חיפוש

איך לתרום לעיצוב הבית בעזרת פריטים קטנים

אנו מוצאים את עצמנו לא פעם עומדים אל מול חללים שונים בבית, תוך שאנו תוהים איך נוכל לשנות את המראה המיושן שלהם בקלות. מצב זה מתקיים בדרך כלל אחת לכמה חודשים והוא מצריך פנייה אל מכר וותיק שלנו שיודע דבר או שניים בנוגע לעיצוב. בכל פעם אנו מקבלים ממנו טיפים חשובים על עיצוב הבית. הפעם החלטנו שלא לשמור אותם לעצמנו ולהוציא אותם לאור. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את הטיפים שיאפשרו לכם לעצב את הבית מחדש בעזרת פריטים קטנים.

 

רוצים לעצב את הבית בעזרת פריטים קטנים? תתחילו בשינוי של הווילונות

אם אתם רוצים לעצב את הבית שלכם מבלי לשנות את עורו באופן מוחלט, עליכם להתחיל קודם כל בהחלפה של הווילונות הקיימים. זה הרי ידוע שווילונות הם פריטים שנחשבים ל"קטנים", אבל הם תופסים מקום חשוב בכל הנוגע לעיצוב הבית. אם תורידו אותם לרגע ממקומם, אתם תגלו שהחלל נראה אחרת לחלוטין. עכשיו תדמיינו את עצמכם מחליפים את הווילונות הישנים בחדשים ותגלו שמדובר בתרומה משמעותית לעיצוב הבית.

עיצוב בית

רוצים לעצב את הבית בעזרת פריטים קטנים? תמשיכו בהחלפה של ריפוד הכיסאות

בשלב השני אתם צריכים להמשיך להחלפה של ריפוד הכיסאות הקיים. סביר להניח שיש ברשותכם כיסאות איכותיים במטבח או בסלון עם ריפוד מיושן. ההמלצה שלנו היא לפנות אל המומחים של ארוטקס. שכן, יש להם ידע מעמיק בכל הנוגע לבחירה של ריפודים איכותיים וההיצע שקיים ברשותם הוא עצום.

 

אקססוריז קטנים עושים שינוי גדול

תבחרו בחוכמה ותקפידו לבחור בכמה פריטי אקססוריז קטנים. הימנעו מהחלפות משמעותיות של פריטים גדולים, פשוט בגלל שהדבר עלול לגרום לכאב ראש. ברגע שתבחרו ב – 6 או 7 אקססוריז קטנים שיחליפו את אלו הנוכחיים, אתם תגלו שחללי הבית השונים מקבלים חיים. הנה המלצות ל – 3 אקססוריז שכדאי להחליף לעיתים קרובות:

  • שטיחים
  • פסלים מעוצבים
  • תמונות ממוסגרות ועוד

עיצוב בית

בחירה בפריטים טרנדיים תאפשר לכם להישאר עדכניים

חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לבחור בפריטים טרנדיים, כאלו שנמכרים כיום בחנויות העיצוב המוכרת. שכן, בחירה בפריטים אלו, תאפשר לכם לעצב את החללים השונים בבית באופן העדכני ביותר. יש מי שחושבים כי עליהם להחליף את הסלון או המטבח לעיתים קרובות, אך הם לא מכירים את הטיפ החכם שהוצע לכם כאן. מומחים בתחום העיצוב אומרים שלפעמים עדיף לחשוב בקטן וליהנות בגדול.

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו לתרום לעיצוב הבית בעזרת שימוש בפריטים קטנים בלבד. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה החיונית שתאפשר לכם לעצב את הבית על הצד הטוב ביותר תוך מינימום מאמץ. נאחל לכם בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ושתגיעו לתוצאות שתמיד חלמתם עליהן. אתן מוזמנים כמובן לחזור לפה ולשתף אותנו בעיצוב הנבחר. מי יודע? אולי נכתוב על כך מדריך נוסף בהמשך.

עיצוב בית

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »