חיפוש

איך לעצב את החנות באווירה חדשנית ועדכנית לאופנה הנוכחית

יש מי שסבורים שתחום עיצוב החנויות מתאים רק לאנשים שבקיאים בתחום ולמדו אותו באופן מעמיק. האמת היא, שעד לפני כתיבת מדריך זה, גם אנחנו היינו סבורים כך והופתענו לגלות שמדובר בטעות. יצאנו לפגוש את המומחים בתחום העיצוב כדי לבחון באופן מעמיק – איך אפשר לעצב חנות באווירה חדשנית ועדכנית לאופנה הנוכחית גם ללא ידע מעמיק בנושא?

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו בליווי מטעם גורמים שבקיאים בתחום האופנה. מדובר באנשים מוכרים בתעשייה שבחרו להישאר בעילום שם. הם גרמו לנו להבין שגם אנחנו, אנשים עם 0 ידע בכל הנוגע לעיצוב (ועיצוב חנויות בפרט) יכולים לעצב את החנות בהתאם לאופנה שקיימת כיום. רגע לפני שנציין בפניכם את השלבים לעיצוב החנות, חשוב לנו לציין מי הם הגורמים שסייעו לנו:

  • בעלת חנות לצעצועי ילדים
  • בעל חנות לריהוט
  • סטייליסטית

כעת, כשידוע לכם מיהם הגורמים המוסמכים שאחראיים על המדריך הנוכחי, ניתן להמשיך את המדריך ולהתחיל בידע שאתם חייבים להכיר בנושא.

 

איך לעצב את החנות באווירה חדשנית ועדכנית לאופנה הנוכחית – השלב הראשון

בשלב הראשון, אתם צריכים לערוך חיפוש מעמיק ברחבי הרשת ולראות מה זה אומר בעצם עיצוב חנות. הדבר יאפשר לכם לקבל ידע כללי אודות המושג. שכן, עיצוב של חנות יכול להיות עניין כולל מאוד שצפוי להיות קשור לעיצוב החנות עצמה מבחינת היופי, מבחינת נוחות לכם וללקוחות וכמובן שגם מהבחינה הזו שתאפשר לכם להביא לכמה שיותר מכירות. תקראו פרטים אודות הנושא ותחזרו ליישם את השלב השני.

 

איך לעצב את החנות באווירה חדשנית ועדכנית לאופנה הנוכחית – השלב השני

בשלב זה אתם צריכים להסתכל על החנות שלכם, לצלם אותה ולהשאיר את התמונות במקום זמין. לאחר מכן, תצטרכו לערוך רשימה מסודרת ולכתוב בה קטגוריות של הפריטים שקיימים בחנות שלכם. אם מדובר למשל בחנות צעצועים, תצטרכו לכתוב את הרשימה הבאה:

  • צעצועים לגילאי 0 עד 6 חודשים
  • צעצועים לגילאי 6 חודשים עד 18 חודשים
  • צעצועים לפעוטות
  • צעצועים לילדים וכו'

 

איך לעצב את החנות באווירה חדשנית ועדכנית לאופנה הנוכחית – השלב השלישי

כעת, כדי שתוכלו לעצב את החנות שלכם באווירה שמתאימה לאופנה הנוכחית, תצטרכו להסתכל על חנויות אחרות שאתם יודעים שיש להם הרבה לקוחות ורווחים נאים וללמוד איך הן עושות את זה. שכן, הן הסתייעו מן הסתם בגורמי מקצוע שאפשרו להם להגיע לרווחים הללו.

 

איך לעצב את החנות באווירה חדשנית ועדכנית לאופנה הנוכחית – השלב הרביעי (שלב רשות)

השלב הזה מתאים למי מכם שמעדיפים להסתייע בגורמים מקצועיים. אם אתם מרגישים שלא הצלחתם לסדר את החנות בהתאם, אנו ממליצים לכם לפנות לגורמי מקצוע שבקיאים בעיצוב החנות ובאופנה הנוכחית והם יעשו בשבילכם את העבודה בזמן שאתם תתפנו לעסוק במכירות.

לעצב את החנות

 

 

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »