חיפוש

איך לבחור גנרטור למסיבת טבע כמו מקצוען

מסיבות טבע למיניהן הפכו לטרנד מוביל כשמדובר על צעירים ולא תמיד עם קונוטציה חיובית.

ביחד עם זאת ישנן מסיבות טבע לילדים או מסיבות שאינן "מחתרתיות" בהן צריך להצטייד כראוי עם גנרטור מקצועי.

איך בוחרים גנרטור כזה למסיבת טבע – על כך במאמר הבא.

 

למה צריך גנרטור?

השכרת גנרטורים לאירועים ומסיבות בחוץ כמו מסיבת טבע הוא מאסט על מנת לקבל חשמל במקום בו אין גישה לחשמל. למשל, מסיבת טבע ביער או בים לא תהיה כמו שצריך ללא מוסיקה, הגברה או תאורה. אין ספק שהגנרטור פותר את בעיות החשמל. ביחד עם זאת, ישנן מסיבות טבע האורכות לא שעה ולא שעתיים ולכן חשוב שיהיה גנרטור גיבוי נוסף על מנת שלא יהיו תקלות. גנרטור גיבוי יבטיח לנו שקט נפשי עליו יהיה ניתן לסמוך. גם במידה ומארגנים מסיבה בבית או באזור בו יש מקור חשמלי בתקופת החורף ויש הפסקת חשמל, תמיד טוב שיהיה גנרטור לגיבוי.

 

כיצד בוחרים גנרטור כמו מקצוען?

על מנת לבחור את הגנרטור הנכון למסיבה צריך לדעת איזו עוצמה תספיק לכל מה שאנחנו רוצים להפעיל באמצעות הגנרטור. ההספק של הגנרטור נמדד בערכים של וואט. ישנם גנרטורים של 1,000 וואט המספקים פחות חשמל או עוצמתיים יותר של 250 קילו וואט המתאימים לאירועים גדולים ממש. את הבחירה יש לעשות תוך התייעצות עם נציג חברת ההשכרה של ציוד כמו גנרטורים בהתאם לצרכים שלכם ולמשך זמן המסיבה. את הגנרטורים מתדלקים בבנזין או בסולר בהתאם לסוג הנבחר. חברת ההשכרה צריכה להחזיק בגנרטורים מתוחזקים, מטופלים ומשומנים בדיוק כמו שדואגים לתחזוקת המנוע במכונית.

 

כמה וואט ולאיזה צורך?

כשבוחרים גנרטור למסיבת טבע צריך לתכנן ולדעת מהם הצרכים שלנו. במידה והאירוע הוא ביום אין צורך בגנרטור לתאורה. במידה והאירוע מלווה במוסיקה חייבים גנרטור שיספיק למערכת הגברה. לפיכך, יש לדעת מה מחברים, כמה חשמל כל מכשיר צורך ומה סה"כ הצריכה החשמלית של כל המכשירים. למשל, חיבור של מערכת הגברה הצורכת 1,500 וואט ותאורה הצורכת 500 וואט יצטרכו גנרטור העובד על 2,000 וואט. אך תמיד חייבים קצת יותר עוצמה ולכן 2,400 וואט יספיקו בהחלט בשביל צריכת חשמל כזו.

 

מהו גנרטור מיוצב מתח ולמה צריך אותו?

ישנן מסיבות טבע בהן משתמשים בציוד אלקטרוני רגיש המופעל באמצעות מחשב, תאורה חכמה וכד'. כאשר בוחרים בגנרטור מייצב מתח ניתן יהיה לשמור על הציוד הרגיש ולא להרוס אותו. לפיכך, כשמשכירים גנרטור למסיבה יש לעדכן את חברת ההשכרה של הגנרטורים האם מדובר בהגברה או תאורה ממוחשבת. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא כמות הדלק שיש בגנרטור. הגנרטור הוא מכשיר הצורך בכל שעה ליטר דלק או סולר. עליכם לקבל מחברת ההשכרה גנרטור מתודלק כמו שצריך.

 

שקע

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »