חיפוש

ארונות משרדיים שנכנסו לאופנה ב2021

מתי לאחרונה הייתם במשרד שלכם, הסתכלתם ימינה ושמאלה והרגשתם מרוצים מהארונות שלכם? ארון משרדי אמנם נראה מובן מאליו ופריט שולי, אך נוכחות של ארון מוצלח במשרד יכול לשנות את פני המשרד ולהיות גורם ישיר המשפיע על סדר וארגון החפצים שלכם.

 

הפנים של העסק

עיצוב המשרד, ובין היתר גם ארונות משרדיים הקיימים בו, הם מראה ישירה לאיך העסק נראה ומתנהל, עסק עם חלל עבודה נוח ומסודר הוא באופן תמידי יראה ללקוח כמו עסק שיודע את עבודתו ומכיל עובדים מסודרים, נקיים אמינים ונוחים יותר לעבוד איתם.

כאשר לקוח נכנס למשרד שנראה מבולגן, גם מבחינת צבעים וגם מבחינת מסמכים וחפצים, כמעט תמיד יהיה לו פחות נוח לסגור עסקה עם העובד, הרגשת נעימה ונוחה בחלל עבודה היא הכרחית לעבודה מסודרת, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית.

 

עובד טוב זה עובד מסודר

עובד שמבצע את רוב עבודתו בסביבה שהיא מבולגנת ולא נוחה, עתיד לאבד ולשכוח יותר דברים, סדר וארגון משפיע גם על איכות עבודה ועל כישוריי העבודה. לכן מומלץ להשתמש בארונות משרדיים שיוכלו להוות אזור מאורגן שיכיל כל חפץ או פריט שיכול לשמש את העובד, ולהיות כמה שיותר נגישים לו.

 

תדמית

עיצוב חלל העבודה ע"י ריהוט משרדי מעוצב, ישדרו ללקוח או לאדם שנכנס למשרד, את אופי העסק.

עסקים באווירה צעירה יותר ככל הנראה יבחרו בחלל צבעוני, קליל ונוח, לעומת זאת עסקים שרוצים לשדר יוקרה יבחרו כנראה בחלל עבודה בעל צבעים סולידיים יותר, ארון משרדי יוקרתי יכול לעזור לשדר זאת.

בבחירת עיצוב חלל העבודה, למעלה העסק משדר למי הוא פונה, למה הוא מצפה מלקחותיו, את מידת הרצינות שלו ועוד… וכל זאת רק באמצעות עיצוב!

 

ריהוט משרדי יוקרתי ב2021

העולם העסקי ומשתנה, גדל ומתפתח באופן מתמיד, בעיקר בשילוב נגיף הקורונה בשנת 2021, חל שינוי גדול בצורות העבודה והפעילות של עסקים בארץ ובעולם.

בהתאם לכך משתנים גם אופני העיצוב שהיו נהוגים, עולם העיצוב מתעדכן מהר מאוד והופך להיות נוח, מודולרי ומעוצב יותר בהתאם לאופי של חברות ועסקים המוקמים ומתפתחים גם כיום.

רהיטים הופכים לרהיטים חכמים בעלי יכולות לשנות את צורתם ולהתאים לכמה שימושים, להיות מודולרים (נוחים לפירוק והרכבה מחדש, ולהסרת חלקים מסוימים), בכך יש אפשרות למקום העבודה להשתמש בארון מסוים בכמה אופני, להיות נוח שימושי ויעיל ולאפשר לעובדים לארגן את דבריהם בצורה נכונה ונוחה ובמקביל, לשדר ללקוחות הנכנסים למשרד את האופי של העסק, הארון מותאמים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה שימושית לעסקים חדשים, וממשיכים להתחדש ולהיות מותאמים גם לעסקים וותיקים שמעוניינים להפטר מהרגלים ישנים ולהתחיל לעבוד בצורות הנוחות והמתקדמות שקיימות כיום.

 

לסיכום

בבחירת ריהוט לעסק, יש להתחשב בעיקר באופי העסק ולשים דגש על יעילות ועיצוב המוצר, מוצר טוב יכול לשנות את פני העסק ולהיות דבר שיקדם אתכם ואת עובדיכם.

 

רהיט

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »