חיפוש

איזה פן של גדעון הכי טוב היום בשוק?

פן הוא מוצר דומיננטי בשוק טיפוח ועיצוב השיער, אשר הפופולריות שלו לא צפויה לרדת בזמן הקרוב, ומסיבה טובה.

משומש בבתים פרטיים ובסלוני עיצוב שיער כאחד, הוא אחד המוצרים הנוחים והיעילים ביותר לייבוש השיער ולעיצובו.

יש לא מעט חברות טובות בשוק המייצר ומוכר סוגים של פן למעצבים, ספרים, וכמובן לשימוש ביתי. יחד עם זאת איך נדע איזה סוג פן הכי מתאים לנו, היכן לרכוש אותו, ומה ההבדלים ביניהם?

 

איך נבחר סוג פן?

את סוג הפן נבחר כמובן בהתאם למטרת השימוש בו. במידה ואנו נדרשים במכשיר לשימוש ביתי, לשימוש במספרה או בית ספר לעיצוב שיער, ועוד. סביר כי תתהו מה ההבדל במטרת השימוש והתשובה היא משמעותית. פן אשר נועד, לדוגמא, לשימוש בבית ספר או מספרה יעבוד שעות נוספות ועל מנת לצלוח את ההיקף הרב הזה הוא צריך להיות בעל מנוע עוצמתי, עמידות, ונוח לאחיזה.

הפן הדומיננטי והמוביל ביותר ארץ הוא כמובן פן גדעון מבית היירליין. לבית גדעון קוסמטיקס מספר מכשירי פן מובילים, אשר לכל אחד יתרונות ייחודיים משלו.

 

מה ההבדלים ביניהם?

לגדעון קוסמטיקס שלושה סוג פן מובילים, כאשר כל אחד מיועד לשימוש אחר:

 

פן גדעון 3500 SUPER

הפן הזה מיועד לשימוש הביתי המושלם. הוא בעל מנוע עוצמתי מה שאומר שמרגע קנייתו ילווה אותך לאורך שנים רבות מאד ויחסוך כסף לטווח הרחוק. נוסף על כך, מעצבי הפן חשבו עמוקות על כל משתמש ומשתמשת פרטיים, ועיצבו את הידית כך שתהיה נוחה וארגונומית לאחיזה.

 

פן גדעון 3700 SUPER ENERGY

כאן אנו עולים שלב, פן זה ניתן לשימוש ביתי, כמו גם לשימוש מקצועי, ויכול להתאים למשתמשים בעלי יד מקצועית או בעבור אנשי טיפוח ועיצוב העובדים באופן פרטי. פן זה מתאפיין גם כן במנוע חזק במיוחד, בעל ארבע דרגות חום, ומיועד לשימוש לאורך זמן, ולכן הידית שלו מעוצבת במיוחד כך שיתחלק המשקל בעת השימוש לשם הנוחות.

 

פן גדעון 3900 AirForce

לא סתם השם שניתן לפן זה הוא בעל משקל כה מכובד וממלכתי. פן זה מותאם מכל הבחינות, על ידי המוחות מאחורי גדעון קוסמטיקס, ליד מקצועית ומצליחה. הוא בעל מנוע חזק, ידית מיוחדת שמטרתה למנוע דלקות, ויכול לעבוד שעות נוספות במיוחד, ובדיוק, כמו היד האומנותית שאוחזת בה.

 

לסיכום

במידה ואתם מחפשים פן חדש, חשוב לחשוב מה מטרת השימוש במכשיר זה. ישנם רבים המחפשים את הפן המושלם לכל המטרות ולכן חברת גדעון קוסמטיקס חשבה בדיוק עליהם. חברה זו הביאה לחיים שלושה סוגי פן שונים שעונים על כל מטרה. פן אחד לשימוש ביתי, פן לשימוש מקצועי, ופן נוסף אשר נותן מענה לשניהם. את כלל מכשירי הפן הללו ניתן לרכוש בבית היירליין במחירים נוחים, משתלמים, ובהטבות מיוחדות.

 

אישה משתמשת בפן

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »