חיפוש

איך מגשי הפירות פרצו לתודעה שלנו?

בכל חג, אירוע, יום הולדת, יום נישואין וכו.. אנחנו מוצאים את עצמינו עומדים מול ההתלבטות.. מה לקנות? מה יכול לשדר תחושה של איכפתיות, חשיבה מחוץ לקופסא ובכל זאת לשמור על אותנטיות ומחיר הוגן.

 

איך בוחרים

בכל שנה מתווספים לנו ללוח השנה הרבה אירועים "קטנים" ו"גדולים" וקשה לפעמים לדעת מתי נדרשת מתנה ומתי פחות, גם במקרים שאנחנו יודעים שעלינו להביא מתנה כדי לשמח או לכבד את האנשים שאנחנו אוהבים או מתארחים אצלם אז זה לא פשוט להצליח להשאר מגוונים אותנטיים ולהשאר בתחום המחירים שאנחנו יכולים לעמוד בהם מבלי להרגיש כאב גדול מידי בכיס.

 

מקוריות וגיוון

בכל פעם שמתארחים אצל משפחה או חברים לחג או לסתם אירוע משותף, אנחנו מרגישים לעיתים שיש צורך במתנה למארח ונמאס לנו להכנס לחנויות ולבחור סט צלחות/מגבות או קרמים, ובינינו, גם למארחים נמאס מלקבל מתנות כאלו. לכן מגשי פירות הם דבר חדשני יפה ומשמח שאפשר לשלב בכל אירוע ככה שנצליח לשמח את מקבלי המתנה וגם נרגיש שקנינו מתנה בסכום הוגן ולא נשאיר חור גדול בכיס.

 

מגשי פירות

מגשי הפירות יכולים להגיע במגוון מחירים ובהתאם לכך גדלים, גיוון בסוגי הפירות ומטבלים שמוגשים לצד המגש, מה שגורם לכל מגש פירות להיות בסופו של דבר מאוד ייחודי ומותאם אישית אליכם ולאנשים שלהם אתם רוצים לתת את המגש.

 

דור האינסטגרם

מאז שהרשתות החברתיות נכנסו לחיינו יש איזשהו צורך, כאשר בוחרים מתנה, לבחור במה שיצטלם יפה ויראה טוב ומושך לעין, מגשי פירות הם בדיוק הדבר שמתאים לכך, ולאחרונה הם נכנסו מאוד לאופנה בשל היותם יפים, צבעוניים, מצטלמים יפה וכמובן טעימים.

 

למי זה מתאים?

מגשי פירות מתאימים כמעט לכל אירוע, רוב האנשים אוהבים פירות והם מתאימים לכל ארוחה, בנוסף, מגשי פירות הם דבר שיכול להתאים גם כמתנה לאדם קרוב, חבר, בן משפחה, ובן זוג וגם לאנשים רחוקים יותר שהמתנה היא רק בשביל להראות איכפתיות וחשיבה עליהם. זה מה שיפה בכך, מפני שניתן להתאים בצורה אישית את המגש הוא יכול להפוך מרומנטי לחברי בהינף יד, אם רק תדעו לבחור את המגש הנכון עבורכם או שתתקלו באדם שידע להתאים עבורכם את המגש לסוג האירוע.

 

לסיכום

מגשי פירות הם מתנה מושלמת כמעט לכל סוג של אירוע גם מבחינת הטעמים גם מבחינת המראה וגם מבחינת המחיר, בשנים האחרונות הם נהיו טרנדיים יותר בגלל המראה הצבעוני שמושך את העין ויכול להצטלם יפה.

מגשי פירות

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »