חיפוש

איך לבחור מתנות ממותגות לעובדים?

אין כמו לפנק את העובדים במתנות שוות, כדי לתת להם הרגשה ביתית, משפחתית וקרובה ככל שניתן.

יותר ויותר חברות היום מחפשות מתנות ממותגות לעובדים, על מנת לתת להם שייכות והרגשה שהם עטופים מכל כיוון, ושתמיד יש מישהו שחושב עליהם.

אם גם אתם נמצאים בחברה שמחפשת מתנות ממותגות לעובדים, היום אנחנו כאן עם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בתהליך הבחירה, ולדייק עד כמה שניתן את המתנה לאופי של מקום העבודה.

אז קדימה, שנתחיל?

 

מתנות ממותגות לעובדים – לפי החג או המועד

אחד הדברים שיכולים לעזור לכם להתמקד בכל הנושא של מתנות ממותגות לעובדים הוא להבין באיזה מעמד אתם נותנים להם את המתנה. חגים או מועדים יכולים לעזור לכם למקד קצת יותר את המתנה, משום שהיא יכולה להתחבר באופן ישיר לחג או המועד הנחגגים.

לדוגמה, מתנות ממותגות לעובדים לקראת ראש השנה יכולות להיות בצורת צנצנות דבש עם מיתוג החברה, מתנות לקראת אירוע חברה יכולות לבוא בצורת אוזניות ממותגות או דיסק און קי ממותג, ואילו מתנות לקראת יום האהבה יכולות לבוא בצורת טבלאות שוקולד עם מיתוג החברה. תנו לחג או המועד להוביל, ותעלו בצורה ישירה על דרך המלך.

 

לקשר בין עיסוק החברה לבין המתנה עצמה

הרבה חברות רוצות לייצר קשר ישיר בין המתנה לבין החברה, ולכן הן מנסות לדייק את עיסוק החברה ולהפיק ממנו את המתנה המושלמת ביותר. למשל, חברה שעוסקת במחשבים תוכל להעניק מתנות דיגיטליות ומגוון רחב של גאדג'טים ממותגים, לעומת חברה שעוסקת בתיירות ותוכל להעניק מתנות ממותגות לעובדים כמו אוהלים, קנטות לים, כובעים ועוד.

 

לשאול את העובדים זאת לא בושה

דבר נוסף ונפוץ שמתרחש בשנים האחרונות הוא קשר ישיר בין העובדים לבין ההנהלה, על מנת לזקק את הצרכים והרצונות של העובדים לכדי מתנות מושלמות. שיח פתוח ותקשורת סביב נושא המתנות יכולים להוביל לפריצת דרך, משום שהעובדים יעלו את הרצונות שלהם בפני ההנהלה, והיא תצטרך רק למלא אותם בצורת מתנות מגניבות. לפעמים הרצונות שיעלו יהיו מתנות גימיקיות כמו גרביים ממותגות או חולצות ממותגות, ולפעמים יהיו אלו רצונות לגאדג'טים, חופשות, ארוחות ועוד.

 

התקציב הוא דבר שחייבים להתחשב בו

דבר נוסף שיוביל את בחירת מתנות ממותגות לעובדים הוא נושא התקציב. תקציב גדול יותר של חברה יאפשר רכישת מתנות ממותגות לעובדים בהיקפים גדולים יותר ובאופי מושקע יותר, לעומת תקציבים צנועים יותר שיצמצמו מעט את האפשרויות. בכל מקרה, חשוב להבין שהשמיים הם הגבול, וגם תקציבים צנועים יחסית יוכלו להסתיים במארזי מתנה מושקעים, יפהפיים והכי חשוב – נותנים בדיוק את תשומת הלב הדרושה.

 

איפה הכי כדאי לבחור מתנות ממותגות לעובדים?

מעבר לכל אלו, חשוב כמובן לבחור בצורה המיטבית את החנות שתיצור עבורכם מתנות ממותגות לעובדים. חברת 12buy היא חברה מומלצת מאוד בתחום, ולכן כדאי לפנות אליה במספר 077-350-0758 ולקבל הצעת מחיר רלוונטית. בהצלחה!

 

מארז מעוצב

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »