חיפוש

איך לבחור את זר הפרחים המושלם?

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא בוחר את זר הפרחים המתאים ביותר עבור מקבל המתנה. הקושי עולה כשמבינים שאי אפשר לבצע בחירה אקראית בהקשר זה, משום שלכל פרח וזר יש משמעות אחרת. מדריך זה יציג בפניכם את הבחירה המושלמת עבור כל אדם באשר הוא, כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון בכל תרחיש.

 

השלב ה – 1: תכירו במשמעויות הפרחים

בחרנו להציג בפניכם את אופן בחירת הזר באמצעות 4 שלבים קלים ליישום. בתור התחלה, עליכם להכיר את המשמעויות שעומדות מאחורי כל פרח. למשל, הוורד נחשב לפרח שמעביר מסרים של אהבה ורומנטיקה. החרצית מסמלת שפע, מצב רוח רענן ויופי, הצבעוני מעביר מסר של הודאה באשמה ומעביר מסר של התנצלות למקבל הזר. חשוב שתכירו במשמעויות אלה טרם הבחירה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מעבירים את המסר הנכון. שכן, אם תרצו להעביר מסר של אהבה, אתם לא תבחרו למשל בחרצית, אלא בוורד.

לדעת את המשמעויות של הפרחים

השלב ה – 2 תערכו חיפוש אחר חנות מומלצת

סביר להניח שאין לכם זמן פנוי, כדי לקרוא פרטים על המשמעויות של הפרחים השונים. יצאנו מנקודת הנחה זו והחלטנו פשוט להפנות אתכם אל חנות פרחים באשדוד שנשבת למומלצת בתחום. נדגיש שהכוונה לחנות שיש בה נציגים שיודעים דבר או שניים על פרחים. כך שבעצם, יתאפשר לכם לקבל את המידע הנחוץ תוך שיחה קצרה עם נציג. תוכלו להגיע לחנות כזו לאחר שתקראו חוות דעת חיוביות שנכתבו אודותיה בלשונית הביקורות של גוגל או בפורומים שעוסקים בצמחים.

 

השלב ה – 3: פנו לייעוץ מול נציג מהחנות

כעת עליכם לפנות לחנות המומלצת ולשוחח עם נציג. במהלך השיחה תידרשו לענות על השאלות הבאות:

  • מה הקרבה ביניכם לבין מקבל הזר?
  • מה הסיבה שבגינה בחרתם להעביר את הזר?
  • האם יש מסר מסוים שתרצו להעביר?

שיחת ייעוץ שכזו תאפשר לכל אחד לבחור זר כלה באשדוד לחברה אהובה שמתחתנת או זר מדויק עבור מעסיק שיוצא לפנסיה וכו'.

 

השלב ה – 4: תוסיפו ברכה ומסרו כתובת ושם

אם יישמתם את המידע שהוצג ב – 3 השלבים שהוצגו לעיל, אתם כנראה מחזיקים כעת בזר המתאים ביותר לסיטואציה. בשלב זה נותר לכם רק לנסח ברכה שתעביר את המסר על הצד הטוב ביותר. זכרו למסור לנציג מטעם החנות את שמו של מקבל הזר, הכתובת ומספר טלפון, כדי שזה יחזיק בכל האינפורמציה הדרושה שתאפשר לו לשלוח את הזר מושלם.

 

מילים אחרונות לסיום

בחירה של זר מושלם צריכה להתקיים תוך יישום של 4 השלבים שהוצגו עד כה. מי מכם שיישמו אותם, יוכלו להיות בטוחים בכך שהזר שייבחר יהיה מדויק עבור מקבל המתנה מכל כיוון אפשרי. כעת, יש בידיכם את כל המידע הנחוץ, כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתמיד תבחרו את הזר המתאים.

זר פרחים

אולי תאהבו גם את