חיפוש

איך מתחילים לעצב דירות יוקרה אופנתיות?

עברתם דירה לאחרונה? יש בידכם נכס שתמיד חלמתם על השינוי שתעשו בו? גרים בדירת סטודיו ומחכים כבר למייקאובר מטורף?

אז אם הסכמתם עם לפחות אחת מהשאלות, או שאתם מסוג האנשים שמתפעלים מעיצוב יוקרתי, הרשו לנו לעצור אתכם לפני שאתם רצים לשפוך כספים מיותרים על שיפוץ מטורף או חיפוש דירה חדשה. אז איך מתחילים בכלל לעצב דירות יוקרה? בואו נגלה על הטיפים החשובים ביותר.

 

תכנון הדירה

בין אם אתם מתכננים לקחת שירותים חיצוניים על ידי מעצבי פנים, או שאתם מעדיפים להתחיל את תהליך העיצוב לבדכם, חשוב להבין מראש את המטרות שלכם, הטעם העיצובי שלכם, ואת התמונה הכוללת שאתם רוצים לקבל מהדירה. בתכנון הדירה הראשוני, חשוב להישאר נאמנים לטעם האישי שלכם ולחדד את חומרי הגלם שתעדיפו לעבוד איתם, צבעים מועדפים, סגנון אהוב, סוגי ריהוט ועוד..

לאחר תבנית העיצוב הראשונית, התכלול גם את גובה התקציב ורמת היכולת שלכם,  תוכלו לצרף בהתאם את חומרי הגלם להם תזדקקו, במידה ותעבדו עם מעצב/ת חיצוני – תקבלו גם ידע פרקטי והמלצות מקצועיות המתאימות לתוכנית שלכם באופן ספציפי.

 

טרנדים

כמו בכל תחום, עולם עיצוב הפנים משתנה ומתחדש כל הזמן ולעיתים סגנון עיצוב שאהבתם בעבר וחשבתם שיתאים לחלל הדירה שלכם משתנה והופך לפחות פופולרי ואטרקטיבי עבורכם. בכדי להימנע מסיטואציה שכזו, מומלץ לעקוב כל הזמן אחרי הטרנדיים המשתנים בתחום. מומלץ בעיקר לעקוב ברשתות החברתיות אחרי אדריכלים/ מעצבי פנים ידועים שדואגים לעדכן את החידושים בזמן עיצוב דירות יוקרה באופן רציף, ללכת לאולמות תצוגה וחנויות עיצוב שונות בכדי להתרשם מהעיצובים החדשים ולהתאים אותם לסגנון שלכם.

 

חללים שונים

בכל דירת יוקרה נמצא את החללים הבולטים והמעוצבים ביותר הקפדה ודומיננטיות, ובמקביל את החללים הסולידיים יותר בדירה. טיפ נוסף שיעזור לכם להתחיל לעצב את דירת היוקרה שלכם הוא התייחסות לחללים ואופי השימוש בהם. לדוגמא: מטבח – במידה והמטבח נמצא בכניסה לבית ואתם מוצאים את עצמכם מבשלים ואופים על בסיס קבוע והמטבח מהווה עבורכם מרכז חיוני ובולט בבית, נתייחס לחלל באופן ספציפי ונתאים את הפן העיצובי בהתאם לצרכי הדירה. נדאג לעיצוב פריטים נכון מבחינת סדר עבודה, כלים נגישים, חומרים ספציפיים ועוד..

אך אם מדובר בדירה שבה המטבח לא מהווה חלק חשוב ומשמעותי בדירה עבור דיירי הבית ומבחינת המיקום שלו במרכז הדירה, נבחר בחומרים יותר פשוטים וקלילים ונתייחס לחללים היותר דומיננטיים.

בתהליך העיצוב חשוב לשים דגש על התחושות והמסר שנרצה להעביר בכל חלל, ובהתאם לכך נתמקד בפלטת הצבעים/ חומרי הגלם.

 

סיכום

אין כמו בבית!

ובשביל לייצר בדירה שלנו אווירה יוקרתית, נעימה, ואופנתית נצטרך לשלב את האלמנטים המתאימים שיוצרים עבורנו את הרגשת היוקרה ועל קו נקי המשדר על אותו סגנון עיצובי.

ככה שתכנון נכון, יצירתיות, ומיקוד בטעם האישי שלכם בהחלט יובילו לעיצוב דירת יוקרה מיוחדת ומושכת.

ספות

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »