חיפוש

אין גיל להנאה: מאיזה גיל מומלץ להזמין אמן חושים ליום הולדת?

ימי הולדת הם זמנים לחגוג בהם והלא, אין אין אין חגיגה בלי עוגה ובלי תוכנית טובה בהתאמה מושלמת לגיל המשתתפים. נשמע פשוט? חכו עד שתצטרכו בעצמכם לארגן אירוע כזה ולשבור את הראש על מנת למצוא תוכנית מקורית, מפתיעה ותואמת טווח גילאים רחב. אנחנו חיפשנו לא מעט. התוצאות כאן בפוסט.

 

אמן חושים – מה זה בכלל?

אמן חושים או מנטליסט בכינויו הנוסף, הוא בעל מקצוע המשתמש באלמנטים מעולם הקוסמות, הפסיכולוגיה ומהירות הידיים במטרה ליצור מופע חושים מרהיב בו הוא מציג תעתועי ראייה ומוח ונראה כביכול משתמש בכוחות מעל הטבע. מופע של אמן חושים יכלול פתיח דרמטי, גוף הכולל תרגילי סוגסטיה, קסמים מתוחכמים בסגנון מודרני, טלפתיה, קריאת מחשבות, השפעה על חשיבה והומור וכן סיום הכולל תרגיל מפתיע במיוחד ובחלק מהמקרים: מאחורי הקלעים של עולם המנטליזם.

 

מופע של אמן חושים לילדים

מופעי מנטליזם של אמני חושים הם טרנד סוחף היום כתוכניות לאירועים שונים ובתוכם: ימי הולדת מושקעים. ההופעה תותאם באופן ספציפי לגילאי הילדים כאשר ישנה עדיפות לילדים בוגרים ולבני נוער. המופע יכלול שיתוף של הקהל ואינטראקציה עם משתתפים תורנים ובעיקר: המון תשומת לב לחתן המסיבה. הוא ייבחר כדוגמן למגוון ניסויי מנטליזם מרתקים ואמן החושים אף ילמד אותו לבצע קסמים מסוימים לעיני הקהל המשתומם.

 

אמן חושים למבוגרים עבור מסיבות יום הולדת

מתכננים מסיבת יום הולדת לבן הזוג? חולמים על אירוע בלתי נשכח? הופעה מלאה של אמן חושים ליום הולדת תרתק את כל המשתתפים ותגלה עליהם דברים מסתוריים… אמן חושים ישתמש במגוון פעלולי מוח, השאה וכושר שכנוע לצד להטוטי מהירות ידיים, כיפוף מתכות ועוד מגוון טכניקות מרשימות שיגרמו לנוכחים לתדהמה.

אמני חושים מוצלחים הם אמנים המשלבים במופע הומור, הרבה עניין ובעיקר, זיקה וחיבור למהות יום ההולדת ולמושאי החגיגה.

 

איך לבחור אמן חושים?

חפשו המלצות על אמן חושים מוסמך החבר באגודת הקוסמים. חפשו המלצות בגוגל וקראו חוות דעת. צפו בסרטונים ממופעים נבחרים של האמן ובדקו האם אתם מתחברים לדמות. קחו בחשבון שאמני חושים גדולים ייגבו על הופעה תשלום מפולפל. בחרו באמן חושים לפי אופי המסיבה ומסגרת התקציב. זכרו שכל ידוען התחיל את דרכו כבעל מקצוע סטנדרטי, חפשו מטאורים בתחילת דרכם וחשפו אותם לקבלת מופע איכותי במחיר הוגן.

 

אמן חושים – האיש שלכם למסיבת יום הולדת אטרקטיבית סוחפת

הצטרפו גם אתם לקהילת האוהדים של אמני החושים והפיקו מסיבת יום הולדת כמו שתמיד חלמתם: חשמל באוויר, ברק בעיניים והרבה צחוק והנאה בקהל. אמן חושים מקצועי יידע לשלב בין דרמה, מתח, עניין והומור ויוכל להתאים את עצמו למסיבות שונות גם כשהקהל כולל מנעד רב גילאי. אמן חושים ליום הולדת – הבחירה הקסומה.

אמן חושים ליום הולדת

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »