חיפוש

איך להתלבש סטריט סטייל – טיפים והמלצות

להתלבש סטריט סטייל זה כבר מזמן לא רק טרנד, אלא היום זו דרך חיים עבור המון נשים וגברים שאוהבים את תחום האופנה בנשמה. סגנון הסטריט סטייל כבר כבש לא רק את הארץ אלא גם את העולם כולו, ואם גם אתם שמתם לב אליו – סימן שגם אתם מוכנים לעבור לשלב הבא ולהתלבש לפיו צו האופנה הרלוונטי שהוא מציג. הנה כמה טיפים והמלצות לאיך להתלבש סטריט סטייל, שיוכלו לעזור לכם בצעדים הראשונים שלכם בתחום.

 

להתלבש סטריט סטייל – הכל מתחיל בנעליים

חלק בלתי נפרד מכל סטייל הוא הנעליים, ולכן כדאי להתחיל דווקא מהנקודה הזאת. כדי להתלבש סטריט סטייל תוכלו לבחור מבין אין ספור סוגים שונים של נעליים, החל מנעלי עקב מסוגננות וצבעוניות ועד סניקרס, נעלי סירה, כפכפים עם טאצ' עיצובי מיוחד ועוד. בחירת הנעליים היא קריטית לאדם שמעוניים להתלבש סטריט סטייל, משום שיש להם תפקיד חשוב בהבלטת הסטייל ובנתינת קיק סופי ללוק המושלם.

 

פרטי הביגוד שיתאימו לכם ללוק

כדי להתלבש סטריט סטייל נעבור לביגוד עצמו, שכמובן צריך להתכתב בצורה לא פחות ממדהימה עם הנעליים שבחרתם. בין אם תבחרו בחולצה ומכנס, חצאית סוודר וג'קט קטן, שמלת נצנצים מפוארת ועוד – תהיו בטוחים שכל עוד תשמרו על קו מחבר של צבעוניות, חומר וסטייל – אתם עולים על המסלול הנכון.

אפשר לראות גם בתכניות הטלוויזיה השונות, כמו אמילי בפריז למשל, וגם ברחובות של העיר הגדולה תל אביב עשרות אנשים שמקפידים להתלבש סטריט סטייל, ומשתמשים ברחובות כמסלולי אופנה לכל דבר ועניין. שאבו השראה מהאנשים שעשו את זה קודם – זהו מתכון בטוח להצלחה.

 

והאביזרים מה איתם?

אביזרים הם חלק בלתי נפרד מלהתלבש סטריט סטייל. בין היתר, תוכלו להנות מאביזרים כמו עניבות, גרביונים, תיקי צד קטנים, ארנקים, משקפי שמש, חגורות, תכשיטים ועוד המון אביזרים שיתלוו לסטייל שלכם, ויהפכו אותו לפשוט אדיר ועוצר נשימה. אחד הדברים הכי כיפים שתוכלו לעשות אחרי שתנכסו לעצמכם את היכולת להתלבש סטריט סטייל הוא להסתובב ברחובות ופשוט לסובב את הראשים של כולם, לגרום להם לעצור לרגע ולהנות מהלוק שלכם.

 

איך אפשר לקבל השראה ולהתאים את הלוק הספציפי עבורכם?

אם להתלבש סטריט סטייל זה החלום שלכם, תוכלו תמיד לקרוא מאמרים נוספים באופנה שתמיד יציגו בפניכם עוד תמונות, עוד סוגים של סטייל, ויפתחו לכם את הראש לכיוונים נוספים. ככל שתקפידו להעמיק יותר בלמידת הסטריט סטייל, כך תוכלו להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלכם, ואפילו להפוך למובילי דעה בתחום.

זה הזמן לרענן את הארון ולהתחיל להתלבש סטריט סטייל! אז קדימה – עכשיו זה הרגע שלכם לעשות את זה כמו שצריך! פתחו את ארון הבגדים ואת מגירת הנעליים שלכם ותתחילו לעשות סדר. יכול מאוד להיות שתמצאו בגדים שיתאימו בול לסטריט סטייל, ויכול להיות שהגיע הזמן להתחדש בכמה פריטים חדשים. תהנו!

אופנה

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »