חיפוש

איך לעשות הלבנת שיניים בסטייל?

רוצים לשדרג את החיוך שלכם? כדאי לכם לשמוע על דרך ייחודית לקבלת שיניים בוהקות ולבנות ממש כמו הסטייל ההוליוודי. הלבנת שיניים הפכה מזמן לטרנד חם מאוד בעולם הרפואה והאסתטיקה. קיימות דרכים רבות בשוק לקבלת חיוך מבריק אך שימו לב לדרך ייחודית ושווה במיוחד.

 

למה כדאי לבצע הלבנת שיניים?

אם אתם סובלים משיניים צהובות שפוגעות במראה החיוך הכללי כדאי שתשימו לב לפתרון הבא. הלבנות שיניים מזמן הפכו לטרנד חם בעולם האסתטיקה וכיום מצויות דרכי טיפול רבות לצורך קבלת מראה שיניים בוהק ונקי. לפני שאתם ניגשים להתחיל בתהליך ההלבנה חשוב לשים לב שהתהליך יכול להיות מבוצע רק על שיניים בריאות ונקיות. זה אומר שאם אתם סובלים מבעיות עששת או ריקבון השן, כנראה שתצטרכו קודם כל לעבור טיפול להבראת השן לפני שתוכלו להלבין אותה. עכשיו כשיש לכם את כל המידע המקדים, בואו לשמוע על טיפולי שיניים בטורקיה.

 

למה כדאי לבצע טיפול הלבנה דווקא בטורקיה?

טורקיה מזמן הפכה להיות הבית השני של הישראלים בכל הקשור לביצוע טיפולי אסתטיקה. היתרונות של ביצוע טיפולים אסתטיים מזמן נהיו ברורים לכל כשהבולט שביניהם הוא המחיר הזול משמעותית ביחס לזה שבארץ. כמו כן, קיים יתרון נוסף בביצוע טיפולים אסתטיים בטורקיה והוא סטנדרט הטיפול האיכותי ביותר אשר נחשב מהגבוהים בעולם. אמנם אנחנו שומעים יותר על ניתוחים פלסטיים שנעשים בטורקיה או טיפולי השתלות שיער אך החידוש הוא שגם טיפולי שיניים ניתן לבצע במרפאות שיניים בטורקיה הנהנות מסטנדרט איכותי מאוד ומיתרונות רבים נוספים.

 

כיצד עובד ההליך של הלבנת שיניים במרפאה בטורקיה?

ההליך כולל כמובן הגעה בטיסה אל מרפאת האסתטיקה בטורקיה שם אמור להתבצע ההליך כולו. יש לזכור שמדובר בשיטת ההלבנה המומלצת ביותר על ידי מומחים ורופאי שיניים ברחבי העולם ולכן הגעה למרפאת שיניים וביצוע הלבנה במקום עדיפה יותר מאשר ביצוע הלבנה באופן עצמי בבית. במרפאה הרופא משתמש בחומרי הלבנה מיוחדים ומורח אותם על השיניים. בניגוד לשיטת הלבנה ביתית, במרפאה הרופא משתמש בריכוז חומר מלבין גבוה יותר מה שמקל מאוד על אפקטיביות ההליך. כמו כן, למרפאת שיניים יש מנורות לד (LED) מיוחדות אשר מספקות גם הן אפקטיביות להליך.

משך הטיפול אורך כשעה ומהלך הטיפול נעשה כאשר מנורות הלד שולחות קרניים אל עבר השיניים שנמשחו בג'ל, מה שמאפשר לשיניים להלבין תוך שעה ומותיר את השיניים לבנות ונקיות למשך זמן ארוך. היתרון המרכזי בביצוע ההליך במרפאה הוא העובדה שרופא מלווה את ההליך מתחילתו ועד סופו כך שהסיכויים לסיבוכים או לפגיעה בחניכיים יורדים משמעותית.

 

לסיכום

אם אתם רוצים שיניים בהירות ומושלמות, הלבנת שיניים היא בדיוק מה שאתם צריכים. אם אתם רוצים להנות מסטנדרט טיפולי גבוהה ולקבל את המראה הנקי והבהיר ביותר, כדאי שתבצעו את ההליך במרפאות שיניים בטורקיה שיוכלו לאפשר לכם את המחיר והטיפול הטובים ביותר.

מיטת טיפולים

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »