חיפוש

בלוק עץ במקום מסגרת – מתי זה נכנס לאופנה

אחת המתנות המרגשות והנחשקות ביותר שתוכלו להעניק היום היא, תאמינו או לא, תמונה על בלוק עץ? הדפסת עותקי תמונות על בלוק מעץ היא פשוטה ומהירה – יש לבחור את גודל הבלוק והתמונה שתרצו שתופיע עליו, וכמובן – לפנות למקום הנכון. במדריך הבא תוכלו ללמוד על שיטות ההדפסה, וכל תהליך הכנה עד לקבלת בלוק עץ מוגמר.

 

איך מכינים בלוקים מעץ לאירועים?

במידה וחיפשתם מדריך להכנת בלוקים מעץ לאירועים, למזלכם הגעתם למקום הנכון. לצד לוח המגנטים המסורתי, נוכל למצוא היום בלא מעט אירועים עמדה חדשה של בלוקים מעץ, בה יכולים האורחים לאסוף על גבי בלוק מודפס תמונות שלהם שצולמו במהלך האירוע. מדובר באטרקציה חדשה, מדליקה שנכנסה לאופנה בשנים האחרונות וצוברת תאוצה במהירות.

 

מדריך הכנת בלוקים מעץ לאירועים

  1. צילום התמונות

לפני הדפסתן על בלוקים מעץ, יש לדאוג לצילום התמונות שאותן נרצה להדפיס. בדומה לצילום מגנטים לאירועים, גם במקרה זה משתמשים במצלמת DSLR ובפלאש – ציוד תאורה חיצוני. הצלם מסתובב באירוע ומצלם את האורחים החל משלב קבלת הפנים, כאשר כל בערך חצי שעה התמונות יועברו למדפיס בעמדת ה"בק אופיס".

 

  1. עיבוד התמונה ומסגור

לאחר שלב צילום התמונות, איש הצוות האחראי על הכנת הבלוקים יקבל מהצלם את התמונות, ובהמשך יעבור על כל התמונות על מנת לשפר את מראן ולתקן מיני פגמים. כך התמונה תהיה חדה ובהירה יותר. כמו כן, ניתן להוסיף מסגור או כיתוב בהתאם לסיכום עם הלקוח.

 

  1. הדפסת או הדבקת התמונות על גבי הבלוק

אפשר לבחור בין שני סוגי בלוקים – מודפסים או מודבקים. ההבדל הוא שבבלוקים המודבקים מדובר במדפסת תרמית אשר מדפיסה את התמונות ומדביקה אותן באמצעות דבק דו צדדי שנמצא על בלוק העץ, כאשר בבלוקים המודפסים המדפסת מדפיסה באמצעות מכבש חום באופן ישיר על בלוק העץ. ההדפסה מצריכה ציוד יקר וכבר יותר מציוד הבלוקים המודבקים.

 

  1. חיתוך, יישור וגימור סופי

לאחר שלבי ההדפסה או ההדבקה, חשוב לוודא שהתמונה נמצאת במרכז בלוק העץ ושאין שוליים בולטים. במידה ויש, עוברים עם סכין יפנית מסביב לבלוק כדי לחתוך אותם עד שהתמונה תהיה מיושרת. אפשר להוסיף עטיפת צלופן לכל בלוק כדי לשדרג את נראות הבלוקים ולהשיג גימור יוקרתי למען האורחים.

 

מחיר בלוקים מעץ לאירועים

ניתן למצוא טווח רחב מאד של מחירים לתחום הבלוקים מעץ לאירועים מכיוון שמדובר בתחום מאד תחרותי. טווח המחירים עומד על החל מ-1,500 ועד 4,500 שקלים. למשל, במידה ויש להם אירוע של 200 אורחים כדאי שיהיו סביבות 250 בלוקים, כאשר המחיר הממוצע לבלוק בגודל 10X15 הוא 10 שקלים, לכן מחיר שירות כזה יעלה סביב 2,500.

לסיכום, מומלץ ביותר להיזהר בעת סגירת חבילות בלוקים כי מדובר בעסק יקר יחסית. חבילת בלוקים ללא הגבלה, למשל, נחשבת חבילה מפוקפקת שלא מכבדת את המקצוע. יש לסגור מחיר עבור יחידות בלוק ובהתאם לכמות האורחים. כמו כן, כדאי לבצע סקר שוק ולבדוק ביקורות לפני שתחליטו במי לבחור ולא למהר לבחור בזול ביותר.

חדר ישיבות

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »