חיפוש

באילו שלבים כרטיס אשראי נהיה פריט מאסט בארנק

הטכנולוגיה שלנו תמיד הולכת ומתפתחת ואיתה גם כמובן מערכות הכלכלת והמסחר. אחד הפיתוחים הטכנולוגיים שנמצאים איתנו כבר שנים רבות הינו כרטיס האשראי שכולנו מכירים ומשתמשים. כרטיס אשראי הפך להיות חלק מאוד חשוב מחשבון הבנק שלנו ומהארנק והוא משמש אותנו להמון פעולות ויתרונות. רוצים לדעת למה עדיף להשתמש לעיתים באשראי ולא בכסף מזומן? הינה כמה סיבות שיעזור לכם לחשוב.

 

הטבות והנחות

כיום לא מעט כרטיסי אשראי מאפשרים החזרי תשלום על קניות באשראי. במקס לדוגמה תוכלו להנות מהחזר של עד 15% על קניות באתרי אינטרנט שונים. כרטיסי אשראי עוזרים לכם להינות גם ממכל מיני הטבות ומוצרים באינטרנט וברשתות. הנחות כאלו לרוב לא תקבלו על מזומן.

 

חשש מגניבות

אם נגנב לכם הארנק והיה בו 300 שקל מזומן, אתם כנראה יכולים להגיד להם יפה שלום ולא לראות את אותם 300 השקלים אי פעם. היופי במזומן הוא שלמרות התפיסה שהוא יכול להיות מסוכן בשל גניבה, דווקא שימוש באשראי עוזר לכם לבטח את הכסף משום שבתוך רגע אתם יכולים לחסום את החשבון שלכם ולמנוע גניבה של כסף. כך אתם הופכים כרטיס אשראי גנוב לסתם חתיכת פלסטיק. בנוסף, אם הגנב ישתמש באותו כרטיס תוכלו לאתר אותו במהירות ביחד עם המשטרה וחברת האשראי.

 

כשרוצים לעקוב אחר ההוצאות ולהיות עליהם בשליטה

גם פה יש תפיסה מוטעית. אנשים נוטים לחשוב שכרטיס אשראי יכול לגרום לחוסר בקרה על ההוצאות כי נורא קל "לגהץ" ולשכוח מזה. אך האמת היא שהתנהלות חכמה נגרמת בגלל בן האדם ולא בגלל האשראי.  דווקא שימוש באשראי יכול לעזור לנו לראות על מה בדיוק הוצאנו כסף השבוע, מתי הוצאנו ולחשב כמה הוצאנו. ישנם המון אפליקציות שעוזרות לנהל חשבון בנק בצורה חכמה, והן לא היו מצליחות לעשות זאת בלי שימוש בכרטיס אשראי .

 

להנות ממסגרת אשראי

כרטיסי אשראי יכולים גם לעזור לכם להתנהל עם מסגרת אשראי שבה תוכלו להיכנס למינוס זמני עד שתגיע המשכורת שלכם בעשירי לחודש. מהצד השני תוכלו לקבוע מסגרת אשראי נמוכה שתעזור לכם להגביל את כמות הכסף שאתם מוציאים בכל חודש כדי להימנע מהוצאות לא הכרחיות ומהתנהלות לא נכונה.

 

מטבעות זה דבר כבד

לא יעזור כלום. בסופו של דבר יותר מידי מזומן בארנק הופך אותו לנורא שמן ולא נוח. כרטיס אשראי מקל על הצורך שלכם להחזיק יותר מידי מטבעות ושטרות ועוזר לכם להחזיק אנרק שנראה הרבה יותר טוב ומשדר תחושה של רצינות ועסקיות.

לסיכום אין ספק שכרטיס אשראי משדרג את חווית הקונה שלכם ואת ההתנהלות הכלכלית שלכם כשמתמשים בו בחכמה. חשבו בעצמכם מה נראה יותר רציני ומקצועי- מישהו ששולף כרטיס אשראי בשביל לשלם חשבון? או מישהו שמתחיל לספרות שקלים ולחשב מה יהיה העודף?

כרטיסי אשראי

 

אולי תאהבו גם את