חיפוש

בטיחות בתחום האופנה – מה חשוב לדעת?

רבים חושבים כי מפעל בתחום האופנה אינו זקוק להדרכות בטיחות, אך לא כך, חנות אופנה מוכרת בגדים היכולים להישרף במהירות. מפעל זה צריך הדרכות בטיחות, על ידי מומחים, שהדרכות אלו נועדו להדריך את העובדים, ולהימנע מסכנות רבות הקיימות בשגרה.

הדרכות בטיחות לעובדים ידי צמח בטיחות מומחים בהדרכות גם לתחום העבודה תכין אתכם לכל מקרה.

 

חשיבות בטיחות באופנה או למה צריך אותו בכלל?

גם אתם שואלים למה בחנויות בגדים צריך בטיחות?

חנויות בגדים המכילות בגדים העשויים מבדים שונים עלולים ליצור שריפה במהירות, וכך באופן מהיר כזה, עובדים רבים אינם יודעים איך לנהוג במקרה של שריפה כזאת או איך לטפל בה לפני הזמנת מכבי האש. המטרה העיקרית של הבטיחות, שכל עובד ירגיש בטוח במקום העבודה שלו, וזאת אפשר רק על ידי הדרכות הנמסרות במקום העבודה.

מאמר זה יענה לכם על שאלות כמו: מיהו ממונה בטיחות? איזה הדרכות ממונה בטיחות יכול להעניק בתחום האופנה? ועוד שאלות שונות שיעניקו לכם תשובות מספקות.

 

מי הוא ממונה בטיחות?

לא כל אדם רשאי להעביר הדרכות במיוחד בתחום האופנה, אלא אדם מעביר בסופו של דבר את ההדרכות הוא מומנה בטיחות, שנבחר במיוחד לחנות זו. על אותו ממונה להעביר הדרכת בטיחות מקצועית, המתאימה באופן מושלם לצרכים הספציפיים של החנות שלכם.

כמו כן, חשוב שמומנה הבטיחות יהיה חלק מחברה איכותית, המשגיחה כי התכנים הנמסרים עומדים בתנאי החוק, כמו כן העובד להיות בעל ידע וניסיון, וכמובן להכיר היטב את העבודה, הצריכה להתבצע כולל את הסיכונים והפעולות הנדרשות למזעור סכנות אלו.

 

למה חנות בגדים צריכה הדרכה או הכל על החוק שמחייב זאת?

בישראל כמו ברבות ממדינות העולם ישנו חוק, המחייב העברת הדרכות בטיחות. הניסיון ברבים מהמקרים מלמד, שהדרך הטובה ביותר למניעת התאונות במקום העבודה היא הדרכה נכונה של העובדים. המעסיק או בעל החנות אחראי על חיפוש מדריך בטיחות, המתמחה בנושא אופנה, ולדאוג לכך כי הוא מוסמך על ידי מפקח עבודה ראשי במשרד התמ"ת.

 

מהי תדירות הדרכות בטיחות אלו?

על כל עובד חדש לקבל הדרכה מהמדריך שהוסמך לכך, וכן גם העובדים הוותיקים צריכים לעבור הדרכה שכזו פעם בשנה. מחקרים רבים מוכיחים כי לאחר שנה שוכחים את ההדרכות שנלמדו, לכן צריכים ריענון.

 

לסיכום

במאמר מדובר על החשיבות של הדרכות בטיחות באופנה בדגש על האיכות הניסיון, והידע המקצועי של ממונה הבטיחות.

המדריך חייב לדאוג להעברת הדרכות אלו לכלל העובדים החדשים ולוותיקים פעם בשנה בדגש על בטיחות אש. הדרכות אלו חשובות מאד הן לבטיחות העובדים במבנה והן לבטיחות המבקרים במקום. חשוב להקפיד היטב על נוהלי הבטיחות השונים כפי שמסביר אותם מומנה הבטיחות על מנת לוודא כי כל העובדים יוכלו לשוב בסוף היום לביתם בשלום.

חנות בגדים

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »