חיפוש

איך לעצב גינה שתישאר תמיד באופנה

בית עם גינה ירוקה ומטופחת תמיד היה חלק מהחלום הישראלי. גינה מהווה ללא ספק תוספת משמעותית מאוד לכל בית. ידוע שצמחיה ופריחה משרות אווירה נעימה ורגועה, כך שאם יש לכם גינה מטופחת אתם תמיד יכולים לצאת למצוא בה קצת שקט ונחת. גינה מאפשרת לנו גם לארח חברים או בני משפחה, שזה אחד הדברים שכמעט כל הישראלים אוהבים לעשות. אז אם יש לכם גינה, הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך ברור וקריא שיסייע לכם לעצב גינה שתמיד תהיה באופנה. מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

הטיפ הראשון – תכנון מקדים

עיצוב גינות, כמעט כמו כל דבר אחר שעושים בחיים, יוצא הרבה יותר טוב אם מתכננים אותו מראש בצורה רצינית ומשקיעים בו מחשבה. חשוב לשבת עם בני הבית ולהכין רשימה מסודרת. מה הדרישות שלנו מהגינה? מה חשוב לנו שיהיה בגינה? מה הצרכים שלנו בגינה? האם אנו מעדיפים להשקיע יותר שטח במקום לאירוח, או שחשוב לנו שיהיו בגינה יותר עצי פרי, או אולי בכלל עשבי תבלין.

מעבר לזה, חשבו גם על כל מרכיב שהחלטתם שיהיה בגינה ועל המיקום המדויק שלו. דבר מתוכנן נראה טוב יותר, ויישאר באופנה הרבה יותר מגינה מבולגנת שעוצבה ללא תכנון מקדים.

לעצב גינה

הטיפ השני – ריהוט גן

אחד הטרנדים החמים בעולם של עיצוב גינות נוגע לריהוט גן. כפי שאמרנו, אם יש לכם גינה, כדאי מאוד לנצל אותה ולשבת בה. אפשר לשתות בה קפה מול הנוף, ליהנות מספר טוב, או סתם לשתות בירה בנחת בסוף היום. ריהוט גן כולל כיסאות, כורסאות, שולחנות, ערסלים, ועוד. אם תבחרו ריהוט בצבעים שמשתלבים עם הגינה הוא יהפוך לחלק אינטגרלי ממנה. ריהוט גן הוא דבר שתמיד היה ותמיד יהיה באופנה בגלל מאפייני הגינה. חשוב לזכור גם לבחור בריהוט גן מחומרים איכותיים ועמידים שמסוגלים להיות בחוץ בחום ובקור.

 

הטיפ השלישי – תאורת גינה

אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב גינות הוא התאורה. מכיוון שרובנו נמצאים בגינה שלנו גם בשעות החשוכות, שווה להשקיע בתאורה. מעבר לצורך הפונקציונלי, אפשר להרוויח הרבה בעזרת עבודת תאורה נכונה. תוכלו לייצר אווירה ייחודית בעזרת גופי תאורה במיקומים שונים, ואפשר ליצור משחקי אור וצל מופלאים שידאגו שהגינה שלכם תמיד תהיה אופנתית.

לעצב גינה

הטיפ הרביעי – שבירת צבע

אנו ממליצים בחום להוסיף לגינה שבילים ואבני דריכה. כך תייצרו לעצמכם מעבר נוח בגינה שלא יפגע בצמחים, אבל גם תשיגו מטרה עיצובית. השבילים ישברו את הצבעים ויחלקו את הגינה לכמה אזורים. אפשר גם ללכת על אבנים בגוונים שונים כמו טוף וגיר, ואפילו להוסיף קורות עץ שיתחמו את האבנים.

 

סיכום

כולם מסכימים שגינה צמודה לבית היא בונוס אדיר. כדאי לשמור על הגינה מעוצבת ואופנתית, אז תשקיעו קצת מחשבה ותהיו מקוריים, ואין לנו ספק שתצליחו!

לעצב גינה

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »