חיפוש

דיאטות שיעזרו לך לרזות אחרי החגים

החגים הם כמו חלום בו מותר לעשות מה שרוצים וכמה שרוצים.

אנחנו טועמים מכל סוגי הממתקים, העוגות, התבשילים ומאביסים את עצמינו במשך חודש שלם – והתחושה היא כאילו אין לזה מחיר, כאילו עוד פרוסה של עוגת גבינה לא תעשה לנו

כלום.

אבל מה הבעיה? שזה חלום שמתנפץ, כי עוגת הגבינה תשפיע וגם הפסטה וגם החלה של שבת – לכל מזון שאתם מכניסים לגוף יש השפעה וכדאי שתתחילו להבין את זה.

אבל זו לא הבעיה היחידה. הקושי האמיתי הוא אחרי – איך יוצאים מזה? רוב האנשים מנסים דיאטות שלא עובדות ומבטיחים לעצמם שהם יצליחו כשזה אף פעם לא עובד.

רוצים דיאטה שבאמת תעזור? המשיכו לקרוא.

 

סוגי דיאטות

נציג לכם סוגי דיאטות מובילות בתחום התזונה שכדאי לכם להכיר –

  1. דיאטת האדם הקדמון – דיאטה בה צורכים רק מזונות שהאדם הקדמון היה אוכל, כלומר מזונות לא מעובדים – בשר, עופות, ירקות, פירות, קטניות ועוד. לא צורכים בכלל אבל בכלל כל מזן מעובד – סוכר, טיגון, חלב וכל פחמימה לא טבעית שתוכלו לחשוב עליה. דיאטה זו הוכיחה את עצמה כיעילה אך חשוב לציין שהיא מתאימה במיוחד למקרי קצה.
  2. דיאטת אטקינס – דיאטה שהרבה מהנשים מנסות. היא כוללת הורדה משמעותית של צריכת פחמימות. כשלא צורכים פחמימות הגוף משתמש בשומן כדלק כיוון שהפחמימות בדרך כלל הן הדלק שלו. לדיאטה זו עלולות להיות השלכות בריאותיות לא טובות. כמו כן, היא די מגבילה וסיזיפית. למידע על תזונאית קלינית מקצועית.

 

הדיאטה המושלמת – דיאטת לחם

דיאטת הלחם פותחה על ידי פרופסור אולגה רז – מתמחה בתזונה. הדיאטה מושתת על שינוי גישה נפשית והרגלי אכילה. ההבנה כי סגנון האכילה שלנו מושפע מהתודעה שלנו היא הכרחית כדיל יצור שינוי משמעותי. דיאטת החלם קודם כל מלמדת אותנו להפסיק להיות מכורים לסוכר, לאכול מהנאה אבל לא בתאווה, להודות על אוכל, לאכול לשובע ועוד גישות בריאות לחיים. הדיאטה לא כוללת הפסקה של מזונות רבים, ניתן לאכול לחם ואפילו פסטה. מפסיקים בעיקר עם מאכלים שיש בהם הרבה סוכר, אבל לפעמים מותר לאכול מעט כשיש חשק. לאתר של פרופסור אולגה – olgaraz.co.il

 

מה לא לעשות אחרי החגים?

לא לשנות עולם ברגע. תהליכים משמעותיים קורים לאט וזה בסדר. שינוי מהיר הוא לא בריא לגוף ולנפש ולא כדאי לכם לנסות את זה על עצמכם. אל תצאו בהצהרות של בלי סוכר יותר או בלי קמח יותר – זה ישבור לכם את הלב ולא יחזיק מעמד. בחרו בדיאטת הלחם, דיאטה בריאה ומאוזנת שתהפוך את כולם לשמחים יותר.

 

סיכום

כדאי לכם לבחור בדיאטת הלחם אחרי החגים כי היא תהווה מעבר הדרגתי שיעשה לכם טוב בלב ובגוף. זכרו – מה שבפנים יותר חשוב אז אל תשתגעו על הדיאטה, תהיו מאוזנים.

 

מטר

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »