חיפוש

איך להתאים את השרשרת ללבוש שלך

עם כמה שחשוב לבחור אאוטפיט שמתאים לגזרה, ללוק ולמה שנוח לך, חשוב באותה מידה גם לבחור שרשרת שתתאים ללבוש ולמקום אליו את הולכת. כשמתאימים אותם נכון, תכשיטים יכולים להיות הכוכבים של הלוק.

 

תכשיטים פשוטים עם הדפסים מוגזמים

לכולנו יש ימים שבא לנו ללבוש בגד עם הדפס מוגזם לגמרי שיעשה לנו שמח בלב כל היום. בימים כאלה, כדאי לשלב שרשרת עדינה יותר. שרשרת עמוסה מדי עם הדפס עמוס מדי, עלולה לגרום לכל הלוק להיראות עמוס ומבלבל.

אם אנחנו רוצות לשמור על לוק מתוחכם אך בכל זאת מגניב, מומלץ לשלב שרשרת עדינה וקטנה עם ההדפס המוגזם לבחירתנו. שרשרת עדינה יכולה להיות כל דבר בין שרשרת שם לשרשרת עם תליון קטן שאתן אוהבות כמו פנינה או יהלום. 

 

שילוב צבעים קרים וחמים

תיאוריית הצבעים היא עולם ומלואו, אבל לא נלמד אותה פה על רגל אחת. אם אתן לובשות בגד עם צבעים קרים, כדאי להשלים אותו עם שרשרת עם צבעים חמים. למשל אם אנחנו לובשות שמלה בצבע תכלת, אפשר לשלב אותה עם תכשיט עם אבן ענבר, או פשוט תכשיט זהב שיש לו צבע חם משל עצמו. אם אנחנו לובשות שמלה חומה, היא יכולה להתאים לתכשיטי כסף בעלי אופי קר יותר. 

 

יהלומים הם לנצח

איך אפשר שלא לאהוב יהלומים? הם מצד אחד אקסטרווגנטיים ומצד שני מלאי אלגנטיות וחן. יהלומים בגדול מתאימים עם הכל, זה היופי שלהם. אבל הם מתאימים במיוחד כשבא לך לשלב משהו ניטרלי בלוק שלך. אם את למשל ביום שבא לך לוק נקי וחלק, אבל בכל זאת לענוד תכשיט, לשלב שרשרת עם תליון יהלום קטן יכול להיות פתרון מעולה.

נסי לשלב גם כמה תכשיטי יהלום במקביל עם הלוק ולא שרשרת בלבד. נדיר מאוד שאפשר להגזים עם יהלומים, בדרך כלל הם משתלבים נהדר גם אם עונדים כמה תכשיטי יהלום. 

 

תכשיטי פנינה עם גווני ים

פנינים כידוע באות מהים ולכן זה לא מפתיע שהן הכי מתאימות לגווני ים. גווני ים נעים בין כחול עמוק לאפור בהיר, תלוי כמה רחוק את רוצה ללכת עם זה. אם בא לך להתחבר לבת הים שבך, את יכולה ללכת על לוק בגווני ים ולהתאים לו שרשרת פנינים. זה ייצור מראה אלגנטי ובוגר, אבל בכל זאת יחבר אותך לרוגע ולשלווה של הים. 

 

שחור לבן זהב

אחד משילובי הצבעים המנצחים הוא שחור-לבן עם זהב. את יכולה ליצור ככה מראה ניינטיזי ומגניב אם את הולכת על טי שירט שחורה, ג׳ינס בהיר גבוה ושרשרת זהב עם נוכחות. זה יזרוק אותך ישר למסלולים של ורסאצ׳ה בניינטיז כאילו שאת לינדה אוונג׳ליסטה. 

אביזרים הם כלי נהדר לרענן איתו את המלתחה, עופי על עצמך.

אולי תאהבו גם את