חיפוש

ארונות אמבטיה תלויים – טרנד לוהט עבור בתים מעוצבים

בשנים האחרונות ישנו טרנד בולט בעולם עיצוב הפנים – ארון אמבטיה תלוי.

רבים מעדיפים לבחור בו על פני הארון העומד הסטנדרטי והמוכר, ולא רק בגלל העיצוב המודרני והחדשני המזוהה עמו.

לארון מסוג זה יתרונות נוספים, ושיקולים העומדים מאחורי הבחירה בו.

אז מה גורם לרבים לבחור דווקא בארון תלוי על פני עיצובים אחרים?

 

ארונית

 

יתרונות של ארון אמבטיה תלוי

ארונות אמבטיה תלויים חוסכים במקום לעומת ארונות עומדים, ובכך נותנים לחדר תחושה מרווחת ומאווררת. הארון משתלב בצורה עדינה בחדר ומאפשר לנצל את החלל בו בצורה מיטבית. את המקום שנחסך ניתן לנצל לעיצוב דקורטיבי של הקיר. בנוסף, מאחר והצנרת לא מאוחסנת בארון התלוי, מתפנה מקום נוסף לאחסון החפצים שלכם. העובדה שהוא מרחף מעל הרצפה מאפשר לנקות מתחתיו בקלות רבה. כאמור, ארון אמבטיה תלוי מעניק מראה מודרני ואלגנטי לחדר הרחצה.

 

אז למי ארון תלוי מתאים במיוחד?

מאחר שארון תלוי חוסך במקום הוא מהווה פתרון אולטימטיבי לחדרי אמבטיה קטנים. בנוסף, לחובבי הניקיון שבינינו מומלץ לבחור בארון תלוי המאפשר לנקות מתחתיו בקלות. ארון תלוי מתאים לאלו שאוהבים להיות מעודכנים בצו השעה האופנתי ולהתאים את הבחירות העיצוביות שלהם לטרנדים עכשוויים.

 

מה חשוב לדעת לפני שקונים ארון אמבטיה תלוי?

במידה ויש לכם קיר גבס בחדר האמבטיה, דעו שככל הנראה תצטרכו לעשות בו כמה שינויים על מנת שיוכל להחזיק את משקל הארון. בנוסף, חשוב לזכור שארון מסוג זה בדרך כלל קטן יותר מארון עומד, למרות שאינו מכיל בתוכו את הצנרת. לכן, חשוב לדאוג לפתרונות אחסון נוספים לכלי הרחצה של הבית. חשוב לא להעמיס על ארון זה עם חפצים רבים או כבדים מאחר שפחות עמיד למשקל.

 

במידה שתשיבו על השאלות הבאות בחיוב, ארון אמבטיה תלוי הוא הבחירה הנכונה עבורכם:

חדר האמבטיה שאני מתכוונ/ת לרהט הוא קטן יחסית/קטן משאר חדרי הרחצה בבית?

האם יש לי בבית ארונות אמבטיה נוספים הייעודיים לאחסון מוצרי רחצה?

חשוב לי במיוחד לשמור על חדר האמבטיה נקי ומסודר?

אני מעוניינ/ת לעצב את חדר האמבטיה בהתאם לטרנד עכשווי ומודרני?

האם אני רוצה לחסוך מקום בחדר הרחצה?

אני חובב/ת עיצוב מינימליסטי?

 

לסיכום

ארון אמבטיה הוא אחד מפריטי הריהוט החשובים בכל חדר רחצה, מאחר ומשמש כאמצעי אחסון של מוצרים שונים החיוניים לשגרת היום-יום שלנו. לכן, לפני שרוכשים אחד, יש לחשוב כיצד ישרת אותנו באופן הטוב ביותר ולוודא שהוא עונה על הצרכים שלנו. מעבר לכך, הוא משמש כפריט דקורטיבי שיכול לשדרג את הנראות הכללית של החדר. בחירה בארון שמתאים לשפה העיצובית שלנו יכולה לתרום לכך שנשמח להיכנס לחדר האמבטיה שלנו ובכך לפתוח כל יום בחיוך.

אולי תאהבו גם את

אבן אוניקס
אבן אוניקס

אין הרבה אבנים מלכותיות ואציליות כמו אבן האוניקס. האבן השחורה והבוהקת משמשת לעיצוב יוקרתי ומלכותי עוד מימי קדם, וכיום נפוצה במיוחד עבור משטחי עבודה ומטבחים

קראו עוד »