חיפוש

איך לעצב את הבית שלכם בסטייל?

עיצוב בית הוא אחד מהתכנונים שעושים לפני שעוברים לבית חדש או כשמשפצים את הדירה. זוהי הזדמנות להגשים חלום כמו שראיתם בז'ורנלים של אדריכלים ותמיד רציתם גם. המאמר יתאר איך לעצב את הבית שלכם בסטייל כדי שגם אתם תגשימו את החלום.

 

עיצוב הבית עם אדריכל

כשמתכננים לעצב את הבית ישנם אנשים שעושים את זה לבד בשל בעיות תקציב ומצד שני מבזבזים לא מעט כסף על תקלות ופגמים שנעשים בשלב הביצוע. לכן, משתלם יותר לעצב את הבית בליווי וייעוץ של אדריכל המתמחה בעיצוב פנים ולשלם קצת יותר.

למעצב הפנים יש אפשרות ליצור עבורכם הדמיות אדריכליות שיראו לכם כיצד הבית שלכם ייראה לאחר העיצוב. מדובר על הדמיות אנימציה בתלת מימד מדויקות לפרטי פרטים ומתחשבות בחומרי העבודה, בחלל הבית, באלמנטים של בנייה ועיצוב, בחפצים, בריהוט וכד'. לבסוף מקבלים את העיצוב שחלמתם עליו ממש כמו שראיתם בז'ורנל.

עיצוב הבית עם אדריכל

לעצב לבד בשילוב סגנונות שונים

ניתן גם לעצב את הבית בסטייל באמצעות שילוב סגנונות. לעיצוב כזה קוראים עיצוב אקלקטי הכולל למשל שילוב של ווינטג' ביחד עם סגנון מודרני או שילוב של עיצוב כפרי ביחד עם עיצוב מודרני. בעיצוב המודרני שולטים אלמנטים של קווים נקיים, צבעי שמנת וחומרים כמו ברזל וזכוכית.

לעומת זאת, בעיצוב הכפרי שולט העץ, הבדים וצבעי פסטל. אם משלבים את שני הסגנונות מקבלים סטייל אחר וייחודי. יש לשלב ריהוט מעץ המשלב גם מתכת, עץ לא מלוטש בצבע טבעי עם אלמנטים מזכוכית וכד'. כל אלו יהפכו את הבית למעניין יותר.

 

שילוב של טקסטורות וצבע

חלק מעיצוב הבית הוא הצבע השולט בהתאם לסגנן העיצוב. למשל, בעיצוב המודרני שולטים צבעים בהירים כמו לבן או שמנת ובעיצוב הכפרי צבעים חומים ואדמדמים. אם תשחקו עם הצבעים תוכלו להעניק לעיצוב האקלקטי חיים בקירות שישתלבו עם חפצים וריהוט.

ברוב הבתים רואים סלון אפור וקירות לבנים שהפכו לטרנד בשנים האחרונות. יחד עם זאת, היום המגמה היא להכניס לבית עליזות שבאה לידי ביטוי בצבע, צמחים, גופי תאורה, כריות ותמונות. מספיק תמונה אחת גדולה וצבעונית על הקיר כדי לשבור את העיצוב הלבן והריק.

שילוב של טקסטורות וצבע

כל פריט במקומו

כדי שהבית יראה בסטייל צריך להפעיל מחשבה גם במיקום של כל חפץ או פריט ריהוט בהתאם לחלל החדר ולמיקום החלונות מהם מגיעה תאורה טבעית שמשנה את הכל. למשל, לעולם לא תמקמו את הטלוויזיה ממול האור הטבעי כי זה לא יהיה פונקציונלי.

הרעיון הוא לנצל היטב את המרחב וכך גם לבחור ריהוט התואם את גודל החדר. למשל, בחדר קטן מומלץ לבחור בארון עם דלתות הזזה ולבחור מיטה עם ארגז מצעים כדי לחסוך במקום. לסיכום, החלום שלכם עומד להתגשם בין אם תעצבו את הבית לבד ובין אם בסיוע של מעצב פנים מקצועי.

איך לעצב את הבית שלכם בסטייל

 

אולי תאהבו גם את