חיפוש

איך להתאים את הציפורניים לבגדים שאת לובשת?

 בדרך למכון ציפורניים ומתלבטת באיזה צבע לבחור? הגעת למקום הנכון! חשוב לשים לב שהתאמת צבע הציפורניים בשילוב עם קישוטים דורש חשיבה מיוחדת והתאמה לסגנון הבגדים המאפיין אותך.

אז אם כבר בחרת שמלה ספציפית לאירוע ומתלבטת איזה לק כדאי להתאים, המשיכי לקרוא.

 

למה כדאי להתאים את צבע הלק לבגדים?

התאמת צבע הלק לטוטאל לוק שלך חשובה מאוד משום שהיא משדרגת את המראה הכללי של הלוק ומאפשרת לצבע הלק והבגד לקבל תשומת לב באמצעות שילוב נכון. בנוסף, קישוטי ציפורניים בשילוב עם צבע לק נכון מהווים הצהרה אופנתית שיכולים למשוך תשומת לב ולהוסיף למראה הייחודי שלך. משום כך, חשוב לשים לב לשילוב נכון של לק עם צבע הבגד.

 

במידה ובחרת בצבע לק אדום…

הטיפ שלנו עבור מי שמעוניינת לצבוע את הציפורניים באדום רגיל או כהה היא ללבוש בגדים בצבע שחור. כל בגד בצבע שחור יכול לעשות את העבודה! החל מחולצה שחורה ועד שמלת ערב רשמית וחגיגית. כמו כן, כדאי לשים לב שצבע לק אדום עובד מצוין גם עם ג'ינס בגוונים כהים והם מומלצים אף יותר מג'ינס בצבע כהה. צבע נוסף שעובד עם לק אדום הוא לבן אך באופן חלקי. מומלץ שרק חלק מהלוק (רק החולצה או רק המכנס) יהיו בלבן ולא המראה הכולל. זאת משום שצבע אדום על לבן עלול להיות מעט צעקני. מומלץ להוסיף למראה גם קישוטי ציפורניים שישדרגו את המראה שלהן ואת המראה הכולל.

 

במידה ובחרת בצבע לק ורוד…

צבע ורוד ניאון מאופיין במראה מאופק שמשתלב עם בגדים פשוטים בצבע שחור, אפור או לבן. צבע ורוד אטום הולך נהדר עם תלבושות נועזות משום שהוא לא מסיט את תשומת הלב מהבגדים. כמו כן, ורוד אטום משמש כתחליף נהדר לצבע שקוף ניטרלי. אם בחרת בצבע ורוד חזק, השתדלי לא לשלב אותו עם בגדים נועזים כמו צבע אדום, מתכת, או פסטל.

 

במידה ובחרת בצבע לק כחול…

צבע לק נייבי מתאים לבגדים בצבע מתכתי כמו זהב וכסף. שימי לב שאם בחרת בצבע כחול בגוון קובלט, ניתן לשלב אותו עם בגדים בגוון צהוב או כתום קלמנטינה. גוון כחול בצבע שמיים נראה נהדר על תלבושת לבנה  וניתן לשדרג את המראה בתוספת תכשיטים בצבע כחול או הוספת קישוטי ציפורניים המתאימים לגוון.

 

במידה ובחרת בצבע לק שחור…

מומלץ לשלב לק שחור עם צבע זהב כחלק מקישוט החולצה או המכנס. השחור מנוגד לזהב וגורם לו לבלוט לעין. בנוסף, לק שחור עובד נהדר גם עם צבעים כסופים בתלבושת אך מומלץ שהצבע הכסף לא ישתלט על כל התלבושת אלא רק יהיה פריט שמשדרג אותה.

 

סיכום

התאמת צבע הלק לתלבושת היא חלק חשוב משדרוג המראה היומיומי. אז לפני שאת בוחרת צבע לק, שימי לב מה הבגד שאת הולכת ללבוש ונסי להתאים את הצבעים בסטייל.

אצבעות הידיים

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »