חיפוש

אילו הטיפולים האלטרנטיביים הנפוצים ביותר בשוק

בשני העשורים האחרונים אנחנו עדים לעלייה משמעותית במספר הטיפולים האלטרנטיביים שעושים עלייה לארץ מהמזרח הרחוק. עד לא מזמן, רבים מאתנו פקפקו ביעילות שלהם ובחרו להמשיך ולהיות מטופלים באמצעות ההליכים הרפואיים המערביים שקיימים בבתי החולים וקופות החולים ברחבי הארץ.

בתקופה האחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי. רבים מחפשים את הטיפולים שישנו להם את החיים ויפחיתו את הסבל. זו בדיוק הסיבה שגרמה לנו לצאת ולבדוק מהם הטיפולים האלטרנטיביים הנפוצים ביותר בשוק. הישארו אתנו ותגלו.

 

מה זה בכלל טיפולים אלטרנטיביים?

טיפולים אלטרנטיביים נקראים כך היא הם בעצם חלופה לטיפולים המערביים שמוצעים לנו על ידי קופות החולים ובתי החולים. מדובר לא פעם בביצוע רנטגן, קבלת תרופות או טיפות ועוד. המטפלים שעוסקים בטיפולים האלטרנטיביים יכולים לא פעם "לסרוק" את הגוף של המטופלים ולאבחן מבלי לבצע בדיקות פולשניות, ממה המטופל סובל. מדובר בטיפולים שמקורם ברוב המקרים בסין ובהודו והם מרפאים ומפחיתים את עצמת הכאב עבור חולים רבים ברחבי הארץ והעולם.

 

טיפול אלטרנטיבי מספר 1 הנפוץ ביותר בשוק – דיקור סיני

לאחרונה נדמה שכולם בוחרים לבצע דיקור סיני תל אביב. מבין כל האפשרויות שמוצעות בשוק, רבים בוחרים בדיקור סיני. לכן, הטיפול נבחר להיות במקום הראשון. מסקר מעמיק שערכנו בקרב מכרים שלנו ברשתות החברתיות, התברר לנו ש-78% מהם מטופלים מידי שבוע (ויש מי שמגיעים לטיפול פעמיים בשבוע) בדיקור סיני. מדובר בטיפול שמבוצע באמצעות מחטים דקות מאוד שמוחדרות אל שכבת העור העליונה. אין מדובר כאן בטיפול פולשני כפי שציינו קודם לכן ואפשר בחלק מהמקרים לראות תוצאות כמה דקות לאחר סיום הטיפול.

 

טיפול אלטרנטיבי מספר 2 הנפוץ ביותר בשוק – עיסוי רקמות עמוק

תראו לנו בן אדם אחד שיסרב לקבל עכשיו עיסוי. אתם כנראה לא תמצאו מישהו כזה, פשוט כי כל אחד ישמח לקבל עיסוי מעמיק, כזה שמאפשר להגיע אל הרקמות שמתחת לעור. עיסוי רקמות עמוק לא סתם הגיע אל המקום השני ברשימה. הוא מאפשר לאנשים רבים לחוות הקלה בכל הנוגע לכאבים נפשיים ופיזיים. העיסוי יכול להתמקד באזורים שונים בגוף בהתאם לבקשת המטופל, למשל:

  • צוואר וגב
  • ירכיים, מותניים, ישבן ורגליים
  • רגליים וכפות רגליים

 

טיפול אלטרנטיבי מספר 3 הנפוץ ביותר בשוק – רפלקסולוגיה

אנשים שמגיעים לטיפולי רפלקסולוגיה באופן קבוע ציינו בפנינו שהמטפל שלהם יכול לאבחן כאבים בכל מקום ברחבי הגוף תוך מגע עדין בכף הרגל. זה אולי נשמע לכם מוזר ולא אמין, אבל אנחנו ניסינו זאת בעצמנו וגילינו שמדובר בדברי אמת. באמצעות טיפול זה, בדומה לדיקור, ניתן לטפל באזורים שונים ברחבי הגוף. כמו למשל העיניים, הטחול, אזורי הרבייה, הגב ועוד.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שציין בפניכם את הטיפולים האלטרנטיביים הנפוצים ביותר בשוק. עכשיו, כשאתם מכירים אותם, נותר לכם רק לקבוע תור וליהנות מכל רגע.

טיפולים

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »