חיפוש

אין או אווט – נעלי צעד ראשון לתינוק שלכם

צעד אחר צעד, כל הדרך איתו.

אחד האירועים המשמחים שיש בתור הורה לתינוק הינו הרגע בו עושה התינוק צעדיו הראשונים לנגד עיני ההורים בפעם הראשונה בחייהם. זה יכול לקרות מהר מהצפוי או מעט אחרי כולם אך ברגע שזה מגיע והתינוק לומד ללכת ההורים שמחים ומאושרים בצדק. מעבר להתרגשות, צעדים ראשונים של תינוק מעידים על עליית שלב משמעותי בהתפתחות התינוק.

 

שמחה אשר מגיע עם התלבטויות. 

עם כל הכבוד להתרגשות אשר נוצרת בעקבות צעדיו הראשונים של התינוק. הסיטואציה הנ"ל מציבה בפני ההורים החלטה לא פשוטה בכלל והיא: אילו נעלי צעד ראשון לתינוק צריך לקנות? ההחלטה לבחור את הנעל האידיאלית עבור התינוק, נעל אשר תתאים לו מכל בחינה אפשרית. זוהי אינה בחירה קלה במיוחד אם מדובר על ילד ראשון. לכן במאמר הבא ניתן למצוא מספר המלצות הנוגעות לגבי בחירת נעלי צעד ראשון לתינוק.

 

מדידה חיונית. 

נעלי צעד ראשון לתינוק מומלץ מאוד למדוד על רגלו של התינוק לפני רכישה. לא כדאי לקנות נעלי צעד ראשון מבלי למדוד קודם לכן. הסיבה למדידה היא על מנת לראות אם הנעל מתאימה לתינוק מבחינת גודל ומידת הנעל. על מנת לראות אם הנעל נוחה לתינוק והיא אינה לוחצת לו. נעל אשר נוחה לתינוק ומתאימה למידותיו תהיה נעל אשר יכול התינוק לנעול למשך זמן רב מבלי שתציק או תכאיב לו. לכן חשוב למדוד את הנעל לפני שקונים על כדי להיות בטוחים בקניה.

 

ריזיקה של מידה.

כף רגלם של תינוקות וילדים קטנים עשויה לגדול ולהתרחב בקצב מהיר יותר מאשר אצל מבוגרים. לכן כאשר מעוניינים לרכוש נעלי צעד ראשון לתינוק יש לקחת זאת בחשבון. כדי לבצעה קניה בטוחה מומלץ לקנות לתינוק נעל אשר גדולה מעט, כלומר נעל במידה אחת יותר. כך ניתן להבטיח כי הנעל תישמר לאורך זמן ואין צורך לקנות זוג חדש זמן קצר יחסית בעקבות גדילה של כף הרגל.

 

מומלץ לבדוק על נעל אורטופדית. 

נעלי צעד ראשון לתינוק מגיעים במגוון צורות וגדלים. דבר שחשוב לשים לב אליו הוא לבדוק האם הנעל הינה אורטופדית או לא. נעל אורטופדית מעניקה לתינוק נוחות ייחודית ומסייעות להליכתו התקינה של התינוק בזכות תמיכה של הנעל באזור הגב והברכיים. התמיכה הינה בעלת ערך מוסף כיוון שהיא עוזרת לשמירה על יציבות התינוק.

 

לסיכום.

בחירה של נעלי צעד ראשון לתינוק היא איננה בחירה פשוטה. כולם רוצים את הנעל האידיאלית ביותר עבור התינוק הקטן שלהם. מומלץ לבחור נעל אשר נמדדה על התינוק ונשארה על רגלו במשך כמה דקות לפחות. רצוי לקחת מידה אחת יותר במקרה וכף הרגל תגדל מהר. בנוסף כדאי לברר על נעל צעד ראשון אורטופדית עקב היתרונות הייחודיים אשר קיימים אצל נעלים אורטופדיות.

 

שרשרת

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »