חיפוש

איך להקים הפקת אופנה בשנת 2021 

הפקות אופנה הן תחום מדהים לבטא בו את היצירתיות שלנו. מבחירת הלוקיישן ועד בחירת הדוגמן או הדוגמנית ישנן המון בחירות קטנות בדרך שיכולות להפוך את ההפקה למיוחדת ומדליקה. הפקת אופנה היא תמיד אירוע עם המון משתנים שצריך לתאם ביחד, אז על אחת כמה וכמה בעידן הנוכחי ישנם עוד כמה משתנים שצריך לחשוב עליהם.

 

לוקיישן

בחירת הלוקיישן מכתיבה את רוב המשתנים בהפקת האופנה. בשביל לבחור לוקיישן מתאים צריך לחשוב על סוג ההפקה שרוצים. סוג ההפקה שרוצים תלוי בסוג הבגדים אותם אנחנו מעוניינים לצלם. אם למשל נרצה לצלם הפקת סטריט וור, כנראה שנעדיף להשתמש בלוקיישן אורבני וצעיר.

אם אנחנו רוצים לצלם הפקת שמלות כלה, אולי נחפש סביבה יותר ניטרלית שמתאימה לאופיין של השמלות, או אם אנחנו רוצים הפקה לבגדים מחויטים ומתוחכמים, אולי נבחר בהפקת סטודיו על רקע ניטרלי כדי ללכת באותו קו נקי. 

מה שכן, חשוב מאוד להתייעץ עם הצלם או הצלמת לגבי בחירת הלוקיישן. יש לוקיישנים שייראו לנו קסומים או מגניבים ביותר, אבל הצלמים יכולים לתת לנו דגשים שלא חשבנו עליהם, כמו רמת האור הטבעי במקום וזוויות צילום אפשריות.

 

מקום פתוח או סגור

במציאות שאנחנו חיים בה היום, בצל הקורונה, יש משמעות אדירה לבחירת הלוקיישן לא רק מבחינת הוייב והפיל של ההפקה, אלא גם מבחינת עמידה בתקנים של משרד הבריאות. הבחירה במקום פתוח גורמת לחיים להיות הרבה יותר פשוטים, כי אפשר לשמור על צוות גדול יחסית, אם כולם עוטים מסיכות בזמן הצילום מלבד הדוגמנים. 

הבעיה מתחילה ברגע שרוצים להקים הפקה בחלל סגור. במקרה הזה צריך להקפיד על עמידה בתקנים המשתנים של משרד הבריאות לכמות האנשים שיכולים לשהות באותו זמן בחלל סגור. קחו בחשבון שבהפקת אופנה יש בדרך כלל סטייליסט/ית, צלמ/ת ועוזר צלמ/ת, דוגמנ/ית או כמה דוגמנים, מאפר/ת ומעצב/ת שיער. אם מדובר בהקפת אופנה למותג אחד ולא בהפקת אופנה למגזין, בדרך כלל גם מעצבי המותג נמצאים על הסט. 

 

צילום מהבית

הרבה מותגי אופנה קיבלו השראה מפגישות הזום שכולנו נמצאים בהן כל היום ועשו הפקות אופנה ביתיות בהשראת הזום. זה יכול להיות רעיון מדליק שמתקשר עם רוח התקופה ולא דורש הפקה מלאה באנשי צוות. 

 

בחירת דוגמנים

בחירת דוגמנים בעידן הנוכחי יכולה להיות חופשית לחלוטין. אנחנו כבר מזמן לא בתקופה בה רק נשים במידה 34 ומעל 1.70 מ' יכולות לדגמן. היום מה שהכי חשוב זה אופי מגניב ומישהי או מישהו שילבשו את הבגדים, ולא שהבגדים ילבשו אותם. לפני בחירת הדוגמנים נסו לחשוב מה אתם רוצים לשדר בהפקה ומי הלקוחות שאליהם אתם רוצים לדבר – הדוגמנים צריכים לשקף את זה. 

אנחנו אמנם נמצאים בתקופה מאתגרת, אבל היא יכולה לזרוק אותנו למקומות יצירתיים בטירוף.

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »