חיפוש

איך לבחור עגלת תינוק בסטייל?

סוגיית בחירת כלי הרכב הלא ממונע בעל 4 הגלגלים של התינוק, הינו סוגיה המטרידה לא מעט הורים טריים.

הורים לראשונה, עלולים להיחשף לאינפורמציה עודפת ומבלבלת של נתונים, אופציות ומפרט.

איזו עגלה באמת נכונה לכם? מה ישרת אתכם היטב, וגם, איזו עגלה תמתג אתכם גבוה? יצאנו לחקור את שוק עגלות התינוקות, וחזרנו אליכם עם מלאי של

דגשים שחשוב שתצטיידו בו, טרם תצאו לרכוש עגלה חדשה לנסיך הכתר. 

 

עגלה בסטייל ושאלת התקציב

כמו שהבגדים שלנו, כבר מזמן אינם כסות בלבד, אלא מהווים אמירה וחלק מהייצוג האישי שלנו, כך גם

עגלות תינוק הן בהחלט פריטים הקשורים באיך שאנו מציגים את עצמנו. אך טבעי, שכהורים צעירים נרצה לרכוש את העגלה הכי יוקרתית בשוק (בשלבים יותר מאוחרים, ככל הנראה טיב העגלה ונוחיותה יהיו פרמטרים משמעותיים יותר, כעת הנראות החיצונית הינה חזות הכל…), חשוב לדעת כי עגלות בסטייל יוקרתי, גובות בתמורה, סכום גבוה יותר, מה שמצריך אתכם להתאים מסגרת תקציב הגיונית למשאלת הלב הכל כך אלמנטרית.

 

היכן ניתן למצוא עגלות תינוק יוקרתיות?

לרוב, כל חברת עגלות מציגה ליינים שונים של עגלות תינוק, ברמות גימור שונות. כך שיש לכם אופציה לבחור את העגלה המועדפת עליכם מתוך מגוון סוגי עגלות. חשוב שתבחרו בעגלה בעיצוב המועדף עליכם, אולם זהירות, הורים, לפני שאתם מתמכרים לדגם מסוים של עגלה בסטייל, אל תשכחו לבדוק את הפרמטרים הבאים:

 

נוחות שימוש

חשוב שלא להתפשר על עגלה המתקפלת בקלות, בעלת ידיות נשיאה ארגונומיות, המתאימה להרגלי ההתניידות שלכם. אם אתם מרבים לנסוע ברכב פרטי, חשוב לוודא שהיא נכנסת היטב לתא המטען. בנוסף, יש לקחת בחשבון גם את נתוניהם הפיזיים של ההורים. דגמים מסוימים מתאימים להורים גבוהים, ואילו דגמי עגלות אחרים, מתאימים במיוחד להורים בעלי קומה נמוכה יותר.

 

מבנה העגלה

יש להבדיל בין עגלות אמבטיה רחבות המשרות תחושת יציבות וביטחון ומאפשרות לתינוק תנועה ערה וחופשית, לעומת עגלות צרות וקטנות יותר, המכילות מאפיינים קומפקטיים, ונכנסות בקלות בכל מעלית ומעבר צר.

 

אקססוריז

חלק מחוויית השימוש בעגלה, כוללת מלבד שלדת העגלה והכיסוי, גם מגוון אביזרים. חשוב שתבררו מראש, אילו אביזרים נלווים נרכשים כחלק מעסקת חבילה עם העגלה, ואילו נרכשים בנפרד.

חשוב לדעת כי ניתן לשדרג עגלות מדגמים פשוטים בעזרת אקססוריז יוקרתיים. חשוב שתבדקו בעמוד סריקת הדגם באתר עגלות, את מפרט העגלה, ומה הוא מציע ללקוח.

 

נסיעת מבחן

לאחר שבחרתם את הדגם המושלם עבורכם, לאחר המלצות של בני משפחה וידידים, וסקירה מדוקדקת שלכם על ההיצע הרחב אותו מגיש שוק העגלות, חשוב לנסות את העגלה בזמן אמת, וכך לבדוק את התכונות החשובות לכם. עגלה מציאותית בחנות, נראית שונה מזו המוצגת באתר, וכן, אין כמו להרגיש בעצמכם את חוויית השימוש בעגלה. הורים טריים? זה הזמן שלכם לצאת לבחור את עגלת החלומות. מגוון האפשרויות הגדול בשוק מאפשר לכם לא להתפשר, לבייבי שלכם מגיע את הכי טוב!

טיול בים

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »