חיפוש

איך לבחור דלתות פנים לכל חלל בביתכם?

השיפוץ הביתי דורש מאיתנו כל כך הרבה גורמים שאנחנו צריכים להתחשב בהם.

זה לוקח זמן, מחשבה, תכנון, אסטרטגיה והמון אנרגיות.

איפה מתחילים? ובכן, מתחילים לאט, עוברים דבר, דבר, עד שעברנו על כל הדברים החשובים שצריך להתחשב בהם כשאנחנו משפצים את הבית.

במאמר הזה נדבר על דלתות פנים.

איך בוחרים אותם? על חישוב תקציב, הגורמים החשובים שאתם צריכים לקחת בחשבון וכמה טיפים נוספים, מאיתנו אליכם.

יאאלה, דלתות פנים הנה אנחנו באים!

 

קודם כל – תקבעו תקציב

דבר ראשון, לפני הכל, אתם צריכים להבין מה התקציב שלכם. דלתות פנים מעוצבות חדשות לבית, איכותיות ועיצוביות שיישארו איתכם הרבה זמן, דורשות מכם השקעה כספית לא קטנה.

דלת פנים איכותית יכולה להגיע לאור החמשת אלפים ₪. המחירים שלהם נעים באזור האלפים, ויש לקחת זאת בחשבון.

אז לפני הכל אתם צריכים להבין כמה כסף יש ברשותכם, כמה דלתות פנים אתם רוצים, באיזה איכות ואיזה סוג, כל זאת כמובן לפי תקציב מתוכנן שתואם את ההכנסות שלכם.

 

גורמים חשובים שצריך להתחשב בהם כשאתם קנים דלת פנים

כשאתם קונים דלת אתם צריכים להבין כמה דברים בסיסיים. האם היא נפתחת לכיוון ימין ושמאל? איזה סוג דלת? עץ? זכוכית? מה הגודל והרוחב שלה? את כל זה כמו שציינו לעיל יש כמובן לתכנן לפי תקציר מוכן מראש.

כיוון הפתיחה של הדלת חשוב מכיוון שיש כמובן עוד פרטים באזור הדלת, וגם צריך להתחשב בזרימת התנועה בבית. יש להתחשב בכך, ולפיכך לקבוע לאיזה כיוון הדלת נפתחת או נסגרת.

 

דברים נוספים שחשוב להכיר

מרכיבים נוספים שכדי להתחשב בהם ולהתייעץ עם הגורם ממנו אתם רוכשים בסופו של דבר את דלת הפנים, היא ציפוי הדלת, השקוף שעוטף את החלק העליון של הדלת.

יש להתחשב בזמן ההתקנה שיכול לקחת יותר זמן ממה שאתם חושבים, באזור החודש אפילו. יש לתכנן זאת מראש ולהזמין מבעוד מועד.

וכמובן, הטיפ המנצח, בנוגע לכל מוצר שאתם מזמינים, אחריות. בלי אחריות הדלת לא תהיה שווה הרבה שכן במידה וקורה לה משהו שלא בשליטתכם, נזק כלשהו שמאפס את ערך הדלת, ללא אחריות אתם בזבזתם כאן המון כסף, על כלום. קחו זאת בחשבון.

 

סיכום – על מה דיברנו?

כן, יש המון תחומים ונושאים שצריך להתמקד בהם כשאתם קונים דלתות פנים. עצה שלנו?

תחפשו מאמרים נוספים באינטרנט על דלתות פנים, תיכנסו לעומק הפרטים. תצטרפו לקבוצות פייסבוק הקשורות ברהיטים ודלתות בפרט. תתייעצו עם חברים שאתם סומכים עליהם או בני משפחה שיוכלו לסייע לכם בתהליך קניית הדלתות פנים לבית שלכם.

אכן זה תהליך ודורש מכם לבצע המון שיעורי בית, אבל כמובן שזה אפשרי, בהחלט אפשרי.

מקווים שהצלחנו מעט לכוון אתכם ולעשות לכם קצת סדר בדברים. כשאתם קונים דלתות כמובן תתייעצו עם בעל העסק לעומק, שתעשו את התהליך הזה פעם אחת ויחידה באופן הכי טוב שיש.

 

דלת מעץ מלא

אולי תאהבו גם את

אבן אוניקס
אבן אוניקס

אין הרבה אבנים מלכותיות ואציליות כמו אבן האוניקס. האבן השחורה והבוהקת משמשת לעיצוב יוקרתי ומלכותי עוד מימי קדם, וכיום נפוצה במיוחד עבור משטחי עבודה ומטבחים

קראו עוד »