הייתן אריאנה גראנדה. כשאנחנו לובשות שמלה ארוכה יש יותר חופש בהתאמת המגפיים, אבל נסו להימנע ממגפיים רחבים במקרה הזה כי לפעמים הם יוצרים מראה מגושם ולא מחמיא מבעד לשמלה. 

 

קו גזרה

גזרת השמלה לא צריכה להתאים לגזרת הנעל כמו כפפה ליד, או כמו נעל לכף רגל יותר נכון. שמלה במראה אובר סייז יכולה להיראות מאוד מדליקה דווקא עם נעל יותר קטנה וצרה, כדי לא ליצור מראה רחב מדי ומגושם. 

הדברים מתחילים להסתבך כשלובשים שמלה צמודה או צרה. שמלה צמודה או צרה יכולה להתאים להמון סוגי נעליים, אבל צריך לבחור אותן בקפידה. אם השמלה צרה במותניים אבל עם חצאית מתרחבת או קלוש, היא עשויה להתאים יותר לנעלי בובה או כל נעל נמוכה אחרת, אבל בטח שלא למגפיים.

שמלה צמודה לכל אורכה יכולה להתאים לנעל יותר פתוחה כדי לא ליצור מראה בלוקי. אם מדובר בשמלה חורפית, שמלה צמודה יכולה להתאים למגף קטן וצמוד. 

 

לאן הולכות

כמובן שסוג הנעל תלוי גם ביעד אליו הנעל אמורה להגיע. אם את מתארגנת לאירוע, את צריכה לחשוב על נעל שתהיה נוחה במהלך הערב אבל גם אלגנטית מספיק בשביל האירוע. כמו כן, את צריכה לחשוב על נעל שתשלים את השמלה, אבל לא תגנוב לה את הפוקוס.

אם את לובשת שמלה מאוד צבעונית, את יכולה לבחור צבע אחד מתוך השמלה ולהשלים איתו את הנעליים. אם את לובשת שמלה יותר מינימליסטית, כדאי שהנעל תתאים לזה ולא תהיה מקושקשת מדי, אחרת לא תתאים לשמלה. 

אם את מעוניינת סתם בנעל ליום רגיל במשרד ואת רוצה לשלב אותה עם שמלה, אולי תרצי ללכת על מראה קצת יותר מינימליסטי לא על עקב מוגזם. כמובן תלוי גם מה הוא אורח היום הרגיל שלך.

אם את עובדת בעבודה שאת כל היום על הרגליים, אבל בכל זאת רוצה להרגיש טוב בשמלה, את יכולה לשלב אותה אפילו עם סניקרס ליצירת מראה סטריט וור. קדימה, לכי על זה.

אולי תאהבו גם את