חיפוש

איך תבחרו נעלי צעד ראשון לתינוק בעיצוב המושלם?

הגיע הרגע והתינוקות היקרים שלנו לומדים ללכת את צעדיהם הראשונים. הדבר החשוב ביותר, כמובן, בבחירת נעלי צעד ראשון עבורם – זה הבטיחות והביטחון שלהם. לצד זאת, חשוב שהנעל תהיה מזמינה, כך שהילדים יאהבו אותה, ירצו לנעול אותה וללכת איתה ויביעו התלהבות ממנה. קנו נעלי צעד ראשון שישיגו את שתי המטרות!

 

אם הוא יאהב – הוא ישתמש

נעלי צעד ראשון לתינוק שייצרו התלהבות בקרבו ויגרמו לו לרצות להשתמש בהן, להתנסות בהתקדמות ובפסיעה שוב ושוב, יענו על המטרה ויקדמו את תהליך הלמידה שלו.
מומלץ לשתף את הילד או הילדה כאשר בוחנים ואף בוחרים את הנעל המתאימה והנכונה – שימו לב שהוא נלהב מהצבע או מהדוגמה המצוירת על צד הנעל. נעל שהוא יתנגד לנעול או ירצה להסיר תעכב את התהליך.
כולנו נהיה מרוצים כשנגיע למצב בו הילד מבקש לנעול את הנעל ומתחיל להתהלך, לשוטט ולהתרוצץ בכוחות עצמו, ברצון ובחיוך.

 

עיצוב הסגירה: שילובים זה הדבר הבא

שרוכים? מצמדים? קליפס? היום באופנת נעלי התינוקות תוכלו למצוא שילובים שונים שיוצרים עיצוב מעניין, מדליק וחדשני, ואף עונים על הצורך הבטיחותי. מצד אחד יש לדאוג שנעילת הנעל תהיה נוחה – ומנגד – שלא יהיה קל מידי לשלוף אותה.
ההמלצה לבחור בשרוכים נובעת מהעובדה שבעזרת שרוכים ניתן לשחק עם עוצמת הלחיצה והסגירה ולהתאים לגודל כף הרגל ולהיקף הקרסול של ילדיכם.
בכל מקרה, זכרו שהילדים מבצעים תנועות חדות או סיבוביות, ונעל שתישלף תסכן אותם ותזמן נפילות והחלקות.

 

מידה מותאמת

אחת לחצי שנה, פחות או יותר, נמצא את עצמנו מחליפים נעל ורוכשים חדשה (התדירות המדויקת משתנה מילד לילד). מדובר בתהליך טבעי, הילדים גדלים ומתפתחים, העצמות צומחות והאיברים מתרחבים. התאמה של נעל לכף הרגל היא הכרחית וחשובה – נעל רחבה מידי עשויה להישלף בקלות או ליצור מאמץ מיותר מצד הילדים על מנת להרים את הרגל. נעל צמודה מידי (כזו שמשאירה סימן על העור העדין והרך) עשויה לייצר כאב ולחץ, ותמנע מהילד לפסוע בצורה משוחררת, נוחה וטבעית.

 

לכו עם הילד!

הלכתם לקנות? קחו את הילד אתכם. העיצוב המושלם הוא עיצוב שהילד מרוצה ממנו, ולאו דווקא העיצוב שגם חבריו רכשו או שמצא חן בעינכם. לילדים יש תגובות כנות וטבעיות, תוכלו להרגיש אם הילד אוהב את הנעל שאתם רוצים לרכוש לו או שהוא לא מביע התלהבות ממנה.
בנוסף, אם הילד יגיע אתכם תוכלו לבדוק בזמן אמת ולהיות בטוחים שבחרתם את המידה הנכונה, דבר שכאמור הכרחי בבחירת נעלי צעד הראשון.

אין סוף צבעים, דוגמאות, דגמים ועיצובים מחכים לכם בחנויות השונות ובמרחב האינטרנטי. בחרו את הנעל שתענה על הדרישה הבטיחותית, כך שתוכלו להיות שקטים ושלווים, ולצד זאת בחרו נעל מדליקה שהילד יהיה מרוצה ממנה – וירצה לנעול שוב ושוב.

 

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »