חיפוש

איך להתארגן על בגדים שנראים מיליון דולר בשקלים בודדים

כשזה מגיע לאופנה, כל בר דעת כבר השכיל להבין כי בגדים של מעצבים, שנראים מיליון דולר, לא מגיעים בתצורה זולה למדי. אך רק בשל העובדה שמסגרת התקציב שלכם לא מאפשרת לכם לבחור במותגים הכי מובילים של הבגדים, לא מעיד על העובדה שהמלתחה שלכם לא תעוטר במותגי המעצבים שאתם כל כך אוהבים. באם תשכילו לקרוא את המאמר הזה למן תחילתו ועד לתומו, תגלו, בין היתר – איך להתארגן על בגדים שנראים מיליון דולר בשקלים בודדים?

 

האם קנייה בסוף העונה תספק לכם בגדי מותגים לגברים בזול?

אחת הדרכים לקנייה של בגדים שנראים מיליון דולר בשקלים בודדים מתבטאת בקנייה של בגדי מותגים בסוף העונה, כמו שתראו באם תלחצו על הקישור הזה – בגדי מותגים לגברים בזול. רכישה של בגדים ממותגים, ממעצבים יוקרתיים ואהובים עליכם, במחירים ממש שפויים, צריכה, ומן הראוי שתיעשה, בסוף העונה. חרף העובדה שיתכן ותידרשו לאחסן אותם למספר חודשים, אין דרך נפלאה מזאת להשיג בגדים שנראים מיליון דולר בשליש מהמחיר.

 

האם אתרי מכירה בפלאש יספקו לכם בגדים שנראים מיליון דולר בזול?

אין כל ספק, כי אתרי המכירה בפלאש יכולים לספק לכם בגדים שנראים מיליון דולר ממש בזול. יש בהם מספר פריטי לבוש של מעצבים מובילים מן השורה הראשונה, וממש בזול. בשלב הבא, פריטי לבוש אלו יישלחו בכמות אדירה לקמעונאים של הפלאש, ומשם, באופן ישיר, יישלחו הישר אל סף מפתן הדלת של הדירה שלכם, ויחסכו הוצאות כספיות ניכרות על מותגי הבגדים המעוצבים.

בעוד שהספקים יחסכו בהוצאות כספיות ניכרות על אריזות או משלוח, ועל פרסום אינטנסיבי, כל החיסכון הנ"ל יתורגם הלכה למעשה בהנחה משמעותית על הבגדים, דבר שעשוי לאפשר לכם ליהנות ממוצרים של בגדי מעצבים בתג מחיר הרבה יותר נמוך מאשר בחנות המקומית. ובוודאי ברור לכם, כי הצעה זאת מוצעת רק לטווח זמנים מאוד מצומצם ומהיר, מה שישים יותר למהירי החלטה.

אתרי מכירות הבגדים של פלאש לעתים נודעים לשמצה מכיוון שהם מרבים לשלוח הודעות בדואר אלקטרוני על בסיס יום יומי, שמיידעים אתכם על מבצעים חדשות לבקרים. הבשורה המשמחת, שיש כמה מהם שיאפשרו לכם להגדיר שליחת דואר אלקטרוני או לחלופין התראות רק בעוד מותג הבגדים שאתם מעדיפים זמין, במקום לפקוד את האתרים הללו על בסיס יום יומי, מה שיפחית את הפיתויים לבזבז יום יום על רכישת בגדי מותגים, אף במידה שהם זולים יותר.

 

האם קניית בגדים שנראים מיליון דולר ביד שניה יאפשרו לכם ליהנות ממחיר מוזל יותר?

אולי יקשה עליכם להאמין, אך זאת עובדה כי ניתן למצוא בגדי מעצבים שנראים מיליון דולר בשקלים בודדים, וזאת על ידי רכישת הבגדים ביד שניה. הדבר נובע מכך שחנויות אלו מסתמכות ברוב הזמן על תרומות, משמע – שהנכם יכולים למצוא אחלה בגדים, שנראים ממש חדשים, לפעמים אפילו עם התווית עליהם, במחיר השווה לכל כיס. ברם, קיימות חנויות יד שניה לבגדים שמוקדשות לדוגמניות של מעצבים, ויש לבדל ביניהן.

משום שחנויות לבגדים יד שניה בקונסיגנציה רוכשות בגדים מבעליהם ומוכרות אותם ברווח כזה או אחר, לפעמים ממש לא חייבים להתפשר על איכות הבגדים, וברגע שלובשים אותם ממש מרגישים מהודרים כמו מיליון דולר, ומעלים בת שחוק על השפתיים במחשבה עד כמה זול הם עלו לכם.

בגדי מותג

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »