חיפוש

באיזה שלב נכנסו לאופנה תוספות השיער?

אם גם את סקרנית לגבי הסיפור שמאחורי תוספות שיער, קראי את המאמר הבא על מנת ללמוד על שיעור היסטוריה קצר על תוספות שיער.

את עשויה להיות מופתעת מכמה זמן הטרנד האופנתי הזה כבר קיים!

 

תוספות שיער – כבר מתקופת מצרים העתיקה

באופן מפתיע, ניתן לתארך את המקור המתועד הראשון של תוספות שיער במצרים העתיקה. המראה היה מאוד חשוב בתקופה זו והשקיעו מחשבה רבה בתהליך היופי, עם הרבה זמן וכסף שהושקעו ביצירת המראה המושלם.

המצרים הקדמונים הבחינו בהיררכיה של מעמד באמצעות הופעתם, כאשר תוספות שיער נלבשו לרוב על ידי המעמדות הגבוהים בחברה, למשל, על ידי פרעונים, דמויות פוליטיות ומשפחות עשירות. אפילו קליאופטרה הייתה חובבת של תוספות שיער שתרמו ליופייה הבלתי מעורער.

 

גם אצילים במאה ה- 18 השתמשו בתוספות שיער

מלך צרפת לואי ה- 14 היה קובע טרנדים די גדול בתקופת שלטונו במאה ה- 18. כשהמלך התחיל להתקרח, צוות משרתיו שכר כמות ענקית של יוצרי פאות כדי להציל את הופעתו המלכותית. גברים שנראו לעתים קרובות בציורים מלכותיים, לבשו פאות גדולות בכדי ללא ספק להסתיר את ההתקרחות והשיער האפור שמגיע עם הגיל, בניסיון לשמור על נעוריהם. גם במקרה הזה הפאות שלבשו הגברים העידו על מעמדם החברתי הגבוה.

 

שנות ה- 60 – הפריחה המחודשת

אחד הסמלים הגדולים של הסטייל של שנות ה- 60 הוא תספורת הכוורת או ה-Beehive, שהושגה באמצעות שיער מזויף. בשלב זה, תוספות שיער ארוך לא היו בשימוש נפוץ מדי מכיוון שהן נחשבו ליקרות למדי. להקות בנות כמו The Ronettes הרימו בחזרה את מראה הכוורת, עם פוני רך ושיער קשור גבוה.

 

שנות ה- 90 – הפופולריות הגדולה

תוספות שיער התחילו לצבור פופולריות ונכנסו לשימוש בקרב המונים במהלך שנות התשעים. פותחו טכניקות חדשות וזולות יותר שהבטיחו הפצה נרחבת של הטרנד, כאשר תוספות השיער עם קליפס הפכו לנפוצות בשל עלותן וזמינותן. בתקופה ההיא גם תוספות שיער צבעוניות נהיו פופולריות, עם פסים בצבע כחול וורוד, שהפכו לסגנון השיער החביב על נערות רבות.

גם בתקופה זו סלבריטאים השפיעו על התסרוקות של הקהל הרחב. דוגמניות על כמו טיירה בנקס נראו כשהן עונדות תוספות שיער על מסלולי האופנה הבינלאומיים במהלך שנות התשעים, ובתחילת שנת 2000 הזמרת האגדית בריטני ספירס הציגה כמה תוספות שיער מרשימות בקליפ שלה לשיר האגדי Oops I did it again.

 

ממצרים העתיקה ועד היום

עם סלבס כמו האחיות קרדשיאן שמגיעות עם תוספות לכל אירוע, גם הציבור הרחב משתמש בתוספות שיער כדי לשנות את הסגנון שלו. אם את מעוניינת בשירות של תוספות שיער באר שבע, כל מה שעלייך לעשות זה לפנות אל הרמס באר שבע ולמצוא את תוספות השיער המועדפות עלייך.

 

רצועות שיער

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »