חיפוש

אלו המזוודות הכי נפוצות לנסיעה או טיסה לחו"ל

טסים לחו"ל בקרוב? אין לכם נסיעה מתוכננת, אבל אתם מאלה שנותנים לחיים להפתיע אותם? בכל מקרה, מזוודות איכותיות לנסיעה הן מוצר חובה. השקעה במזוודה איכותית וברמה גבוהה היא מסוג הדברים שעושים אחת לכמה שנים, ומבסוטים מהם לאורך זמן. למה? כי מזוודה שתיקרע לכם באמצע שדה תעופה בחו"ל, גלגל שיוצא מהמקום או רוכסן שנתקע דווקא כשאתם מסיימים לארוז הם מסוג הדברים שיכולים להרוס טיול או חופשה, לעכב אתכם ולהכריח אתכם להתעסק בלמצוא מזוודה חלופית במקום להנות מקוקטייל משובח או ממסלול יפהפה בטבע.

אחרי כל ההקדמה הזו, אנחנו מניחים שיחד איתנו השתכנעתם בחשיבות של מזוודה איכותית שתתאים לצרכים שלכם. אז מהן מזוודות מומלצות ביותר לטסים לחו"ל, או לנופשים בארץ? מזוודה איכותית היא כמובן אינדיבידואלית. נגדיר מזוודה איכותית ככזו שעונה בדיוק על הצרכים שלכם – מבחינת גודל, משקל, סוג הגלגלים, החומר שממנו היא עשויה וכן הלאה. לפני שניגשים לרכוש מזוודה חדשה, בין אם מזוודה בודדת ובין אם סט שלם, חשוב להגדיר ולאפיין את הצרכים שלכם כדי שתוכלו לעשות את ההתאמה הנכונה ביותר עבורכם.

 

מה יכלול אפיון הצרכים?

דבר ראשון, אופי השימוש. מי שמרבים לנסוע בטיסות לואו קוסט לחו"ל, זקוקים למזוודה קטנה מאוד וקלה, שתעמוד בכללי חברות התעופה השונות ותוגדר כ'טרולי' שניתן להעלות למטוס. לעומת זאת, אם רוב הטיסות שלכם הן טיסות טרנס-אטלנטיות יקרות, תעדיפו מזוודה חזקה וקשיחה, שתוכל להכיל את כל הציוד שלכם לפרק זמן ארוך יותר.

דבר שני, התקציב שלכם. מזוודה איכותית לא חייבת להיות יקרה מאוד, אך המזוודות הטובות ביותר הבשוק אינן מוצר זול כל כך. ייתכן שיתמזל מזלכם ותמצאו מזוודה בסופר או באתר אינטרנט מקרי, ותפלו על מוצר איכותי וטוב. אך אם יש ספק אין ספק, ונמליץ לכם לבחור במותג ותיק ידוע בשוק המזוודות, כזה שנותן אחריות לאורך זמן ומייצר מזוודות איכותיות ועמידות.

 

אז למה צריך לשים לב כשבוחרים מזוודה?

טוב ששאלתם, בשביל זה אנחנו כאן. אחרי שעשיתם אפיון צרכים, וברור לכם מה גודל המזוודה שאתם זקוקים לו ומה התקציב שלכם, נמליץ להסתכל על שני פרמטרים עיקריים. הפרמטר הראשון הוא החומר שממנו עשויה המזוודה.

ישנן מזוודות מפלסטיק קשיח, שהן עמידות מאוד אך לא גמישות. לעומתן ניתן למצוא מזוודות בד, שהן גמישות ובדרך כלל מכילות קצת יותר ציוד, אך הן יכולות להיקרע אם נעמיס עליהן יותר מדי. הפרמטר השני הוא סוג הגלגלים של המזוודה.

מזוודה מרובת גלגלים, שמסתובבים ב360 מעלות, תהיה קלה יותר לניוד ונוחה מאוד למשתמש. זו מזוודה שמתאימה למי שצריך מעבירם רבים בשדות תעופה ומרבה לנסוע. מזוודה עם גלגלים פשוטים תהיה אולי עמידה יותר, אך פחות נוחה. והעיקר, שתהיה נסיעה טובה ובטוחה!

מטען נפוץ

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »