חיפוש

גופיות ספגטי אאוט, גופיות סבא אין – כל הטרנדים הכי חמים לקיץ

קיץ 2022 כאן ואיתו הטרנדים החדשים-ישנים שעושים קאמבק. אם עד עכשיו היינו רואים בכל פינה את גופיות הספגטי הדקות והנשיות, או את הסנדלים הנמוכות אז הפריטים החמים לעונה הבאה מחכים בכתבה שלפניכם.

 

גופיות נשים – מבסיסי ליוקרתי

כמו שאנחנו כבר יודעים, אופנה זה עולם שמשתנה מדי עונה ומוכתב על ידי בתי האופנה הגדולים בעולם. אם עד היום היינו רואים גופיות לנשים בגזרת רצועות כתפיים דקות (ספגטי) מככבות, או גופיות מבדים במראה מבריק או יוקרתי, אז הטרנד החם שחוזר אלינו הוא, "גופיות הסבא" הקלאסיות.

בתצוגות האופנה הגדולות שהיו בפריז ובמילאנו, בתי האופנה המובילים בעולם, הציגו את גופיות הסבא מבד הריב, כטרנד החם הבא. נראה שמה שהגדרנו עד היום כבגדי בייסיק, חוזרים לככב. מבין ממותגי העל שהכתיבו את הטרנד היו: פראדה, קלואה, בוטגה ונטה ועוד.

לא רק גופיית הסבא זכתה להכרה מחדש, אלא גם פריטים מחוייטים וחליפות שני חלקים שהפכו לטרנדיים. ולא נשכח, את הפריט הנצחי, הג'ינס, שחזר אלינו בגזרות רחבה ומתרחבת.

 

טרנדים חמים בנעליים לנשים

החזרה של האופנה הפשוטה והבסיסית, מחזירה יותר מתמיד את הצורך להפוך את הלוק למתוחכם יותר. כל אישה יודעת, שנעליים במגוון סגנונות הן בגדר חובה בארון. נעליים לנשים בין אם סנדלים מחמיאות, עקב דק או עבה, נעלי פלטפורמה או אפילו בחירת נעלי הסניקרס הנכונות, יכולות להפוך כל לוק "פשוט", לשופע סטייל.

 

 3 טרנדים בולטים בנעלי נשים:

צבעוניות עזה 

נעליים לנשים בצבעים נועזים וקיציים כמו צהוב, כתום ואפילו ירוק.

 

סנדל פלטפורמה 

אחרי שבחורף האחרון נהננו ממגפי הקומבט הגדולות, הטרנד המקביל של הנעליים הגדולות שמושכות את תשומת הלב ומתאימות בדיוק לטרנד הג'ינסים המתרחבים.

 

סניקרס 

גם העונה, הסניקרס תופסות מקום בארון. הן גם נוחות וגם הולכות טוב עם  כל לוק.

 

שילובים חמים

אז אחרי שסקרנו כמה פריטים שכל אחת חייבת בארון, קבלו 3 שילובים סופר לוהטים:

 

  1. הג'ינס המתרחב עם גופיית הסבא ונעלי עקב

קליל, לא מתאמץ ומושלם למזג האוויר החם שיש בקיץ.

 

  1. חליפה מחוייטת עם נעלי סניקרס

חליפה מחוייטת בגזרה רחבה, או חליפה קצרה וקלילה בשילוב סניקרס זה שיא הסטייל ותאכלס גם די נוח.

 

  1. השמלה הקלילה עם סנדל הפלטפורמה המושלם

שמלה קלילה ונוחה בגזרה שהיא טיפה לוס זה המענה המושלם ללחות, שילוב של סנדל פלטפורמה יוסיף את הנפח האידיאלי ללוק.

 

לסיכום

הלוקים "הפשוטים" חוזרים ובגדול ואיתם גם השילובים בין כמה סגנונות לבוש,ד כמו חליפה לצד סניקרס. גופיית סבא הפגה לחשובה ביותר במלתחה שלך העונה, לצד הג'ינס המתרחב ונעלי נשים בסגנונות סניקרס וסנדלי פלטפורמה. אל תשכחי להכניס קצת צבע, יש עוד גווני נעליים חוץ משחור ו-2022 זה בדיוק הזמן לשלב קצת ירוק, אדום, כתום או צהוב.

אימון כושר

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »