חיפוש

את מחפשת זוגיות ויוצאת לאין – ספור דייטים? קבלי 3 טיפים כיצד להתלבש

יציאות לדייטים הן ללא ספק עניין מורכב. כבר בעשר הדקות הראשונות של הדייט לרוב נחליט אם אנחנו רוצים להמשיך הלאה עם הבן אדם או לא. על כן, ללבוש שלנו יש לא מעט השפעה כיצד הצד השני תופס אותנו. כדי להצליח גם למשוך תשומת לב טובה וגם לגרום לו להתעניין יותר, יש כמה טיפים שאנחנו צריכות לדעת בנושא של איך להתלבש לקראת הדייט. הנה שלושה טיפים שאולי ישנו את חייך!

 

1 – אלגנטי ומסודר הן מילות המפתח

רושם ראשוני הוא הרושם שהולך ללוות אותך הרבה זמן. כפי שאת מצפה שהדייט שלך יגיע לבוש מסודר ואלגנטי, כך גם את. כיום האופנה המודרנית הולכת יותר לטרנדים של בגדים זרוקים ו״מלוכלכים״ בסגנון גראנז׳, ופחות לכיוון ״נקי״ ומסודר, ועדיין מדובר בדייט ראשון, וחשוב שתיראי מסודרת.

אז אם את מתלבטת בין ז׳קט ג׳ינס לז׳קט עור, ללא ספק ז׳קט עור יהיה הבחירה הנכונה. אם את מתלבטת בין שרוואל לבין מכנס מחויט, לכי על המכנס המחויט. זה לא משנה אם הכרת את הבחור באפליקציה, דרך חברה או דרך משרד שידוכים, הרושם הראשוני הוא זה שקובע, ולכן חשוב מאוד בדייט ראשון להתלבש באופן אלגנטי.

אין ספור דייטים

2 – לא חשוף מידי, אבל גם לא צנוע מידי

אם את בחורה חילונית שיוצאת לדייט עם בחור חילוני, חשוב מאוד לא להגיע בלבוש חושפני מדי. כאישה לאישה, אנחנו יודעות כמה זה חשוב לפעמים להתלבש צנוע, גם בקיץ הלוהט בישראל. אם את בוחרת ללכת על חולצה עם מחשוף, תתאימי ללוק הכולל מכנסיים ארוכים ולא מכנסיים קצרים.

אם את בוחרת ללכת על חצאית צמודה קצרה, לבשי חולצה יחסית סגורה. היופי הוא לחשוף קצת ולהשאיר טעם של עוד. אם בקיץ חם לך ואת לא רואה את עצמך לובשת מכנס ארוך, אז לכי על שמלת קיץ רעננה. גם יועצי חברת יחד הכרויות למשל, יגידו לך שאין ספק ששמלת קיץ יכולה לשדרג את המראה ולהעניק תחושה נעימה של קלילות.

 

3 – התאימי את הבגד למיקום הדייט ולאופיו

יושבים בחוץ? בפנים? יהיה רוח? ירד גשם? יהיה חם? יש צל? תנאי מזג האוויר מאוד חשובים להחלטה מה ללבוש לדייט. אם מדובר בדייט קצרצר בבית קפה, או בפיקניק משולב עם טיול בטבע, לכל אחד מהאירועים הללו צריך להתאים לבוש שונה. קודם כל, הכי חשוב, שיהיה לך נוח. אז אם אתם נוסעים לטיול בטבע, בחרי בנעלי ספורט על פני נעליים אלגנטיות שלא מתאימות להליכה, גם אם את חושבת שאת נראית טוב יותר עם עקבים.

תחשבי על זה ככה: אם אתם בדייט בטבע, ויש מסלול הליכה, ואת לא יכולה לבצע אותו, או מבצעת אותו בקושי וסבל רב, בגלל הנעליים שבחרת רק בגלל הנראות שלהן – הדייט ייהרס עבורך ואת תסבלי. לעיתים, הקושי שלנו בדייטים נובע מקושי פנימי שלנו. יש חשיבות למיקום ואופי הדייט ויש חשיבות לאופן שבו תתלבשי בהתאם.

מיקום וטבע

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »