חיפוש

אירוע מהנה ומלא בסטייל: אלו הספקים שכדאי להביא לאירוע

לספקים מקצועיים יש תפקיד מכריע בכל הנוגע להצלחתם של אירועים. שכן, לכל אחד מהם יש גישה למשאבים חיוניים שונים. מדריך זה יציג בפניכם את 4 הספקים שאתם חייבים להביא לאירוע הבא שלכם, כדי שהוא יהיה לא רק מהנה, אלא גם מלא בסטייל. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם כל המידע הדרוש לכם.

 

קייטרינג

כל אחד מאתנו חושב ישר על האוכל שיוגש באירוע שהוא מוזמן אליו. יש מי שמגדילים ראש ובודקים מהו סוג הקייטרינג שצפוי להיות במקום, כדי להתאים את רמת הרעב מראש. שכן, האוכל הוא חלק בלתי נפרד מהאירועים שאליהם אנחנו מוזמנים.

לכן, עליכם ליצור קשר תחילה עם קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם לטעים במיוחד. נמליץ בהזדמנות זו לבדוק שהספק הנבחר מתאים למרבית האורחים שלכם. שכן, לעיתים יש רוב של שומרי כשרות, טבעונים או צמחונים. כך שעליכם להתאים את המנות לבאי האירוע.

הַסעָדָה

עמדת צילום עצמאית

אי אפשר להעלות מדריך שעוסק באירועים מבלי להציג בפניכם את הטרנד החם ביותר שצפוי להישאר כאן לזמן רב. הכוונה לעמדת סלפי מקצועית שתאפשר לאורחים שלכם לצאת עם מזכרת מאירוע בלתי נשכח. רגע לפני שנעבור לספק הבא, נמליץ לכם לבחור עמדת צילום לאירועים שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • מגיעה עם דייל צמוד שמסייע בעת הצורך
  • כוללת עמדת הדפסה מהירה
  • מאפשרת לאורחים להצטלם בתאורה מקצועית ומחמיאה
  • כוללת מצלמה מקצועית

 

חברת ניקיון

סביר להניח שבשלב זה אתם כבר משוחחים עם הספק של עמדת צילום סטוריבוקס, כדי להזמין אותו לאירוע שלכם. אם כך, כדאי שתדעו שמיד בסיום שיחה זו, תצטרכו ליצור קשר עם 2 ספקים נוספים. בתור התחלה, עליכם לשוחח עם נציג מטעם חברת ניקיון מקצועית שתאפשר לכם לצאת ממקום האירוע, מבלי לשבור את הגב. חשוב לציין שיש אולמות אירועים שמספקים את שירות הניקיון כחלק מהחבילה שרכשתם, כך שכדאי לבדוק את העניין מראש, כדי להימנע מכפילות.

 

דיג'יי

הספק הרביעי והאחרון, הדובדבן שבקצפת, הוא לא אחר מאשר המפיק המוזיקלי שיאפשר לאורחים שלכם לרקוד על הרחבה עד שעות הלילה המאוחרות. חשוב לציין שבחירה בספק זה מצריכה מפגש מקדים בביתכם או בסטודיו מקצועי.

שכן, הדיג'יי צריך להכיר את הסגנון המוזיקלי שלכם מקרוב, כדי שהוא יוכל להכין את השירים המתאימים מראש. נמליץ שלא לבחור בספק זה באופן אקראי, אלא לקרוא פרטים אודותיו טרם הבחירה. כך תוכלו להיות בטוחים בכך שבחרתם בדיג'יי מקצועי וקשוב.

 

השורה התחתונה – אפשר להתחיל בחגיגה!

אלה היו 4 הספקים שכדאי להביא לכל אירוע. כעת אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם חברות נבחרות ולתאם את הגעתן למקום שבו יתקיים האירוע. נאחל בהזדמנות זו שתפיקו אירוע מהנה ובלתי נשכח.

אירוע מסוגנן

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »