חיפוש

3 דרכים בהן הרשתות החברתיות יכולות לעזור לכם:

בשנים האחרונות יש עלייה משמעותית במספר הגולשים ברשתות החברתיות.

כיום מעל 4 מיליארד איש משתמשים ברשתות החברתיות, והם מבזבזים בממוצע כ- 15% (כשתיים וחצי) משעות הערות שלהם בגלישה ברשתות החברתיות.

כשכל כך הרבה אנשים נמצאים ברשתות החברתיות חשוב להבין איך אפשר לנהל את כל הרשתות החברתיות לטובתכם.

 

  1. פרסום עצמי

למין האנושי יש שאיפה לקבל תשומת לב, עם התפתחות הטכנולוגיה הרשתות החברתיות הן פלטפורמה מצוינת לפרסם את האישיות המיוחדת שלכם. להציע לעולם את כל מה שיש לכם לתת ולהראות את הערך העצמי שלכם. בעזרת שיתוף דעות אישיות וחוויות מהיום יום ברשתות החברתיות אתם יכולים להגיע לקהל יעד גדול יותר. כמובן זה גם נחמד לקבל לייק פה ושם.

ישנה אפשרות להגדיל את החשיפה לכמות האנשים ולהראות להם כמה אתם חשובים ולהגדיל את כמות העוקבים או החברים שלכם ברשתות החברתיות.

לחצו למידע נוסף

 

  1. השגת לקוחות

שלושת הרשתות הנפוצות ביותר על ידי משווקים הן פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. רק בפייסבוק עצמה יש כ-1.7 מיליארד משתמשים פעילים מה שמוביל את פייסבוק להיות ערוץ הפצת התוכן העיקרי עבור משווקים.
יתר על כן, באינסטגרם כ-70% מחובבי הקניות נכנסים לאפליקציה כדי לבדוק מוצרים חדשים.

כאשר יש כל כך הרבה אנשים שנמצאים ברשתות החברתיות אפשר בקלות להשיג לקוחות לעסק שלכם צריך רק להכיר מספר הטריקים הקטנים שיכולים להגדיל את הסיכוי שלכם למשוך לקוחות כמו למשל:

יש סיכוי של 13% יותר שהלקוח יבצע רכישה דרך רשת חברתית כאשר הפרסומת כוללת כפתור לרכישה. בנוסף, יש פי 27 יותר סיכוי שלקוח ילחץ על לינק של מודעה הכוללת וידיאו מאשר באנר מודעה רגיל. כמו כן, שימוש בהקשבה חברתית היא אסטרטגיה יעילה שבה משתמשים המשווקים כדי לקבל עוד מידע על הלקוחות שלהם וכך להבין יותר מה הלקוחות אוהבים.

 

  1. להכיר אנשים חדשים

הרשת החברתית מעניקה לנו לנהל במקום אחד את הקשרים החברתיים שלנו וגם לשתף במחשבות והחוויות הפרטיות שלנו. אנחנו יכולים להגיד לכל העולם מה אנחנו אוהבים ועל איזה סרטים אנחנו ממליצים וכמובן להשיג עוד מידע על הדברים שמעניינים אותנו.

הרשת מאפשרת לנו להכיר עוד אנשים שמתעניינים במה שאנחנו אוהבים או לגלות דברים חדשים על אנשים שבקושי הכרנו ולהבין "היי אולי שווה לנו להכיר אותם יותר". אז להיכנס לקבוצות חברתיות בנושאים שאנחנו אוהבים זאת דרך נפלאה להכיר אנשים חדשים.

 

לסיכום

הרשת החברתית מעניקה לנו לנהל במקום אחד את הקשרים החברתיים שלנו וגם אפשרות לשתף במחשבות והחוויות הפרטיות שלנו. אנחנו יכולים להראות לכל העולם את הערך העצמי שלנו, וכמובן להשיג עוד מידע על הדברים שמעניינים אותנו, ואף להכיר אנשים חדשים באותו הראש. בנוסף, ניתן להתפרנס ולהשיג עוד לקוחות לעסקים החשובים לנו.

 

לוגואים

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »