חיפוש

בגדי גוף לנשים – איך לבחור את בגד הגוף המתאים עבורך?

הקיץ מתקרב ומצטרפת אליו התהייה שעולה בקרב מרבית הנשים: "איזה בגד גוף אני אבחר העונה?". כדי להקל עליכן בבחירה המוכרת, יצאנו לבדוק באופן מעמיק איך תוכלו לבחור הפעם את בגד הגוף המתאים ביותר למבנה הגוף שלכן. שכן, זה ידוע, לכל אחת יש מבנה גוף שונה וההתאמה של בגד הגוף הנבחר צריכה להיעשות תוך שיקולים מסוימים. הישארו אתנו ותדעו איך לבחור את בגדי הגוף שילוו אתכם גם לעונות הבאות.

 

הנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו יחד עם נשים שעוסקות בתחום האופנה. מדובר בסטייליסטיות וכוכבות רשת שאתם כנראה מכירים. הן התנדבו לסייע לנו בכתיבת המדריך לאחר שפרסמנו פוסט ברשתות החברתיות וביקשנו את עזרתן של מומחיות בתחום. שכן, רצינו לבחור העונה בגד גוף שבאמת מתאים לנו. פשוט כי נמאס לנו לקנות בכל פעם בגד גוף ולגלות לאחר זמן מה שהוא לא מחמיא לנו. כדי שגם אתן תוכלו ליהנות מכל המידע הטוב הזה, ריכזנו את כל הטיפים שהם מסרו לנו במדריך הנוכחי.

 

איך לבחור בגד גוף מחטב?

מסתבר שיש לא מעט נשים בנוסף אלינו שמתקשות למצוא בגדי גוף לנשים בגלל שהן צריכות בגד גוף שמחטב את המותניים והבטן. ובכן, במהלך כתיבת המדריך הנוכחי התברר לנו שיש בגדי גוף מחטבים. כאלו שעשויים מגזרות נכונות ובדים שמחזיקים את הגוף, כך שלא צריך יותר למצוא עליונית שתסתיר אזורים שאתן מרגישות בהן שלא בנוח. כדי לבחור בגד גוף מחטב צריך לבדוק שהוא עונה על הקריטריונים הבאים:

  • מכסה באופן מלא את המותניים
  • עשוי מבד צפוף ונצמד

 

איך לבחור בגד גוף קצר?

בחירה של בגד גוף קצר צריכה להיעשות תוך תשומת לב למידה המתאימה לכן ומבט מעמיק על אזור הכתפיים והידיים. שכן, לעיתים אנו מוצאות בגד גוף שמתאים לנו באזור המותניים והחזה, אך הוא צמוד מידי באזור הזרוע העליונה, בקרבת הכתף. כשאתן בוחרות בגד גוף קצר, חשוב לשים לב ל- 3 האזורים הללו ולראות שבגד הגוף יושב נינוח ולא צמוד מידי על הגוף בהם:

  • זרוע עליונה
  • חזה
  • מותניים

 

איך לבחור בגד גוף מנומר?

בגד גוף מנומר יכול להיראות פאסון או אסון. כדי שתוכלו לבחור את המנומר המתאים לכן ביותר, אתן צריכות לבדוק תחילה שהצבע מתאים לכן. שכן, לעיתים, הדפסים חומים עשויים שלא להחמיא לנשים כהות, בזמן שהדפסים בהירים עשויים לגרום לנשים בהירות להיראות חיוורות. כך שחשוב שתבחרו בגד גוף מנומר בצבעים שמנוגדים לצבע העור שלכן. כך תוכלו להיות בטוחות שהוא מחמיא לכן מהבחינה הזו.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן הטיפים שיאפשרו לכן לבחור את בגד הגוף המתאים לכן ביותר. כעת, כשיש לכן את המידע, נותר לכן רק למצוא אותו. בהצלחה!

ילדה

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »