חיפוש

איך לדעת מה הכי מומלץ באתרי הקניות

ככלל, ישראלים רבים מבצעים רכישות באתרים שונים באינטרנט בסכומים אשר נאמדים יחד במיליארדי דולרים.

עובדה זו הופכת את ישראלית לשיאנית בבחינת כמות רכישות דרך האינטרנט.

לרוב, רכישות דרך האינטרנט כוללות מוצרים מתחומים שונים והן מתבצעות ע"י אנשים בגילאים שונים, הן צעירים והן מבוגרים יותר.

 

ניסיון נרכש ע"י קניות באינטרנט

אנשים שמבצעים רכישות באינטרנט באופן תדיר, לרוב מפתחים הרגלי קנייה מסוימים ומיומנים ברכישות חכמות יותר נאשר אנשים שלעולם לא התנסו ברכישות מסוג זה. לפיכך, כדי שגם אנשים חזרי ניסיון בקניות דרך אתרים שונים יוכלו להתנסות ברכישה בעצמם ולבצע זאת באופן חכם ויעיל.

 

טיפים לרכישה דרך אתרי קניות באינטרנט

ניתן להציע כמה טיפים יעילים שכל אחד יוכל לסגל וליישם בבואו לרכוש מוצרים דרך האינטרנט:

  1. ראשית , תמיד כדאי לבדוק את דמי המשלוח שתצטרכו לשלם עבור קבלת המוצר שאותו אתם מעוניינים לרכוש באינטרנט. ייתכן כי מוצר אותו אתם מעוניינים לרכוש אתר יוצג במחיר זול, אך עלות דמי המשלוח שלו תהיה גבוהה ולא כ"כ משתלמת. מסיבה זו, כדאי תמיד לבדוק את דמי המשלוח לפני ביצוע ההזמנה.
  2. כדאי לבדוק את המוצר שאותו אתם מעוניינים לרכוש – בכמה אתרים שונים. ייתכן, כי המוצר בו אתם מעוניינים נמכר במחירים שונים ולכן, תוכלו לחפש אותו במחיר הזול ביותר ורק אז, לבצע את הרכישה.
  3. תרגמו את האתר ממנו אתם מעוניינים לרכוש מוצר, אם הוא כתוב בשפה זרה. חבל לוותר על מוצר במחיר משתלם, רק בגלל שאתם לא מצליחים להבין את השפה בה הוא מוצג.
  4. עקבו אחר מכירות של מוצרים במועדים מיוחדים במהלך השנה. ישנם ימים ייחודיים כגון: בלאק פריידי, סוף שנה אזרחית ועוד, שבהם נהוג לפרסם מבצעי ענק באתרי קניות שונים, בייחוד כשמדובר באתרים סיניים ואמריקאים. במועדים מיוחדים כאלה, מוצרים שונים באתרי אינטרנט לרוב נמכרים בהנחות מיוחדות ולפיכך, ביצוע רכישה בזמנים אלה עשויה להיות משתלמת מאוד.
  5. מומלץ גם לקבל מידע מעמיק אודות המוצר אותו אתם מעוניינים לרכוש באינטרנט. לעיתים, תמונה מרשימה ואטרקטיבית של מוצר מסוים באינטרנט יכולה להטעות אתכם בנוגע לתכונותיו של המוצר ו/או לתכולה שבו. קריאה מעמיקה אודות פרטי המוצר בו אתם מעוניינים תוכל להבהיר לכם אם הוא אכן עונה על ציפיותיכם ואם כדאי לכם לרגוש אותו.
  6. כדאי לכם גם לקרוא חוות דעת של קניינים אחרים שכבר רכשו את המוצר ופרסמו המלצה או דיס המלצה לגביו. באופן זה, תוכלו לדעת קצת יותר לגבי טיבו של המוצר שבו אתם מעוניינים והאם משתלם לכם לרכוש אותו.

 

לסיכום

ביצוע קניות באתרים שונים באינטרנט הולך וגדל עם השנים, כך שיותר ויותר אנשים מגלים את האפשרות הזו ומזמינים דרך האינטרנט מוצרים שונים. להיות צרכן חכם שיודע מה כדאי לרכוש באתרי קניות זהו יתרון גדול לעומת אנשים מחוסרי ניסיון ברכישות באינטרנט והדבר מתבטא ביכולתו לרכוש מוצרים בהנחות מיוחדות ו/או במחירים במיוחד. יחד עם זאת, ישנם כמה כללים פשוטים שעל פיהם יוכל על אחד לבצע רכישות באתרי קניות באופן חכם ומשתלם.

 

קניית מוצר

אולי תאהבו גם את

מתי כדאי לקנות באינטרנט?
מתי כדאי לקנות באינטרנט?

גולשים רבים תוהים לא פעם לגבי הזמן המתאים ביותר לביצוע רכישות באתרי האינטרנט השונים. שכן, זה ידוע שיש תקופות בשנה שנחשבות למשתלמות יותר. מדריך זה

קראו עוד »