חיפוש

איך תתאימו את חדר האמבטיה לחדר המאסטר בבית

חדר המאסטר וחדר האמבטיה הם הממלכה הקטנה שלנו בתוך הבית. זה המקום להירגע מטרדות היום ולקבל קצת פרטיות מהילדים. בשביל לייצר חוויה אולטימטיבית, כדאי להתאים בין חדר האמבטיה לחדר המאסטר.

 

הפכים משלימים

ישנן שתי גישות בנוגע להתאמת הצבעים בין חדר האמבטיה לחדר המאסטר. יש גישה שדוגלת בהתאמת הצבעים של חדר המאסטר לחדר האמבטיה, ויש גישה הדוגלת בשילוב צבעים מנוגדים. צבעים מנוגדים, אם מתאימים אותם מספיק בתחכום, יכולים ליצור סיפור עיצובי מעניין בין חדר האמבטיה לחדר המאסטר.

קו השוני שאתם יכולים ללכת עליו הוא חדר שינה יותר כהה וחדר אמבטיה יותר בהיר, או חדר שינה עם שילובי צבעים יותר אדג׳יים וחדר אמבטיה יותר רגוע. כך או כך, אתם יכולים לשתול בכל אחד מהחדרים אלמנטים קטנים שיתכתבו עם החדר השני כדי שלא ייראו כמו שתי יחידות מנותקות לחלוטין. 

 

טקסטילים דומים

דרך טובה ויצירתית להתאים את חדר האמבטיה לחדר המאסטר היא שימוש בסוגי טקסטיל דומים בחדרים. אם למשל אתם אנשים שאוהבים מצעים פרחוניים, או יש לכם כמה כריות נוי פרחוניות, התאימו את זה למגבות בחדר האמבטיה. כך, יהיה קשר ישיר בין החדרים. 

היופי בטקסטילים דומים זה שאתם לא צריכים להתחייב אליהם. הטקסטילים בחדר השינה והאמבטיה הם דינמיים ברובים וכך תוכלו לשחק עם זה. תוכלו לקנות כמה סטים שיתאימו לכמה נושאים שונים ולשחק איתם לפי מה שמתאים לכם. 

אם אתם רוצים משהו טקסטילי יותר מחייב, אתם יכולים להתאים את הווילון בחדר השינה לווילון האמבטיה או כל אלמנט טקסטילי אחר שנשאר לאורך זמן. 

 

פרזולים תואמים

פרזולים הם אלמנט עיצובי שנוטים לשכוח ממנו, אבל מדובר בתחום נרחב שאפשר לשחק איתו בלי סוף. פרזולים יכולים להיות אלמנט מקשר בין חדר האמבטיה לחדר המאסטר. אתם יכולים להתאים את כל חלקי הפרזול במקלחת, החל מברזים וכלה בידיות לארונות, לכל מיני חלקי פרזול בחדר המאסטר כמו רגליים למיטה, ידיות לארון ידיות הדלת ועוד. 

אם יש לכם מיטה עם מסגרת ברזל, יהיה לכם מאוד קל להתכתב עם הסגנון שלה בחדר האמבטיה. אבל, גם מיטה עם מסגרת עץ יכולה לקבל כל מיני שלוחות בחדר האמבטיה, כמו ידיות עץ לארונות.

 

ארונות בעיצוב דומה

הארון שלכם בחדר המאסטר, או חדר הארונות, הוא גם פיס עיצובי. אתם יכולים ללכת עם הקו שלו ולעצב את ארונות המקלחת בסגנון דומה. הם לא צריכים להיות זהים, כי בדרך כלל אנחנו לא רוצים שחדר האמבטיה יהיה זהה לחדר המאסטר, אבל לפעמים רוצים שהוא כן יהיה המשך ישיר שלו. 

כל האלמנטים שהוצגו כאן יכולים להשתנות בעזרת אביזרים ושינויים קטנים, כך שתמיד אפשר להתאים יותר או פחות את חדר האמבטיה וחדר המאסטר לפי מה שמתאים.

אולי תאהבו גם את

אבן אוניקס
אבן אוניקס

אין הרבה אבנים מלכותיות ואציליות כמו אבן האוניקס. האבן השחורה והבוהקת משמשת לעיצוב יוקרתי ומלכותי עוד מימי קדם, וכיום נפוצה במיוחד עבור משטחי עבודה ומטבחים

קראו עוד »