חיפוש

אלו חטיפי הכלבים הכי אופנתיים

האם אתם רוצים שהכלב שלכם ייראה אופנתי בזמן שהוא נהנה מחטיף בריא שהוא הצעקה האחרונה בענף החטיפים לכלבים? בעלי כלבים כבר מזמן יודעים שבריאות הגור שלהם חשובה, אבל עכשיו הם יכולים לוודא שהם מקבלים את החטיפים הכי אופנתיים ובריאים שיש. הנה כמה מחטיפי הכלבים החמים והאופנתיים ביותר בשוק כרגע שייגרמו לחברים הפרווריים שלכם לקפוץ משמחה. 

 

חטיפים אופנתיים לכלבים

כעת נפנה לסקור מספר חטיפים לכלבים שנחשבים לחטיפים החמים ביותר בשוק כרגע.

כלבים

חטיפי אלפה דוגס

ראשון ברשימה הוא חטיפי הבשר של אלפה דוג. חטיפי הבשר המיובשים ללא דגנים, ללא גלוטן וללא GMO מבית מוצרי חיות המחמד המפורסם. החטיפים האלה עשויים רק עם המרכיבים הטובים ביותר והם נועדו לתת לגור שלכם את התזונה שהוא צריך תוך מראה מסוגנן cעטיפות ססגוניות. הפינוקים מגיעים במגוון טעמים, מבייקון ובשר בקר ועד סלמון וברווז, ובוודאי יהיו להיט עבור כל כלב.

 

קרן טלה

חטיף טבעי ואהוב במיוחד על כלבים גדולים שאוהבים ללעוס ולפרק עצמות. קרן טלה מכילה סידן ומגוון מינרלים שמסייעים לשמור על בריאות כלבכם, לצד חוויה שתשמח כל כלב.

 

חטיף עצם מצופה בצורת קורסון

הפינוקים האלה מושלמים לבעלי כלבים שרוצים משהו קצת יותר טבעי ובריא. הם עשויים עם מרכיבים בריאים שעוטפים את העצם כמו קינואה, תפוחים, שיבולת שועל וזרעי צ'יה והם נקיים מחומרים משמרים, צבעים מלאכותיים וממתיקים.

חטיף עצמות מצופה

רגל טלה

הטרנד של חטיפים בריאים שמדמים כמה שיותר אוכל שטבעי לכלבים לאכול, ממשיך להיות טרנד משמעותי בסצנת המזון והחטיפים לכלבים. רגל טלה היא דוגמה מצוינת לחטיף שהכלב שלכם יאהב ויהיה תוסף תזונה עילי. שיעזור לשמור על בריאות העצמות והשיניים של הכלב שלכם לזמן רב.

 

אזני בקר לכלב – טפקס

כלבים רבים ובעליהם יכולים להעיד לכם על הפופולאריות של אזני בקר לכלבים. אשר מספקות שעות של הנאה צרופה מלעיסת אוזניים שלפרות ושוורים.

 

איפה מוצאים את החטיפים השווים ביותר לכלב שלכם?

אתר גג לחיות הינו הכתובת של אוהבי הכלבים שאתם פשוט חייבים להכיר. בחנות מקוונת עם המגוון הרחב ביותר של חטיפים אופנתיים לכלב שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל הלינק ולבחור מעשרות מוצרים מהרמה הגבוה ביותר בשוק החטיפים לכלבים. כל זאת במחיר ללא מתחרים ולצד מערכת משלוחים מהמקצועיות בארץ. לא לחינם גג לחיות הפכו כבר מזמן לבית של אוהבים הכלבים וחיות המחמד בישראל.

 

לסיכום

בין אם הכלב שלכם מחפש מזון לכלבים או חטיף בריא וטבעי, או משהו קצת יותר מפנק, בגג לחיות יש חטיף אופנתי בשבילו. עם הפינוקים האופנתיים האלה, הכלב שלכם יכול להיות גם אופנתי וגם בריא בו זמנית. אז קדימה, פנקו את הגור שלכם באחד מהחטיפים האופנתיים האלה ותן לו את התזונה שהוא צריך תוך שמירה על מראה מסוגנן.

חטיפי כלבים

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »